Oh mijn god van die hazenslaapjesquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, maar sinds dinsdag avond waren m'n slaaptijden compleet leip
het was best wel bizar. 1 1/2 uur slapen, dan 1 1/2 uur wakker, dan weer 1 1/2 uur slapen enz etc en dat bijna 48 uur lang. heb elk journaal wel 20x gezien
oh, een echte. het klonk in eerste instantie een beetje triestig, zo van: wil je het met mij aan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Relatie met een fokker, whatever you like.
Gaatquote:
Ik kon gewoon niet slapen door die hoest. gebruik nu hoestonderdrukkend spul van natterman. Werkt best wel goed moet ik eerlijk zeggen, ik moest zoveel hoesten dat ik bijna moest overgeven -_-quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh mijn god van die hazenslaapjesvoel je je nog slechter dan voordat je ging slapen
Eindelijk een beetje rustigquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja goed! Rustig. En bij jou?
Herkenbaar, zo heb ik een keer het hele project (website maken e.d.) gedaan en de rest haast niks, heb het toen niet ingeleverd, allemaal onvoldoende, ik afgesproken dat ik het alleen kon doen en toen die ingeleverd en goed cijfer zelf. Klinkt slecht maar het gaat hier over 10 weken waarin hen ongeveer 5 A4 hebben geschreven als motivatie en ik alle ontwerpen, webdesign en uitvoering/coderingen heb gedaan omdat hen niks konden/wildenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:25 schreef Evie het volgende:
[..]
GaatNet de meest slechte presentatie ever gegeven
![]()
En ergens geniet ik er wel van, want ik gun die groep niet veel meer
Ow je studeert nog?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:25 schreef Evie het volgende:
[..]
GaatNet de meest slechte presentatie ever gegeven
![]()
En ergens geniet ik er wel van, want ik gun die groep niet veel meer
Ah bahquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kon gewoon niet slapen door die hoest. gebruik nu hoestonderdrukkend spul van natterman. Werkt best wel goed moet ik eerlijk zeggen, ik moest zoveel hoesten dat ik bijna moest overgeven -_-
Maar voel me nu wel redelijk fit, in elk geval fit genoeg om de pc weer eens aan te zetten
Ga je 't nog wel allemaal redden denk je?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Jup het leven liep een beetje anders dan de plannen die ik had gemaakt
Let's hope soquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ga je 't nog wel allemaal redden denk je?
Het lijkt er wel op dat je veel aan je hoofd hebt
thnx ga ik nodig hebben denk ik.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alright, iig duim ik voor je
Dat doet het leven vaak.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Jup het leven liep een beetje anders dan de plannen die ik had gemaakt
Dat zijn nog steeds de plannen, maar wilde sowieso het huis uit. Dus zo lang er geen samenwoonproof appartement voor ons is, ga ik in die eenkamer zitten chillen.quote:
Het leven is als een militair plan. Het ziet er perfect uit, maar het loopt volledig in de soep op het moment dat het in werking treedtquote:
Haha precies!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het leven is als een militair plan. Het ziet er perfect uit, maar het loopt volledig in de soep op het moment dat het in werking treedt
MET MIJquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat zijn nog steeds de plannen, maar wilde sowieso het huis uit. Dus zo lang er geen samenwoonproof appartement voor ons is, ga ik in die eenkamer zitten chillen.
Dat klinkt al een stuk beter.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet echt beter luisteren voortaan. Is een baan voor 18 uur in de maand
Was overigens een super leuk gesprek! Gelijk gesproken over eventueel postbezorger.
Dus hup de coordinator van de postbezorging werd erbij gehaald. Die was helemaal enthousiast over mij.
Toen ze hoorde dat ik 14 jaar bij de rabobank had gewerkt kwam ze direct met een andere functie, die veel meer wat voor mij zou zijnZelf coordinator worden! Dus ik ga solliciteren! Gewoon een werkweek van 40 uur.
Nou een baan van 18 uur per maand met een salaris wat ik ook zou hebben met 40 uur in de week lijkt me wel watquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat klinkt al een stuk beter.
18 uur per maand kan echt niet.
Dan wel ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou een baan van 18 uur per maand met een salaris wat ik ook zou hebben met 40 uur in de week lijkt me wel wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |