Een andere dan ik dacht, dus.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja die negerWat een nerd
Niet hier.quote:
In je hoofd, tussen je andere 24 persoonlijkheiden.quote:
ehm... doe maar niet lullig over zijn aandoening..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:18 schreef heloef het volgende:
[..]
In je hoofd, tussen je andere 24 persoonlijkheiden.
Heeft hij een aandoening dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ehm... doe maar niet lullig over zijn aandoening..
Niet dan?quote:
Dat was hem dacht ik ja. En dan had je natuurlijk ook fleaming (of hoe je het ook schrijft) nogquote:
Is dat die kerel die alleen maar over zijn geweeeeldige bedprestaties kan praten?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat was hem dacht ik ja. En dan had je natuurlijk ook fleaming (of hoe je het ook schrijft) nog
Ffleamig is sowieso de grootste faal ooit.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat was hem dacht ik ja. En dan had je natuurlijk ook fleaming (of hoe je het ook schrijft) nog
fuifduif ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Is dat die kerel die alleen maar over zijn geweeeeldige bedprestaties kan praten?
quote:
Die naam komt me ergens bekend voor, maar weet niet meer wat daar mee was.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:25 schreef dawg het volgende:
[..]
fuifduif ja.![]()
wat een sukkel, toen al en nu nog steeds.
Die ja. Hilarisch gewoonquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Is dat die kerel die alleen maar over zijn geweeeeldige bedprestaties kan praten?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we dan
dat was firefly3. wat een idioot was dat.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die ja. Hilarisch gewoon"Mijn methode werkt, want ik heb gisteren op de dansvloer een sletje lopen vingeren terwijl haar vriend ernaast stond" Dat soort opmerkingen kwamen er voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |