Natuurlijk. Alleen ben ik nu ziek, dus nu even nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe maakt u het? Rijd je nog wel eens met de trein?
 .
.

Tjeempie, wat voor ziekte heb je?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk. Alleen ben ik nu ziek, dus nu even niet.

Aids.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tjeempie, wat voor ziekte heb je?

Ik heb nou nog nooit griep gehad. Is dat wat, of is het niet echt de moeite om in je collectie op te nemen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aids.
Nee, grapje. Gewoon een griepje.

Nah, nee. Weinig spannend. Je kan beter spetterpoep hebben.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb nou nog nooit griep gehad. Is dat wat, of is het niet echt de moeite om in je collectie op te nemen?

Oj...dat durf ik niet met zekerheid te zeggenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Jouw avatar is toch van de spongebob aflevering waarin ze de magische hoorn hebben die hen vertelt wat ze moeten doen?

quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik dacht het werd wel weer eens tijd om te posten
 .
.

http://www.spongebob.nl/videos/17316-de-magische-schelp-mysteriequote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:17 schreef MohMi het volgende:
[..]
Oj...dat durf ik niet met zekerheid te zeggen

Het is je vergevenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
http://www.spongebob.nl/videos/17316-de-magische-schelp-mysterie
Denk het eigenlijk niet nu ik die aflevering weer zie.. sorry

nog niet helemaal beterquote:

Maar koorts is weg gelukkig.
 Maar koorts is weg gelukkig.

Ik hou dan ook niet van onnodig moeilijk doen, zeker niet op een forum en zeker niet als het om spongebob gaat.quote:

Tranen met tuiten zeg ik je..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nog niet helemaal beter
Heb nu nog steeds hoestbuienMaar koorts is weg gelukkig.
Vanavond weer voetbaltraining, ben benieuwd hoe het gaat qua ademhaling
Maar bij een volgende meet ben ik erbij, als ik kan

m.a.w. jij vindt een discussie over spongebob niet belangrijk genoeg.. het lef..!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik hou dan ook niet van onnodig moeilijk doen, zeker niet op een forum en zeker niet als het om spongebob gaat.

Sponge Bob wilt enkel liefde, het zou heiligschennis zijn die levensfilosofie te negeren in gesprekken over Hemquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
m.a.w. jij vindt een discussie over spongebob niet belangrijk genoeg.. het lef..!

Mag je hem wel afbeelden?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:17 schreef MohMi het volgende:
[..]
Sponge Bob wilt enkel liefde, het zou heiligschennis zijn die levensfilosofie te negeren in gesprekken over Hem

quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:17 schreef AirwiN het volgende:
Mensen die 'waar....' TT's maken die verdienen het om nooit seks te hebben.

Nee dat is tegen mijn geloofquote:

Pas op of ik kom je weer ff anaal terecht wijzen hoor.quote:

Ah een liefhebber van de achterdeur, I see what is going on here.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pas op of ik kom je weer ff anaal terecht wijzen hoor.

MohMi sprak daar gister zelf haar voorkeur voor uit. I aim to please.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:24 schreef heloef het volgende:
Ah een liefhebber van de achterdeur, I see what is going on here.

Dat zou ik ook zeggen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
MohMi sprak daar gister zelf haar voorkeur voor uit. I aim to please.

Jij leest wat je wilt lezenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
MohMi sprak daar gister zelf haar voorkeur voor uit. I aim to please.

Gister vond je het nog lekker.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:37 schreef MohMi het volgende:
Jij leest wat je wilt lezen
Oh wacht, dat is misschien niet zo'n handige woordkeuze nadat ik je undersig verkeerd las

Heb je een anderquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:45 schreef MohMi het volgende:
[..]
Vandaag ook, maar beide keren niet van jou

sinterklaaskapoentje

sinterklaaskapoentje

Wat moet ik nou weer buiten rond dit uurquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:54 schreef Barbusse het volgende:
Moeten jullie niet naar buiten, een leven hebben?

Nee het is bijna bedtijdquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:54 schreef Barbusse het volgende:

Mobiel Fok!ken?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat moet ik nou weer buiten rond dit uur

Welteruste Tijnquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee het is bijna bedtijd
Maltaman

Nee hoor ik blijf nog evenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mobiel Fok!ken?
[..]
Welteruste Tijn

Ook goed natuurlijk!quote:

Jupquote:

Ik ben blij eindelijk weer lam thuis op de bank te hangen, en dat twee avonden na elkaar!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:54 schreef Barbusse het volgende:
 Hoewel ik vandaag ook niet ga werken, teehee
 Hoewel ik vandaag ook niet ga werken, teehee   

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |