Ha Sint.quote:

Oké.quote:
 Even kijken, geluid stond uit.
 Even kijken, geluid stond uit.

Jouw avatar is toch van de spongebob aflevering waarin ze de magische hoorn hebben die hen vertelt wat ze moeten doen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:50 schreef MohMi het volgende:
tijd voor een biertje op het terras, bam!

Oke dan kunnen we nog even kletsenquote:
 hoe gaat het met je vandaag?
 hoe gaat het met je vandaag? 

Ik kom eraan.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:50 schreef MohMi het volgende:
tijd voor een biertje op het terras, bam!

volgens mij weet iedereen datquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke dan kunnen we nog even kletsenhoe gaat het met je vandaag?
En ja ik weet dat je een vriend hebt, is gewoon pure interesse

Ja, hè? Mooi weer buiten. Lekker een appelflap in mijn gezicht geduwd.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
haihai, prima daggie vandaag!

Godver, ik wilde je nog hosselen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
volgens mij weet iedereen dat
Gaat top en met jou?

Gaat goedquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
volgens mij weet iedereen dat
Gaat top en met jou?
 dacht zeg het maar even zodat de rest weet dat ik niet zit te hosselen met mijn vraag en dus ook geen blauwtje kan lopen dit keer
 dacht zeg het maar even zodat de rest weet dat ik niet zit te hosselen met mijn vraag en dus ook geen blauwtje kan lopen dit keer  ik denk vooruit
 ik denk vooruit

denken dat een ander hosselt met de vraag, hoe gaat hetquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Gaat goeddacht zeg het maar even zodat de rest weet dat ik niet zit te hosselen met mijn vraag en dus ook geen blauwtje kan lopen dit keer
ik denk vooruit

Ja nou ja is mijn pickupline hé bij meidenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:58 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
denken dat een ander hosselt met de vraag, hoe gaat het
Tenzij joey

Ja, zo kansloos als jij zit te hosselen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Gaat goeddacht zeg het maar even zodat de rest weet dat ik niet zit te hosselen met mijn vraag en dus ook geen blauwtje kan lopen dit keer
ik denk vooruit

Hoihoiquote:

Daarom, goed dat ik mezelf indek tegen de kwade buitenwereld tochquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, zo kansloos als jij zit te hosselen.

deze vrouw weetquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, zo kansloos als jij zit te hosselen.

Een knap staaltje deceptie.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:59 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Daarom, goed dat ik mezelf indek tegen de kwade buitenwereld toch

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |