nope. dat was realzeus.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Die naam komt me ergens bekend voor, maar weet niet meer wat daar mee was.
Wacht, was hij niet een van die eeuwige gefrustreerde maagden?
RZ is geen maagd meer.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:29 schreef dawg het volgende:
[..]
nope. dat was realzeus.
of bhfh, maar die had wel meer aparte opvattingen.
Zelfs in het uitzonderlijke geval dat het waar zou zijn geeft het alleen maar aan dat je een oversekste puber bent die schijt heeft aan andermans relaties. Heeft niks met verzieren te makenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
En wie zegt dat het niet echt zo was hé!
Altijd lachen johquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:28 schreef dawg het volgende:
[..]
dat was firefly3. wat een idioot was dat.
Ooh dacht dat er toen een topic voor hem was waar geld ingezameld werd zodat hij eindelijk naar de hoeren kon, maar kan ook best iemand anders geweest zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:29 schreef dawg het volgende:
[..]
nope. dat was realzeus.
of bhfh, maar die had wel meer aparte opvattingen.
Idd, zo kansloos. Ik zat wel vaak in zijn topic en het is mede dankzij mij om zeep geholpen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:28 schreef dawg het volgende:
[..]
dat was firefly3. wat een idioot was dat.
nee met dat heel lelijke meisje idd. weet niet meer wat de nick was. waar hij nog maanden over gejankt heeft.quote:
Wat een hel was datquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:32 schreef dawg het volgende:
[..]
nee met dat heel lelijke meisje idd. weet niet meer wat de nick was. waar hij nog maanden over gejankt heeft.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:32 schreef dawg het volgende:
[..]
nee met dat heel lelijke meisje idd. weet niet meer wat de nick was. waar hij nog maanden over gejankt heeft.
Dat heb ik gemist of ben ik weer vergetenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:32 schreef dawg het volgende:
[..]
oh weet niet meer wie dat was.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ooh dacht dat er toen een topic voor hem was waar geld ingezameld werd zodat hij eindelijk naar de hoeren kon, maar kan ook best iemand anders geweest zijn.
Was hoe dan ook wel vermakelijk ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:34 schreef dawg het volgende:
[..]
oh weet niet meer wie dat was.
fok! een garantie voor vermaak.
is het nog niet over met die zandhaas van je trouwens?
ik kon gewoon niet aardig doen tegen hem zijn bullshit.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Idd, zo kansloos. Ik zat wel vaak in zijn topic en het is mede dankzij mij om zeep geholpen.
Omfg, het dramaaaaaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:32 schreef dawg het volgende:
[..]
pfff schiet eens op, ik word er niet jonger op heh.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Was hoe dan ook wel vermakelijk ja.![]()
Nee.
Wat een randdebiel was dat ook, hij veel ook niet van zijn stuk te brengen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:35 schreef dawg het volgende:
[..]
ik kon gewoon niet aardig doen tegen hem zijn bullshit.
Wut, ben je geen Brad Pitt?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:35 schreef dawg het volgende:
[..]
pfff schiet eens op, ik word er niet jonger op heh.
ja echt heh. blij dat ie weg is.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat een randdebiel was dat ook, hij veel ook niet van zijn stuk te brengen.
Bloedirritant.
Tegenwoordig toch Orlando en die piraat op schip?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wut, ben je geen Brad Pitt?![]()
Laat maar dan hoor.
Wat is daar mee?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Tegenwoordig toch Orlando en die piraat op schip?
ik ben jonger dan brad.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wut, ben je geen Brad Pitt?![]()
Laat maar dan hoor.
Ik mis hem, waar moet ik nu mijn hosselskillzz vandaan halen?quote:
Meehh, vind hem niet zo.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat elke vrouw spontaan sopt als johnny depp in beeld is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |