Ja echt welquote:
Lui!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:11 schreef MohMi het volgende:
Ik ben blij eindelijk weer lam thuis op de bank te hangen, en dat twee avonden na elkaar!Hoewel ik vandaag ook niet ga werken, teehee
Oooo, Tijn gaat daten?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja echt wel![]()
Oh ik had toch laatst verteld over dat ik naar Parijs was geweest en daar met iemand had afgesproken. Binnenkort ga ik naar haar toe
Ik hoop dat het daar naar toe gaat.quote:
Weer helemaal naar Parijs?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja echt wel![]()
Oh ik had toch laatst verteld over dat ik naar Parijs was geweest en daar met iemand had afgesproken. Binnenkort ga ik naar haar toe
Nog verder weg. Helemaal in Polen waar zij woontquote:
Goed hoor, helemaal geen doemscenario's waar mijn broer het over hadquote:
Dat is mooi om te horen!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed hoor, helemaal geen doemscenario's waar mijn broer het over had. Er zal voor mij persoonlijk weinig veranderen en sommige zaken gaan er zelfs ietsjes op vooruit
. Ook zijn de dingen die voorheen vaag waren een stuk duidelijker geworden
.
Wauw, dat is wel heel erg tof.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat en de doorgroeimogelijkheden worden verbeterd door de fusies.
Haha ja dat wel, nu nog wat nieuw werk scoren want dit werk zal in November aflopenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Wauw, dat is wel heel erg tof.Dat het in deze tijden nog eens goed kan gaan.
Hoiquote:
Dat is best een eindje weg, ja.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog verder weg. Helemaal in Polen waar zij woont
Ja inderdaad.quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha ja dat wel, nu nog wat nieuw werk scoren want dit werk zal in November aflopen
[..]
Hoi![]()
Gaat ondanks alles best goed..quote:
Het klinkt ook gewoon onwaar allemaalquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:34 schreef Evie het volgende:
[..]
Gaat ondanks alles best goed..
Hoef gelukkig niks af te zeggen voor de crematie.. en kan er dus gewoon met een gerust hart heen. Wat wel fijn is
Alleen voelt het allemaal nog zo onwaar nu..
Hangt een beetje van het weer af. Als het droog en niet te koud is wandelen en stad bekijken. Anders film kijken en/of wat kletsenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:35 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar wat staat er precies op 't program, dan? Als het nog geen daten is.
Komt wel goed hoor.. ben alleen best geschrokken. Vind het zo jammer dat iemand met nog een leven voor zich zoiets doet. Al kan ik me maar al te goed voorstellen dat het vooruitzicht zonder degene van wie je houdt enorm naar en zwaar is.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het klinkt ook gewoon onwaar allemaal. Veel sterkte! /knuf (de emoticon ontbreekt
)
De taal is geen probleem verder?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hangt een beetje van het weer af. Als het droog en niet te koud is wandelen en stad bekijken. Anders film kijken en/of wat kletsen
Heel veel sterktequote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Komt wel goed hoor.. ben alleen best geschrokken. Vind het zo jammer dat iemand met nog een leven voor zich zoiets doet. Al kan ik me maar al te goed voorstellen dat het vooruitzicht zonder degene van wie je houdt enorm naar en zwaar is.
En heel naar dat niemand het aan zag komen alhoewel ze zich de afgelopen maand erg teruggetrokken hielden. (Zelf te druk geweest om af te spreken, had ik het maar gedaan denk ik nu). Er rest niks dan hopen dat ze rust hebben gevonden nu..
Maar ik doe te veel bla on the internetz
Ik ga geen details vragen, maar in ieder geval van hieruit ook veel sterktequote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Komt wel goed hoor.. ben alleen best geschrokken. Vind het zo jammer dat iemand met nog een leven voor zich zoiets doet. Al kan ik me maar al te goed voorstellen dat het vooruitzicht zonder degene van wie je houdt enorm naar en zwaar is.
En heel naar dat niemand het aan zag komen alhoewel ze zich de afgelopen maand erg teruggetrokken hielden. (Zelf te druk geweest om af te spreken, had ik het maar gedaan denk ik nu). Er rest niks dan hopen dat ze rust hebben gevonden nu..
Mag ook in dm hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee, ze spreekt beter Engels dan ikquote:
Polen helemaal joh?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog verder weg. Helemaal in Polen waar zij woont
Heeft ze nog een beetje toffe naam zoals Katarzyna ofzo? Of iets "mats" als Magda?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, ze spreekt beter Engels dan ik
Zekerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Polen helemaal joh?Geniet ervan!
Er tusseninquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heeft ze nog een beetje toffe naam zoals Katarzyna ofzo? Of iets "mats" als Magda?
Oeh oeh oeh hoiquote:
quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik denken dat ik een unban heb op 4chan, ik zit natuurlijk op de schoolserver
Wat waar?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |