Myra is ook al non-stop aan het kwakkelen met 'r gezondheid het afgelopen half jaar.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Twi meeten en je bent ziek he? Zo gaat dat.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:25 schreef twi het volgende:
[..]
Myra is ook al non-stop aan het kwakkelen met 'r gezondheid het afgelopen half jaar.
Ja klopt. Even er tussen uit geweest, niet gepost in SC's maar wel wat in algemene topicsquote:
Dan kan je haar het beste af laten maken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:25 schreef twi het volgende:
[..]
Myra is ook al non-stop aan het kwakkelen met 'r gezondheid het afgelopen half jaar.
das wel erg lang...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:25 schreef twi het volgende:
[..]
kan ik me wel voorstellen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja klopt. Even er tussen uit geweest, niet gepost in SC's maar wel wat in algemene topics
Had het even helemaal gehad
maar ben er weer
Maar ja eens een fokker, altijd een fokker hequote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
das wel erg lang...
[..]
kan ik me wel voorstellen.
Arme Myra. Maar ze heeft het voor je over.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:25 schreef twi het volgende:
[..]
Klinkt goed.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:12 schreef kree het volgende:
Ik dacht laat ik me ook maar weer eens melden.
Super naar m'n zin in nieuwe huisje. Beetje ingericht plantje hier en daar.
100x beter als waar ik zat.
Wat een ellende was dat. Medelijden met die meid die het na mij ging huren.
Maar ok. Bijna wel klaar. Allemaal lekkere rommel van de de kringloop erin voor een appel en een ei. Best :p
Is het ook en nu nog even werk vinden lolquote:
Pics van die meid.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:12 schreef kree het volgende:
Maar ok. Bijna wel klaar. Allemaal lekkere rommel van de de kringloop erin voor een appel en een ei. Best :p
nieuw huisje? Beter!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:12 schreef kree het volgende:
je bent ontslagen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:18 schreef kree het volgende:
Sorry beetje wazig. Maar met mobiel.
En werk. Hmmms geen nu
Van wat ik kan zien, ziet het er aardig uit. Knus lichtje.quote:
tis een portugese.quote:
Niet ontslagen. Maar ze wilde m'n tijdelijke contract niet verlengen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je bent ontslagen?
Hmm ja zat eraan te komen natuurlijk
Maar gezellige woonkamer heb je!
Een contract niet verlengen is toch eigenlijk ook ontslag?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:23 schreef kree het volgende:
[..]
Niet ontslagen. Maar ze wilde m'n tijdelijke contract niet verlengen.
Heb d'r nog uitgebreid over gevraagd. Maar dikke bs als je het mij vraagt. Nou pech was die sfeer daar toch al zat aan het worden.
Maar ok ik moet wel binnen week of vier nu wat anders hebben.
Want kan het twee maanden redden en dan is het uvw of in de goot slapen hahaha
Nee. Eindiging van rechtswege.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Een contract niet verlengen is toch eigenlijk ook ontslag?
Oké, duidelijk.quote:
Datquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Van wat ik kan zien, ziet het er aardig uit. Knus lichtje.
Kaarsjes. Maar ok das met dank aan m'n ma en m'n broertje z'n vriendin.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Van wat ik kan zien, ziet het er aardig uit. Knus lichtje.
Klinkt herkenbaar....quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:26 schreef kree het volgende:
[..]
Kaarsjes. Maar ok das met dank aan m'n ma en m'n broertje z'n vriendin.
Ben ze echt dankbaar ervoor om te helpen naar omg wat een drama om met twee vrouwen te winkelen.
Dit is leuk oh kijk dat dat moet je hebben blaa. Kreeg er echt de ziekte over in. Want ik ben meer van ok dit moet ik hebben winkel pakken betalen. Klaar.
Kan daar zo slecht tegen.
Ach, dat is alleen maar goed bedoeld.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:26 schreef kree het volgende:
[..]
Ben ze echt dankbaar ervoor om te helpen naar omg wat een drama om met twee vrouwen te winkelen.
Dit is leuk oh kijk dat dat moet je hebben blaa. Kreeg er echt de ziekte over in. Want ik ben meer van ok dit moet ik hebben winkel pakken betalen. Klaar.
Ik heb een vent die wat dat betreft nog wijveriger is als ik en dat allemaal alleen maar leuk vindtquote:
Ik heb sowieso nog geen specifieke rechtsvakken. We hebben nu elke weer wat behandeld, maar heel oppervlakkig. In de aankomende periodes gaan we er dieper op in.quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:26 schreef kree het volgende:
[..]
Ik wil ook eens met jou winkelen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel zo als ik met mijn moeder of zusje winkelde. Of met mijn ex.
Binnenkort met Flips winkelen, ben benieuwd.
Ah, okequote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb sowieso nog geen specifieke rechtsvakken. We hebben nu elke weer wat behandeld, maar heel oppervlakkig. In de aankomende periodes gaan we er dieper op in.
Dat weet ikquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, dat is alleen maar goed bedoeld.
Serieus?quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:30 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
jij woont in een leuke winkelstad
Duidelijke uitleg.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, oke.
Een tijdelijk contract eindigt op een bepaalde datum van rechtswege, dat is niet hetzelfde als ontslag. Het is pas ontslag als een contract dat nog loopt ontbonden wordt. Voor ontslag moet een werkgever ook altijd toestemming vragen aan het UWV werkbedrijf
.
Behalve bij ontslag op staande voet.
Ik moet kiezen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bijles wilde.
Op mijn manier dan.quote:
Ik ben op zich niet zo moeilijk hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:31 schreef heloef het volgende:
Winkelen met vrouwen, liever nooit meer.
Wij zijn daar in september twee keer wezen shoppen. En gaan eten bij.. Moens? Echt, 3 gangen voor nog geen 5 tientjes samenquote:
Winkelen met je homies?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:31 schreef heloef het volgende:
Winkelen met vrouwen, liever nooit meer.
Nee hoor, maar we kunnen niet alles tegelijk. Anders worden we opgepakt.quote:
Een beetje kijken is wel leuk. Maar ik blijf ook niet uren hangen. Tenzij H&M.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Op mijn manier dan.
En dat is exact dezelfde manier als die van Kree.
Winkel in, dat dat dat. afrekenen en weg.
Wie is jouw vent nou ook alweer?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:28 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb een vent die wat dat betreft nog wijveriger is als ik en dat allemaal alleen maar leuk vindt
Thank god
Heloef de hosselbaas.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben op zich niet zo moeilijk hoor.Je mag wel bij me in het pashokje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |