Ik lees het niet zo alsof zij dat zo heeft.. of?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou een baan van 18 uur per maand met een salaris wat ik ook zou hebben met 40 uur in de week lijkt me wel wat
Dat zeg ik ook nergens he, ik zeg alleen maar dat mij dat wel iets lijktquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik lees het niet zo alsof zij dat zo heeft.. of?
Nieuwe username voor je:quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet echt beter luisteren voortaan. Is een baan voor 18 uur in de maand
Was overigens een super leuk gesprek! Gelijk gesproken over eventueel postbezorger.
Dus hup de coordinator van de postbezorging werd erbij gehaald. Die was helemaal enthousiast over mij.
Toen ze hoorde dat ik 14 jaar bij de rabobank had gewerkt kwam ze direct met een andere functie, die veel meer wat voor mij zou zijnZelf coordinator worden! Dus ik ga solliciteren! Gewoon een werkweek van 40 uur.
Luiwammes!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou een baan van 18 uur per maand met een salaris wat ik ook zou hebben met 40 uur in de week lijkt me wel wat
Ik zeg ook nergens dat jij dat zegt toch, ik zeg het ook alleen maar dat zij het niet zegtquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook nergens he, ik zeg alleen maar dat mij dat wel iets lijkt
Waarom refereer je dan aan haar situatie als je geen link legde tussen zijn opmerking en haar baanoptie?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat jij dat zegt toch, ik zeg het ook alleen maar dat zij het niet zegt
Omdat hij een verband trok tussen die 18 uur en 40 urige werkweek. Ik legde ook slechts een verband, hij stelt dat hij het niet zei, ik stel dat ik het ook niet zei, allebei hebben we gelijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarom refereer je dan aan haar situatie als je geen link legde tussen zijn opmerking en haar baanoptie?
Wie immer, dawgquote:
Maar jouw verband suggereerde dat jij dacht dat hij het over haar situatie had. Dát is wat hij bedoelt met 'dat zei ik niet', niet iets wat letterlijk in zijn post te quoten is.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:00 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Omdat hij een verband trok tussen die 18 uur en 40 urige werkweek. Ik legde ook slechts een verband, hij stelt dat hij het niet zei, ik stel dat ik het ook niet zei, allebei hebben we gelijk.
Suggereerde ja. Hij zei het ook niet en ik zei het ook niet. Ik vroeg er gewoon naar. Ik begrijp dat het onduidelijkheid kan scheppen maar klopt gewoon hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:01 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Maar jouw verband suggereerde dat jij dacht dat hij het over haar situatie had. Dát is wat hij bedoelt met 'dat zei ik niet', niet iets wat letterlijk in zijn post te quoten is.
Het staat inderdaad erg raar dat jij eerst een verband legt tussen twee dingen, en als iemand aangeeft daar niet op te doelen, je eruit gaat praten door te zeggen 'ja nou ik zei toch ook niet dat jij dat zei hoor'.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:03 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Suggereerde ja. Hij zei het ook niet en ik zei het ook niet. Ik vroeg er gewoon naar. Ik begrijp dat het onduidelijkheid kan scheppen maar klopt gewoon hoor.
Ja nou dit is dus de grap blijkbaar. Hij stelt dat een 18 uur werken voor 40 uur hem wel wat lijkt, is de connectie met de vorige post. Ik kan de aanname doen dat hij dat zo denkt (18 uur werken voor 40 uur loon) en dat hem vragen. Hij kan vervolgens stellen dat hij dat niet zei wat ook zo klopt (maar feitelijk reageerde hij dus door iets heel anders te stellen dan die vrouw stelde). Ik kan vervolgens stellen dat ik dat ook niet zo zei wat ook klopt maar dan vervolgens ga jij praten over mijn connectie met die vorige post en niet over die van daarvoor.. Is een opeenvolging van aannames waarbij we beiden niet het als feit stelden. Beide gelijk. Jij leest alleen niet vanaf het eerste verband maar vanaf de 2e waardoor het raar lijkt.. veel duidelijker kan ik ook niet zijn en maakt ook niet uit eigenlijkquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:06 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het staat inderdaad erg raar dat jij eerst een verband legt tussen twee dingen, en als iemand aangeeft daar niet op te doelen, je eruit gaat praten door te zeggen 'ja nou ik zei toch ook niet dat jij dat zei hoor'.
Terwijl het wel duidelijk ook in je post te lezen was, als je verder kan kijken dan wat er letterlijk staat.
Ik snap nog steeds niet waar dit in hemelsnaam over gaat.quote:
En ik ga niet meer uitleggen hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waar dit in hemelsnaam over gaat.
Ik ook niet. Zalig zijn de onwetenden is hier van toepassing denk ikquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waar dit in hemelsnaam over gaat.
Dat wou ik ook niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:14 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
En ik ga niet meer uitleggen hoor
Amen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zalig zijn de onwetenden is hier van toepassing denk ik
Hij reageerde op Myraela die zei dat het niks was en wierp dat tegen met een mogelijkheid waaronder 18 uur werken per maand wel wat had, dus de directe connectie met de post van C_A is er niet eens.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja nou dit is dus de grap blijkbaar. Hij stelt dat een 18 uur werken voor 40 uur hem wel wat lijkt, is de connectie met de vorige post.
Nee hoor, hij gaf er enkel zijn eigen draai aan. Daarom gaf hij in antwoord op jouw vraag ook aan dat het niet was wat hij bedoelde, maar dan in de woorden 'dat zeg ik ook nergens'.quote:Ik kan de aanname doen dat hij dat zo denkt (18 uur werken voor 40 uur loon) en dat hem vragen. Hij kan vervolgens stellen dat hij dat niet zei wat ook zo klopt (maar feitelijk reageerde hij dus door iets heel anders te stellen dan die vrouw stelde).
Het was een vraag, omdat ik het raar vond staan dat jij eigenlijk ontkende een connectie te maken die je duidelijk wel maakte.quote:Ik kan vervolgens stellen dat ik dat ook niet zo zei wat ook klopt maar dan vervolgens ga jij praten over mijn connectie met die vorige post en niet over die van daarvoor..
Om maar even in de sfeer te blijven, zeg ik ergens dat jij ongelijk hebt? Dat het überhaupt een kwestie van gelijk/ongelijk is? Nee, ik vroeg je alleen wat omdat ik het een raar antwoord van je vond.quote:Is een opeenvolging van aannames waarbij we beiden niet het als feit stelden. Beide gelijk.
Ik lees wel mee, ik vind je alleen een raar antwoord geven. Een antwoord wat je ook niet kan verhelderen tot dusver, omdat je denkt dat ik je ongelijk geef in dat je het ook niet letterlijk zei. Dat doe ik helemaal niet, ik vind het enkel apart dat je zoiets zegt omdat ik meer doe dan alleen dingen letterlijk lezen.quote:Jij leest alleen niet vanaf het eerste verband maar vanaf de 2e waardoor het raar lijkt.. veel duidelijker kan ik ook niet zijn en maakt ook niet uit eigenlijkmaar is gewoon iets taaltechnisch wat niet even gemakkelijk is om te zien altijd.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Als je het niet snapt snap je het niet. Ga er niet meer tijd aan besteden sorry. Nu pizza eten en straks weer luchtig lullen
Ja misschien begrijp ik het wel niet dat kan ookquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]![]()
Of heel misschien snap jij gewoon niet wat ik bedoel. Ga maar eten ja, misschien kan je beter nadenken met een volle maag.
Samenvatting: Ik stel een vraag, jij voelt je aangevallen omdat je vind dat jij heus ook echt wel gelijk hebt. Maar daar ging het mij heel niet om, ik vind je reactie gewoon apart gezien de context.
Ah, een edit.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Als je het niet snapt snap je het niet. Ga er niet meer tijd aan besteden sorry. Nu pizza eten en straks weer luchtig lullenNiks tegen jou trouwens hoor
Maar ja duidelijker dan dit kan ik niet zijn (of nu eigenlijk geen zin meer in) en ik zie wel in waar het misloopt en is wel goed zo
Nee dat vind ik niet raar, omdat hij niet op het verhaal zelf reageerde maar op een reactie op het verhaal. Oftewel, het praatje draait alweer weg van de essentie van het originele verhaal. Ik zie het gewoon als een opmerking die hij maakte, als iets wat in hem opkwam toen hij Myr's post las over dat 18 uur/m niets is. Namelijk een gedachtesprong waarin 18 uur/m wel lekker is. Dus niet als reactie op de post dat iemand de optie heeft 18 uur/m te werken en nu gaat solliciteren op 40 uur/week.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:23 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja misschien begrijp ik het wel niet dat kan ook
Maar goed om toch iets te verduidelijken. Jij vindt het niet raar dat als iemand stelt dat hij/zij 18 uur kon werken en daarna 40 uur dat hij daarna stelt dat hij wel zou willen werken 18 uur voor 40 uur loon? Jij vind niet dat zo'n opmerking los ervan staat terwijl hij haar wel quote? Denk dat het daar nogal mis gaat. Maar goed nu echt eten
Dit begint wat treurig te wordenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ah, een edit.
Heel leuk hoor dit, maar misschien iets om over na te denken dat het misschien is dat jij mij (ook) niet snapt? Ik kan ook niet duidelijker zijn, maar klaarblijkelijk kan jij ook niet te volgen waar ik eigenlijk op doelde. Namelijk iets heel anders dan jij lijkt te denken gezien je posts en antwoorden. Correct me if I'm wrong, als je dat zou lukken op een lege maag.
Kom met wat leukers dan, anders is het hier toch doods.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:25 schreef Barbusse het volgende:
Dafuq people. Get a conference room
Neem het even niet zo serieus, je kan er ook in lezen dat ik niet meteen een antwoord eis, maar dat je best mag eten omdat je een lege maag hebt. En het misschien fijner is als je reageert (mits je dat wil) op een volle maag, en je dus eerst lekker je pizza op gaat eten.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:26 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dit begint wat treurig te worden
Ik ben nu aan het "werk". Ik ga nu all-in met een Flush op de flop.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kom met wat leukers dan, anders is het hier toch doods.
Nou dan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het "werk". Ik ga nu all-in met een Flush op de flop.![]()
Zoveel interessants heb ik dus niet te melden.![]()
![]()
Hoe gaat het fokhosselen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:29 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Oke nou ja serieuze gesprekken hebben het effect op mij dat ik dingen erna ook serieus neemMaar nee eigenlijk geen zin om nog te discussieren, zal zo even kijken of ik het idee heb dat hij myr quote of niet en als ik het dan mis heb dan zal ik je dat nog mededelen. Als ik wel gelijk heb ga ik gewoon lullen want anders blijft de discussie op gang terwijl ik zometeen over tieten wil praten enzo
De discussie is te onzinnig om me er in te mengen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:31 schreef Murdera het volgende:
Ik ben gewoon te moe om me in de rel te mengen..
Is er een rel? Moet ik teruglezen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:31 schreef Murdera het volgende:
Hoho, het gaat mij heel niet over gelijk hebben of niet! Ik vind alleen jouw 'maar dat zeg ik ook niet' raar klinken gezien je eerdere post, that's all. En daar blijf ik bij omdat ik in jouw antwoorden geen verheldering daarop heb kunnen lezen, behalve dan dat jij 'gelijk' hebt dat je het niet zei. Tuurlijk zei je het ook niet letterlijk, anders had ik het wel voor je gequote, dus daar geef ik je ook helemaal geen ongelijk in. Alleen in context staat het gewoon raar, that's all.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:29 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Oke nou ja serieuze gesprekken hebben het effect op mij dat ik dingen erna ook serieus neemMaar nee eigenlijk geen zin om nog te discussieren, zal zo even kijken of ik het idee heb dat hij myr quote of niet en als ik het dan mis heb dan zal ik je dat nog mededelen. Als ik wel gelijk heb ga ik gewoon lullen want anders blijft de discussie op gang terwijl ik zometeen over tieten wil praten enzo
Jamaar een discussie om de discussie, dan kan ik net zo goed NWS gaan lezenquote:
Zeg heuj, gaan we schelden?quote:
Als dat al een rel is, tss niets gewend hier meer zeker.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is er een rel? Moet ik teruglezen?
Ah, bedankt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:31 schreef heloef het volgende:
[..]
De discussie is te onzinnig om me er in te mengen.
Er is geeneens een rel. De deceptiequote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:31 schreef Murdera het volgende:
ik had geen zin om te lezen, maar zag er zonder 1 letter te lezen uit als een rel.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als dat al een rel is, tss niets gewend hier meer zeker.
Het is amper een discussie, ik vroeg hem gewoon wat maar ik krijg maar verklaring.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar een discussie om de discussie, dan kan ik net zo goed NWS gaan lezen
[..]
Zeg heuj, gaan we schelden?
Dat effect hebben mijn posts wel vaker.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik had geen zin om te lezen, maar zag er zonder 1 letter te lezen uit als een rel.
Dit dus.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik had geen zin om te lezen, maar zag er zonder 1 letter te lezen uit als een rel.
je ziet eruit als een del relquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat effect hebben mijn posts wel vaker.
Ik ben al 0900-serbianhitsquad aan het bellen!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Er zijn mensen voor minder kapot geschoten. Ik zou hem laten pakken.
Zie je nou wel.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik voel me niet aangevallen. Zat gewoon telkens te verdedigengewoon taaldiscussie. En begrijp wat je bedoelde maar mijn reactie was wel op die van hem op myr.. maar hij bedoelde het misschien meer als een post die wel wat meer samenhing dan ik dacht en daardoor tjah uh. Ik heb geen zin om nu na al die moeite te moeten stellen dat jij toch ook wel wat een punt hebt maar oke jij hebt ook wel een beetje een punt met hoe jij ernaar kijkt. Gewoon verschillende perspectieven enzo, laten we het daarop houden
Ik bedoelde helemaal niks, alleen dat het mij wel wat lijkt om 18 uur in de maand te werken en een flink loon te krijgen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik voel me niet aangevallen. Zat gewoon telkens te verdedigengewoon taaldiscussie. En begrijp wat je bedoelde maar mijn reactie was wel op die van hem op myr.. maar hij bedoelde het misschien meer als een post die wel wat meer samenhing dan ik dacht en daardoor tjah uh. Ik heb geen zin om nu na al die moeite te moeten stellen dat jij toch ook wel wat een punt hebt maar oke jij hebt ook wel een beetje een punt met hoe jij ernaar kijkt. Gewoon verschillende perspectieven enzo, laten we het daarop houden
En ik zei alleen dat zij niet zei dat ze 18 uur kon werken en dan hoog loon kon krijgen. I fucked upquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik bedoelde helemaal niks, alleen dat het mij wel wat lijkt om 18 uur in de maand te werken en een flink loon te krijgen.
Oeii. die zijn niet zo best als ze waren vriend, maar unit713 is weer up and running.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben al 0900-serbianhitsquad aan het bellen!
wat een kuthoer.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die chick in me klas vind me toch niet leuk denk ik, ze is heel verlegen dat wel maar ze praat ook niet zoveel maar dat kan ook omdat ze verlegen is
Tienermeisjesquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die chick in me klas vind me toch niet leuk denk ik, ze is heel verlegen dat wel maar ze praat ook niet zoveel maar dat kan ook omdat ze verlegen is
Het is voor een Fok!ker, het is niet nodig om een dure elite-eenheid in te huren natuurlijkquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oeii. die zijn niet zo best als ze waren vriend, maar unit713 is weer up and running.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:
quote:
Scheelt maar een jaar.quote:
Het is niet die van 18 die naar bieber gaat hooorquote:
Touchéquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is voor een Fok!ker, het is niet nodig om een dure elite-eenheid in te huren natuurlijk
Gewoon hosselen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oh een andere.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is niet die van 18 die naar bieber gaat hooor
Gewoon wat smaak bijbrengen. Justin Pieper is prima over de basisschool daarna kan het echt niet meerquote:
Een beetje raar, zegtie danquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja die biebermeid is een beetje raar en
Ja die is niet neukbaar.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja die biebermeid is een beetje raar en
quote:
Ik praat met d'r via facebook maar op school moet ookquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja die is niet neukbaar.
Maar voor die andere geldt:
[..]
Strak plan inderdaad.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik praat met d'r via facebook maar op school moet ook
nja maar als er iets beters langskomt ga krijgt die voorrangquote:
Tuurlijk, speltip 12: houd alle kansen open.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nja maar als er iets beters langskomt ga krijgt die voorrang
Hoe is het met jou eventuele hosselpogingen met je klasgenoot?quote:
Oh, volgens mij vind ik haar toch niet leuk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe is het met jou eventuele hosselpogingen met je klasgenoot?
Versiercursussen doenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk, speltip 12: houd alle kansen open.
Hoezo niet?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh, volgens mij vind ik haar toch niet leuk.
Daar was ooit eens een topic over, van een gozer die zichzelf een echte casanova vondquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Versiercursussen doen
Beste stuurlui staan aan walquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar was ooit eens een topic over, van een gozer die zichzelf een echte casanova vond![]()
Die zijn sowieso:quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Versiercursussen doen
Ik beeld me wel vaker dingen in die later wel mee blijken te vallen.quote:
Is dat niet angst om uit je comfortzone durft te stappen en je gevoelens naar andere te tonen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik beeld me wel vaker dingen in die later wel mee blijken te vallen.
Firefly3?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar was ooit eens een topic over, van een gozer die zichzelf een echte casanova vond![]()
Neuh, ik vind haar gewoon niet zo leuk als ik dacht.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is dat niet angst om uit je comfortzone durft te stappen en je gevoelens naar andere te tonen?
Dat kan ookquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Neuh, ik vind haar gewoon niet zo leuk als ik dacht.
Ja die negerquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Soms is het een bevlieging. Been there.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Neuh, ik vind haar gewoon niet zo leuk als ik dacht.
Een andere dan ik dacht, dus.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja die negerWat een nerd
Niet hier.quote:
In je hoofd, tussen je andere 24 persoonlijkheiden.quote:
ehm... doe maar niet lullig over zijn aandoening..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:18 schreef heloef het volgende:
[..]
In je hoofd, tussen je andere 24 persoonlijkheiden.
Heeft hij een aandoening dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ehm... doe maar niet lullig over zijn aandoening..
Niet dan?quote:
Dat was hem dacht ik ja. En dan had je natuurlijk ook fleaming (of hoe je het ook schrijft) nogquote:
Is dat die kerel die alleen maar over zijn geweeeeldige bedprestaties kan praten?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat was hem dacht ik ja. En dan had je natuurlijk ook fleaming (of hoe je het ook schrijft) nog
Ffleamig is sowieso de grootste faal ooit.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat was hem dacht ik ja. En dan had je natuurlijk ook fleaming (of hoe je het ook schrijft) nog
fuifduif ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Is dat die kerel die alleen maar over zijn geweeeeldige bedprestaties kan praten?
quote:
Die naam komt me ergens bekend voor, maar weet niet meer wat daar mee was.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:25 schreef dawg het volgende:
[..]
fuifduif ja.![]()
wat een sukkel, toen al en nu nog steeds.
Die ja. Hilarisch gewoonquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Is dat die kerel die alleen maar over zijn geweeeeldige bedprestaties kan praten?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we dan
dat was firefly3. wat een idioot was dat.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die ja. Hilarisch gewoon"Mijn methode werkt, want ik heb gisteren op de dansvloer een sletje lopen vingeren terwijl haar vriend ernaast stond" Dat soort opmerkingen kwamen er voorbij.
nope. dat was realzeus.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Die naam komt me ergens bekend voor, maar weet niet meer wat daar mee was.
Wacht, was hij niet een van die eeuwige gefrustreerde maagden?
RZ is geen maagd meer.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:29 schreef dawg het volgende:
[..]
nope. dat was realzeus.
of bhfh, maar die had wel meer aparte opvattingen.
Zelfs in het uitzonderlijke geval dat het waar zou zijn geeft het alleen maar aan dat je een oversekste puber bent die schijt heeft aan andermans relaties. Heeft niks met verzieren te makenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
En wie zegt dat het niet echt zo was hé!
Altijd lachen johquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:28 schreef dawg het volgende:
[..]
dat was firefly3. wat een idioot was dat.
Ooh dacht dat er toen een topic voor hem was waar geld ingezameld werd zodat hij eindelijk naar de hoeren kon, maar kan ook best iemand anders geweest zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:29 schreef dawg het volgende:
[..]
nope. dat was realzeus.
of bhfh, maar die had wel meer aparte opvattingen.
Idd, zo kansloos. Ik zat wel vaak in zijn topic en het is mede dankzij mij om zeep geholpen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:28 schreef dawg het volgende:
[..]
dat was firefly3. wat een idioot was dat.
nee met dat heel lelijke meisje idd. weet niet meer wat de nick was. waar hij nog maanden over gejankt heeft.quote:
Wat een hel was datquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:32 schreef dawg het volgende:
[..]
nee met dat heel lelijke meisje idd. weet niet meer wat de nick was. waar hij nog maanden over gejankt heeft.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:32 schreef dawg het volgende:
[..]
nee met dat heel lelijke meisje idd. weet niet meer wat de nick was. waar hij nog maanden over gejankt heeft.
Dat heb ik gemist of ben ik weer vergetenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:32 schreef dawg het volgende:
[..]
oh weet niet meer wie dat was.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ooh dacht dat er toen een topic voor hem was waar geld ingezameld werd zodat hij eindelijk naar de hoeren kon, maar kan ook best iemand anders geweest zijn.
Was hoe dan ook wel vermakelijk ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:34 schreef dawg het volgende:
[..]
oh weet niet meer wie dat was.
fok! een garantie voor vermaak.
is het nog niet over met die zandhaas van je trouwens?
ik kon gewoon niet aardig doen tegen hem zijn bullshit.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Idd, zo kansloos. Ik zat wel vaak in zijn topic en het is mede dankzij mij om zeep geholpen.
Omfg, het dramaaaaaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:32 schreef dawg het volgende:
[..]
pfff schiet eens op, ik word er niet jonger op heh.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Was hoe dan ook wel vermakelijk ja.![]()
Nee.
Wat een randdebiel was dat ook, hij veel ook niet van zijn stuk te brengen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:35 schreef dawg het volgende:
[..]
ik kon gewoon niet aardig doen tegen hem zijn bullshit.
Wut, ben je geen Brad Pitt?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:35 schreef dawg het volgende:
[..]
pfff schiet eens op, ik word er niet jonger op heh.
ja echt heh. blij dat ie weg is.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat een randdebiel was dat ook, hij veel ook niet van zijn stuk te brengen.
Bloedirritant.
Tegenwoordig toch Orlando en die piraat op schip?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wut, ben je geen Brad Pitt?![]()
Laat maar dan hoor.
Wat is daar mee?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Tegenwoordig toch Orlando en die piraat op schip?
ik ben jonger dan brad.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wut, ben je geen Brad Pitt?![]()
Laat maar dan hoor.
Ik mis hem, waar moet ik nu mijn hosselskillzz vandaan halen?quote:
Meehh, vind hem niet zo.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat elke vrouw spontaan sopt als johnny depp in beeld is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |