Je kijkt natuurlijk snel over hem heenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik "ken" joof uit het SEXSC topic en wist niet dat ie hier ook zat
Dat zal het zijnquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je kijkt natuurlijk snel over hem heen
Heb jij je lolbroek aan vandaag?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit dan ook niet in een boot...
Oh wacht
Goedemorgenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:26 schreef rival het volgende:
Goedemorgen
Bijna weekend, hebben jullie al leuke plannen?
leuk, dubbel feestquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goedemorgen
Morgenavond verjaardag van mijn neefje
En zaterdagavond verjaardag van Huppelmuts vieren in Rotterdam
Zondag ben ik dood
Bijkomen van vorige weekquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:26 schreef rival het volgende:
Goedemorgen
Bijna weekend, hebben jullie al leuke plannen?
Bijslapen is me niet gelukt door het vroege opstaanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:32 schreef rival het volgende:
daar heb je de hele werkweek toch voor?
Doe ikquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
leuk, dubbel feest
Geef huppel een dikke zoen van me
maw, je gaat het hele weekend niks noppes en nada doen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bijslapen is me niet gelukt door het vroege opstaan
Waar speel je?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Doe ik
Owja en zaterdag natuurlijk voetballen als het doorgaat (komt veel regen geloof ik)
Tot nu toe heb ik niets op de planning staan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:36 schreef rival het volgende:
maw, je gaat het hele weekend niks noppes en nada doen?
klinkt goedquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik niets op de planning staan.
S.C. Botlek Dames 3, bier/wijn elftalquote:
oke, de meest frisse gaan voorin en degene met een kater spelen achterin?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
S.C. Botlek Dames 3, bier/wijn elftal![]()
Positie: OveralMaar zaterdag rechtsback.
Vijfde klasse (laagste) 2 wedstrijden gewonnen, 1 wedstrijd verloren
beetje standaard dus!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al zal het wss wel weer vrijdag kroeg worden, zaterdag iets met vriendin en zondag dansen
Haha nee dat niet, maar ik sta overal.Best kans dat ik de tweede helft spits staquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
oke, de meest frisse gaan voorin en degene met een kater spelen achterin?
yup.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:43 schreef rival het volgende:
beetje standaard dus!
er is niks mis met niks doen hoor
doe je elke keer als je foutmeldingen krijgt? zo blijf je wel bezigquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:45 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en straks back up maken van mijn laptop. Ik krijg allemaal rare foutmeldingen![]()
En hij is supertraag geworden. Dus even de boel opnieuw installeren
nee niet altijd, maar dit zijn meldingen die ik nog nooooit heb gezienquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
doe je elke keer als je foutmeldingen krijgt? zo blijf je wel bezig
94, respectabele leeftijd welquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:36 schreef Mystikvm het volgende:
Morgen concertje draaien, daarna blijf ik nog wat drinken met mijn collega's. Zaterdag veel gedoe met mijn moeder, beetje voor haar zorgen enzo. Zondag wordt mijn oma 94 en die geeft feest, ik heb er geen reet zin in om tussen die oude lijken te zitten (en dan gaat het toch alleen maar over de ziekte van mijn moeder) dus misschien skip ik die. Hoe dan ook ga ik maar heel even en de rest van de zondag lekker niks doen.
Maandag weer aan het werk na mijn vakantie
Morgenavond speelt Kensington. Ik doe geluidstechniek en tussendoor spring ik wat bij om de rest van de productie in goede banen te leiden. Doe dat gewoon als vrijwilliger (en dat is de enige manier waarop poppodia nog kunnen bestaan) voor een paar gratis drankjes, net zoals de rest van het team.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
94, respectabele leeftijd wel
Wat voor concertje draai je? Draai je echt zelf dan?
Ik heb vroeger iets gedaan dat me hieraan deed denken. Podiastukken sjouwen, lichten en bedrading doen. wel op een lager niveau dan jij denk ik (ik was nog maar scholier) maar deed het voor de gratis toegang, wat consumptie en een beetje waardering zeg maar.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Morgenavond speelt Kensington. Ik doe geluidstechniek en tussendoor spring ik wat bij om de rest van de productie in goede banen te leiden. Doe dat gewoon als vrijwilliger (en dat is de enige manier waarop poppodia nog kunnen bestaan) voor een paar gratis drankjes, net zoals de rest van het team.
Ik ben terugquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
middag.
ben nog steeds ziek
heb ik nog wat gemist?
misschien iets verrekt?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:02 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb zeer in m'n rechterzij (achtig iets).. heel vaag.. weet niet waardoor, weet niet waarom.. en hoop dat het snel weggaat
Maybe.. het voelt op de huid als een enorme blauwe plek. En onderhuids meer als spierpijn.quote:
Dankquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben terug
En beterschap, ik ben al 2,5 week ziekig, deze week is gelukkig al wat beter
Ik had het andersom, keelpijn en koorts enzo. En de laatste week pas hoestbuienquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dank
ik heb maar hoestdrank gehaald want kon door het hoesten niet meer slapen gvd.
ik wil niet dat het nog 2 weken gaat duren
boh, wat een rare roes was dat
Hoi kaneeltjequote:
quote:Gelieve de applicatiebeheerders (... en Cue) niet rechtstreeks bellen, mailen of langslopen met vragen en verzoeken.
Wie niet?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:10 schreef Cue_ het volgende:
(gedeelte van) Mail van m'n manager naar het bedrijf:
[..]Hij wil mij opsluiten
Bij mij begon het als snotteren en keelpijn. dat hoesten begon een paar dagen later en werd snel erger. ook was ik benauwd maar dat gaat nu alweer beter.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had het andersom, keelpijn en koorts enzo. En de laatste week pas hoestbuien
Maar dan vooral 's nachts
[..]
Hoi kaneeltje
Twi meeten en je bent ziek he? Zo gaat dat.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
ik ga maar even koffie zetten. m'n 1e bak koffie in -dagen- lol
mijn dagen alles na maandag avond was fucked up. steeds wakker/slapen/wakker/slapen elke 1 1/2 uur ongeveer tot vanochtend.
ook niks meer gerookt, dus gelijk maar een stoppoging eraan vastgeplakt
en al dat hoesten werd ik al helemaal mesjogge van
Hoi CA. Lang niet gezien.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had het andersom, keelpijn en koorts enzo. En de laatste week pas hoestbuien
Maar dan vooral 's nachts
[..]
Hoi kaneeltje
ja, die twi hequote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twi meeten en je bent ziek he? Zo gaat dat.
[..]
Hoi CA. Lang niet gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |