Moenen denk ik? Dat is een heel gezellig café, kun je ook eten idd. Ook wel chille muziek altijd.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:32 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wij zijn daar in september twee keer wezen shoppen. En gaan eten bij.. Moens? Echt, 3 gangen voor nog geen 5 tientjes samen
Wil binnenkort weer lekker shoppen daar als ik alles thuis op orde heb
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Winkelen met je homies?
[..]
Nee hoor, maar we kunnen niet alles tegelijk. Anders worden we opgepakt.
Maar doe eens vertellen dan..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dat scheelt, niet dat de meisjes waarmee ik gingen enorm moeilijk waren. Maar mijn mannelijke instincten hadden toch iets van "hier hebben we toch wehkamp.nl voor?"quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben op zich niet zo moeilijk hoor.Je mag wel bij me in het pashokje.
![]()
Nee echt niet lang vrijgezel geweest, klikte altijd al super en toen ik relatieloos was kwamen we er achter dat het beter klikte dan we dachten.. Maar achquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ok. Sinds wanneer dan?![]()
Echt lang ben je niet vrijgezel geweest dan toch?
NOEM JE FERA NOU MAKKELIJK!?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dat scheelt, niet dat de meisjes waarmee ik gingen enorm moeilijk waren.
Mijn numero uno was je al hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:40 schreef moneyfornothing het volgende:
Volgende week kijken voor een eenkamerappartementje.![]()
Ben numero uno geworden.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:40 schreef moneyfornothing het volgende:
Volgende week kijken voor een eenkamerappartementje.![]()
Ben numero uno geworden.
Ow wist niet dat je 'm al kende enzoquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee echt niet lang vrijgezel geweest, klikte altijd al super en toen ik relatieloos was kwamen we er achter dat het beter klikte dan we dachten.. Maar ach
QUA SHOPPENquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
NOEM JE FERA NOU MAKKELIJK!?
Ja alweer bijna een jaarquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow wist niet dat je 'm al kende enzo
Nouja leuk
Ik pas me ook wel aan aan de persoon die mee gaat hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dat scheelt, niet dat de meisjes waarmee ik gingen enorm moeilijk waren. Maar mijn mannelijke instincten hadden toch iets van "hier hebben we toch wehkamp.nl voor?"
Oh dan wil ik wel mee shoppen hoor.
Verhuiskriebels ftw!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:41 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ga vandaag kijken voor een 3-kamer maisonetteOh had ik al rondgejubeld he
Wat ben je toch ook een baas.quote:
Vertel je me dan hoe het was, in het pashokje?quote:
Goed nieuws!.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:41 schreef moneyfornothing het volgende:
Jup, een van de locaties waar ik het liefste heen wil.
In veel opzichten ben ik dat ook.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
NOEM JE FERA NOU MAKKELIJK!?
Ja dat zat er ook aan te komen toch?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:23 schreef kree het volgende:
[..]
Niet ontslagen. Maar ze wilde m'n tijdelijke contract niet verlengen.
Heb d'r nog uitgebreid over gevraagd. Maar dikke bs als je het mij vraagt. Nou pech was die sfeer daar toch al zat aan het worden.
Maar ok ik moet wel binnen week of vier nu wat anders hebben.
Want kan het twee maanden redden en dan is het uvw of in de goot slapen hahaha
Ja tof hequote:
Dat is tof! Noodgedwongen bij je ex wonen is niet leuk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja tof heMaar mag ook wel.. Ik woon nog steeds noodgedwongen bij mijn ex, en ene na t andere huis gaat aan mijn neus voorbij dus ben blij dat deze woning aan mij is beloofd, als hij bevalt kan ie bij wijze van volgende maand nog van mij zijn
En dan blijft ie van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |