Beste stuurlui staan aan walquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar was ooit eens een topic over, van een gozer die zichzelf een echte casanova vond![]()
Die zijn sowieso:quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Versiercursussen doen
Ik beeld me wel vaker dingen in die later wel mee blijken te vallen.quote:
Is dat niet angst om uit je comfortzone durft te stappen en je gevoelens naar andere te tonen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik beeld me wel vaker dingen in die later wel mee blijken te vallen.
Firefly3?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar was ooit eens een topic over, van een gozer die zichzelf een echte casanova vond![]()
Neuh, ik vind haar gewoon niet zo leuk als ik dacht.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is dat niet angst om uit je comfortzone durft te stappen en je gevoelens naar andere te tonen?
Dat kan ookquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Neuh, ik vind haar gewoon niet zo leuk als ik dacht.
Ja die negerquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Soms is het een bevlieging. Been there.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Neuh, ik vind haar gewoon niet zo leuk als ik dacht.
Een andere dan ik dacht, dus.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja die negerWat een nerd
Niet hier.quote:
In je hoofd, tussen je andere 24 persoonlijkheiden.quote:
ehm... doe maar niet lullig over zijn aandoening..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:18 schreef heloef het volgende:
[..]
In je hoofd, tussen je andere 24 persoonlijkheiden.
Heeft hij een aandoening dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ehm... doe maar niet lullig over zijn aandoening..
Niet dan?quote:
Dat was hem dacht ik ja. En dan had je natuurlijk ook fleaming (of hoe je het ook schrijft) nogquote:
Is dat die kerel die alleen maar over zijn geweeeeldige bedprestaties kan praten?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat was hem dacht ik ja. En dan had je natuurlijk ook fleaming (of hoe je het ook schrijft) nog
Ffleamig is sowieso de grootste faal ooit.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat was hem dacht ik ja. En dan had je natuurlijk ook fleaming (of hoe je het ook schrijft) nog
fuifduif ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Is dat die kerel die alleen maar over zijn geweeeeldige bedprestaties kan praten?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |