Loting ftw, elke week weer kans en tadaaaaa, soms heb je geluk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:58 schreef kree het volgende:
[..]
dat is het idd.
zou willen dat ik dat kon vinden. maar ik sta op nr #100
Doe die van mij ook evenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:02 schreef Faxie het volgende:
Nouja ik ga weer... auto wassen... wordt wel weer eens tijd.
Nou zo gaat het niet echt hier.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Loting ftw, elke week weer kans en tadaaaaa, soms heb je geluk.
Maar niet alle 80 reageren op hetzelfde huisje als jij natuurlijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:04 schreef kree het volgende:
Ok ik kort eigenlijk dus ok dan komen er 80 man voor je om te zeggen van ik wil dat huisje. Tja kleine kans voor mij dus dat ze allemaal afzeggen.
Goed bezig als je in je eentje kunt kopen, dat valt tegenwoordig niet meequote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Daarom ga ik kopenVal verder ook overal buiten de boot hoor, verdien te veel voor het een, te weinig voor het ander
Ja was echt mazzel want ik had maandag gebeld, toen werd ik dinsdag teruggebeld dat de woning in optie was genomen en dat ik voorrang had als de optie niet door ging, én dat ik gebeld zou worden als een andere woning vrij kwam, voor die in de verkoop ging. Service
En toen werd ik woensdag gebeld dat de optie niet doorging, dat ik mocht kijken en dat de woning als ik m wat vond, voor mij was onder voorbehoud van financiering
Bartholomeus komt me zo oppikken, gaan we samen kijken.
Wilde wel een huisje die een beetje op de toekomst gericht was. Echt supergroot is t niet, maar heeft twee slaapkamers en een ruime tuin
Hmms wel dus.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar niet alle 80 reageren op hetzelfde huisje als jij natuurlijk.
Maar hoelang sta je al ingeschreven dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:06 schreef kree het volgende:
[..]
Hmms wel dus.
Ik kan het zien op internet en is Mss omdat het hier is. Maar dat is dus echt zo. Laatste keer dat ik keek stond ik op plek 98
Ik heb het toch ook niet over hoe het bij jou gaat. Heb het over moi, en hiero zijn er meerdere opties. Op basis van inschrijfduur, maar ook op basis van loting. Als de inschrijfduur laag is kun je dus beter elke week een gokje wagen op de lotingshuizen. Oftewel, hier is het goed geregeld.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:04 schreef kree het volgende:
[..]
Nou zo gaat het niet echt hier.
Sta nu ingeschreven bij de woningbouw.
En hoe het zit is. Hoe langer je ingeschreven bent hoe hoger je op een lijst komt voor een huisje.
Ok ik kort eigenlijk dus ok dan komen er 80 man voor je om te zeggen van ik wil dat huisje. Tja kleine kans voor mij dus dat ze allemaal afzeggen.
En is natuurlijk huren. Want kopen hoef ik niet eens aan te denken zonder een vast contract voor werk.
De bank zal me geen cent geven.
Op plek 98 voor dat huis.. of op de overall list. Nogal een verschilquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:06 schreef kree het volgende:
[..]
Hmms wel dus.
Ik kan het zien op internet en is Mss omdat het hier is. Maar dat is dus echt zo. Laatste keer dat ik keek stond ik op plek 98
Is met koopgarant, dat scheelt wel. En anders wordt het een appartement. Vind dit veel fijnerquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed bezig als je in je eentje kunt kopen, dat valt tegenwoordig niet mee
Vanaf begin dit jaar.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar hoelang sta je al ingeschreven dan?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar doe eens vertellen dan..Soort van promotie gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mag nu ook alle probleemgokkers gaan analyseren.
De eerste gaf al aan dat hij ons op taart gaat trakteren en daarna het kantoor kort en klein gaat slaan.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Een ruime tuin is ook wel lekker, heeft dit huisje (ook huur) ook. Het huisje zelf is vrij klein ook al is het als een van de weinige in de staat uitgebouwd vroegah. Maar die tuin.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Daarom ga ik kopenVal verder ook overal buiten de boot hoor, verdien te veel voor het een, te weinig voor het ander
Ja was echt mazzel want ik had maandag gebeld, toen werd ik dinsdag teruggebeld dat de woning in optie was genomen en dat ik voorrang had als de optie niet door ging, én dat ik gebeld zou worden als een andere woning vrij kwam, voor die in de verkoop ging. Service
En toen werd ik woensdag gebeld dat de optie niet doorging, dat ik mocht kijken en dat de woning als ik m wat vond, voor mij was onder voorbehoud van financiering
Bartholomeus komt me zo oppikken, gaan we samen kijken.
Wilde wel een huisje die een beetje op de toekomst gericht was. Echt supergroot is t niet, maar heeft twee slaapkamers en een ruime tuin
Is adhoc wonen niks voor jou?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:09 schreef kree het volgende:
[..]
Vanaf begin dit jaar.
Super stom van me. Had het eerder moeten doen.
Maarja zag de toekomst daarvoor ff iets anders alsdat het nu liep.
Maar ok nu huur ik particulier. En best. Maar wel duur.
Taartquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Soort van promotie gemaaktIk mag nu ook alle probleemgokkers gaan analyseren.
De eerste gaf al aan dat hij ons op taart gaat trakteren en daarna het kantoor kort en klein gaat slaan.
Wanneer moet ik naar Malta komen voor mijn gesprek?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Soort van promotie gemaaktIk mag nu ook alle probleemgokkers gaan analyseren.
huisje boompje beestje met psychomeisje?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:09 schreef kree het volgende:
[..]
Vanaf begin dit jaar.
Super stom van me. Had het eerder moeten doen.
Maarja zag de toekomst daarvoor ff iets anders alsdat het nu liep.
Maar ok nu huur ik particulier. En best. Maar wel duur.
In de stad waar ik heen wil heb je ook snel 100 a 150 reacties per appartement, in mijn huidige woonplaats tot de 100 voor een appartement en 150 a 200 voor een eengezinswoninkje. Ligt ook een beetje aan locatie, maar wel wachtlijsten waar je haast niet doorheen komt qua inschrijfduur. Dus ik vind het wel goed geregeld dat ze een aantal van de woningen via loting aanbieden, dan maakt iedereen kans.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op plek 98 voor dat huis.. of op de overall list. Nogal een verschil
Ik begreep je wel. Maar die hele lotingsoptie is er niet bij ons.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook niet over hoe het bij jou gaat. Heb het over moi, en hiero zijn er meerdere opties. Op basis van inschrijfduur, maar ook op basis van loting. Als de inschrijfduur laag is kun je dus beter elke week een gokje wagen op de lotingshuizen. Oftewel, hier is het goed geregeld.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
huisje boompje beestje met psychomeisje?
Dat is wel mooie regeling inderdaad. Hier is alleen loting en dat is echt gewoon mazzel hebben. Ik had in 3 maanden zo'n 5 huisjes mogen bekijken en vriendin in een half jaar tijd helemaal nietsquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:12 schreef moneyfornothing het volgende:
In de stad waar ik heen wil heb je ook snel 100 a 150 reacties per appartement, in mijn huidige woonplaats tot de 100 voor een appartement en 150 a 200 voor een eengezinswoninkje. Ligt ook een beetje aan locatie, maar wel wachtlijsten waar je haast niet doorheen komt qua inschrijfduur. Dus ik vind het wel goed geregeld dat ze een aantal van de woningen via loting aanbieden, dan maakt iedereen kans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |