GoT = toch seks.quote:
Mij is verteld dat de eerste aflevering van Dexter een soort dubbelaflevering was. Klopt dit?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:51 schreef rival het volgende:
Homeland is inderdaad alweer begonnen Huppel!
Dexter ook weer trouwens, 2 afleveringen nu!
ik heb laatst weer een serie uitgekeken die ik erg tof vond... Hell on Wheels.
Dexter, zo kanker spannendquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:51 schreef rival het volgende:
Homeland is inderdaad alweer begonnen Huppel!
Dexter ook weer trouwens, 2 afleveringen nu!
ik heb laatst weer een serie uitgekeken die ik erg tof vond... Hell on Wheels.
nu ik band of brothers heb gezien waardeer ik de hoofdpersoon wat meer hopelijk, ik vond hem nogal irritant. (ben nog niet aan 2 begonnen)quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mij is verteld dat de eerste aflevering van Dexter een soort dubbelaflevering was. Klopt dit?
Homeland is wel een geweldige serie hoor, nog bedankt voor de aanbeveling!!
Ja dat weet ik nog wel!!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:55 schreef rival het volgende:
en hoe kan je nou nog niet begonnen zijn met Dexter? weet je soms niet meer met wat voor cliffhanger ze zijn gestopt?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:02 schreef ook_gek het volgende:
Person of interest is ook erg goed om te volgen!
Ieuw, dat is met die kerel van Lostquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:02 schreef ook_gek het volgende:
Person of interest is ook erg goed om te volgen!
Ja maar wel top serie!quote:
Hoiquote:
Klopt als een bus.quote:
Ik weet niet meer waar ik m vandaan had, van een serie ofzo.quote:
Thanks.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar ik m vandaan had, van een serie ofzo.
Maar hij klopt zo erg
Edit: Komt van criminal minds, quote van derek morgan
Ha Sint.quote:
Oké.quote:
Jouw avatar is toch van de spongebob aflevering waarin ze de magische hoorn hebben die hen vertelt wat ze moeten doen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:50 schreef MohMi het volgende:
tijd voor een biertje op het terras, bam!
Oke dan kunnen we nog even kletsenquote:
Ik kom eraan.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:50 schreef MohMi het volgende:
tijd voor een biertje op het terras, bam!
volgens mij weet iedereen datquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke dan kunnen we nog even kletsenhoe gaat het met je vandaag?
En ja ik weet dat je een vriend hebt, is gewoon pure interesse
Ja, hè? Mooi weer buiten. Lekker een appelflap in mijn gezicht geduwd.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
haihai, prima daggie vandaag!
Godver, ik wilde je nog hosselen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
volgens mij weet iedereen dat
Gaat top en met jou?
Gaat goedquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
volgens mij weet iedereen dat
Gaat top en met jou?
denken dat een ander hosselt met de vraag, hoe gaat hetquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Gaat goeddacht zeg het maar even zodat de rest weet dat ik niet zit te hosselen met mijn vraag en dus ook geen blauwtje kan lopen dit keer
ik denk vooruit
Ja nou ja is mijn pickupline hé bij meidenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:58 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
denken dat een ander hosselt met de vraag, hoe gaat het
Tenzij joey
Ja, zo kansloos als jij zit te hosselen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Gaat goeddacht zeg het maar even zodat de rest weet dat ik niet zit te hosselen met mijn vraag en dus ook geen blauwtje kan lopen dit keer
ik denk vooruit
Hoihoiquote:
Daarom, goed dat ik mezelf indek tegen de kwade buitenwereld tochquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, zo kansloos als jij zit te hosselen.
deze vrouw weetquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, zo kansloos als jij zit te hosselen.
Een knap staaltje deceptie.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:59 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Daarom, goed dat ik mezelf indek tegen de kwade buitenwereld toch![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |