GoT = toch seks.quote:
Mij is verteld dat de eerste aflevering van Dexter een soort dubbelaflevering was. Klopt dit?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:51 schreef rival het volgende:
Homeland is inderdaad alweer begonnen Huppel!
Dexter ook weer trouwens, 2 afleveringen nu!
ik heb laatst weer een serie uitgekeken die ik erg tof vond... Hell on Wheels.
Dexter, zo kanker spannendquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:51 schreef rival het volgende:
Homeland is inderdaad alweer begonnen Huppel!
Dexter ook weer trouwens, 2 afleveringen nu!
ik heb laatst weer een serie uitgekeken die ik erg tof vond... Hell on Wheels.
nu ik band of brothers heb gezien waardeer ik de hoofdpersoon wat meer hopelijk, ik vond hem nogal irritant. (ben nog niet aan 2 begonnen)quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mij is verteld dat de eerste aflevering van Dexter een soort dubbelaflevering was. Klopt dit?
Homeland is wel een geweldige serie hoor, nog bedankt voor de aanbeveling!!
Ja dat weet ik nog wel!!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:55 schreef rival het volgende:
en hoe kan je nou nog niet begonnen zijn met Dexter? weet je soms niet meer met wat voor cliffhanger ze zijn gestopt?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:02 schreef ook_gek het volgende:
Person of interest is ook erg goed om te volgen!
Ieuw, dat is met die kerel van Lostquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:02 schreef ook_gek het volgende:
Person of interest is ook erg goed om te volgen!
Ja maar wel top serie!quote:
Hoiquote:
Klopt als een bus.quote:
Ik weet niet meer waar ik m vandaan had, van een serie ofzo.quote:
Thanks.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar ik m vandaan had, van een serie ofzo.
Maar hij klopt zo erg
Edit: Komt van criminal minds, quote van derek morgan
Ha Sint.quote:
Oké.quote:
Jouw avatar is toch van de spongebob aflevering waarin ze de magische hoorn hebben die hen vertelt wat ze moeten doen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:50 schreef MohMi het volgende:
tijd voor een biertje op het terras, bam!
Oke dan kunnen we nog even kletsenquote:
Ik kom eraan.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:50 schreef MohMi het volgende:
tijd voor een biertje op het terras, bam!
volgens mij weet iedereen datquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke dan kunnen we nog even kletsenhoe gaat het met je vandaag?
En ja ik weet dat je een vriend hebt, is gewoon pure interesse
Ja, hè? Mooi weer buiten. Lekker een appelflap in mijn gezicht geduwd.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
haihai, prima daggie vandaag!
Godver, ik wilde je nog hosselen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
volgens mij weet iedereen dat
Gaat top en met jou?
Gaat goedquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
volgens mij weet iedereen dat
Gaat top en met jou?
denken dat een ander hosselt met de vraag, hoe gaat hetquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Gaat goeddacht zeg het maar even zodat de rest weet dat ik niet zit te hosselen met mijn vraag en dus ook geen blauwtje kan lopen dit keer
ik denk vooruit
Ja nou ja is mijn pickupline hé bij meidenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:58 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
denken dat een ander hosselt met de vraag, hoe gaat het
Tenzij joey
Ja, zo kansloos als jij zit te hosselen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Gaat goeddacht zeg het maar even zodat de rest weet dat ik niet zit te hosselen met mijn vraag en dus ook geen blauwtje kan lopen dit keer
ik denk vooruit
Hoihoiquote:
Daarom, goed dat ik mezelf indek tegen de kwade buitenwereld tochquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, zo kansloos als jij zit te hosselen.
deze vrouw weetquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, zo kansloos als jij zit te hosselen.
Een knap staaltje deceptie.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:59 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Daarom, goed dat ik mezelf indek tegen de kwade buitenwereld toch![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:01 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
[..]
Ja en zo is het wel weer genoeg mij de grond in boren hé dames
Ik doe niet aan medelijden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:05 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat is een medelijdenkusje die hoef ik niet
Op die gedachte mag hij gerust fappen van mij.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Pas op. Nu denkt hij dat jij hem extreem tof vindt
Klinkt saai.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:06 schreef muhahaha het volgende:
Hoi allemaal, even sneaky posten. Straks bedrijfsbijeenkomst.
Wat je vindt moet je naar de politie brengen. Of naar heloef, die verkoopt het dan wel voor een leuk prijsje.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:06 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke dus je vindt me extreem tof
Dan kan je altijd nog zeggen dat het een test wasquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:06 schreef heloef het volgende:
Altijd na een afwijzing zeggen dat ze het gewoon verkeerd interpreteerde. Werkt niet altijd helaas.
Mag ik ook op jou fappen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Op die gedachte mag hij gerust fappen van mij.
Mwoah, ze gaan nogal wat veranderen op personeelsgebied, aantal divisies samensmijtenquote:
Echt op mij of op de gedachte?quote:
Beetje jammer idd ... Sterkte ermee.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah, ze gaan nogal wat veranderen op personeelsgebied, aantal divisies samensmijten. Ik ben wel benieuwd wat dat voor mij inhoud. Ze wilde alleen niet voor vreten zorgen
. Goedkoop
Nee, wel een ex-collega.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Stomme vraag... heb jij familie die Jessie heet?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik hield me voor dat onze divisie de slechtste arbeidsvoorwaarden hadden van alle divisies echter vertelde mijn broer gisteren dat ze sommige mensen een functie terug willen zetten omdat ze de competenties van de functies hebben aangepastquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje jammer idd ... Sterkte ermee.
Apart. Ik ken niet veel mensen met mijn achternaam anders dan m'n eigen familie.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ok, nee zelfde achternaam en zelfde stad
Man, dat is echt fucking kut.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hield me voor dat onze divisie de slechtste arbeidsvoorwaarden hadden van alle divisies echter vertelde mijn broer gisteren dat ze sommige mensen een functie terug willen zetten omdat ze de competenties van de functies hebben aangepast(ergo voldoe je ineens niet meer aan de gestelde norm, hop terug). Daag
![]()
![]()
Tabee, ik ga zo in de wagen stappen. Tot strakkies allemaal
Ow ok. Nouja maakt niet uit verderquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Apart. Ik ken niet veel mensen met mijn achternaam anders dan m'n eigen familie.
Zodra jij post gaat het over seks.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:11 schreef Samzz het volgende:
Het gaat niet over seks? Dan ga ik maar weer.
Jij staat gelijk aan sexquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:11 schreef Samzz het volgende:
Het gaat niet over seks? Dan ga ik maar weer.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:10 schreef Fera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik lust geen theequote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:14 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Beterschap * geeft wat thee met beschuitje *
Bij dezen, danquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:25 schreef dawg het volgende:
[..]
dat heb ik nog nooit gehoord, iemand die geen thee lust.
Jazekerquote:
Wat moet ik in hemelsnaam met een afwijzing? Nu klink je als die gast die maagdelijkheid wou verkopen via eBay.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Heloef wil jij mijn afwijzing overkopen?
Je kan iemand beter geld erbij geven.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat moet ik in hemelsnaam met een afwijzing? Nu klink je als die gast die maagdelijkheid wou verkopen via eBay.
ook geen koffie?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jazeker. Ik drink eigenlijk alleen maar water. Of wijn
.
Natuurlijk. Alleen ben ik nu ziek, dus nu even nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe maakt u het? Rijd je nog wel eens met de trein?
Tjeempie, wat voor ziekte heb je?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk. Alleen ben ik nu ziek, dus nu even niet.
Aids.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tjeempie, wat voor ziekte heb je?
Ik heb nou nog nooit griep gehad. Is dat wat, of is het niet echt de moeite om in je collectie op te nemen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aids.
Nee, grapje. Gewoon een griepje.
Nah, nee. Weinig spannend. Je kan beter spetterpoep hebben.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb nou nog nooit griep gehad. Is dat wat, of is het niet echt de moeite om in je collectie op te nemen?
Oj...dat durf ik niet met zekerheid te zeggenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Jouw avatar is toch van de spongebob aflevering waarin ze de magische hoorn hebben die hen vertelt wat ze moeten doen?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik dacht het werd wel weer eens tijd om te posten
http://www.spongebob.nl/videos/17316-de-magische-schelp-mysteriequote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:17 schreef MohMi het volgende:
[..]
Oj...dat durf ik niet met zekerheid te zeggen
Het is je vergevenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
http://www.spongebob.nl/videos/17316-de-magische-schelp-mysterie
Denk het eigenlijk niet nu ik die aflevering weer zie.. sorry
nog niet helemaal beterquote:
Ik hou dan ook niet van onnodig moeilijk doen, zeker niet op een forum en zeker niet als het om spongebob gaat.quote:
Tranen met tuiten zeg ik je..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nog niet helemaal beter
Heb nu nog steeds hoestbuienMaar koorts is weg gelukkig.
Vanavond weer voetbaltraining, ben benieuwd hoe het gaat qua ademhaling
Maar bij een volgende meet ben ik erbij, als ik kan
m.a.w. jij vindt een discussie over spongebob niet belangrijk genoeg.. het lef..!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik hou dan ook niet van onnodig moeilijk doen, zeker niet op een forum en zeker niet als het om spongebob gaat.
Sponge Bob wilt enkel liefde, het zou heiligschennis zijn die levensfilosofie te negeren in gesprekken over Hemquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
m.a.w. jij vindt een discussie over spongebob niet belangrijk genoeg.. het lef..!
Mag je hem wel afbeelden?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:17 schreef MohMi het volgende:
[..]
Sponge Bob wilt enkel liefde, het zou heiligschennis zijn die levensfilosofie te negeren in gesprekken over Hem
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:17 schreef AirwiN het volgende:
Mensen die 'waar....' TT's maken die verdienen het om nooit seks te hebben.
Nee dat is tegen mijn geloofquote:
Pas op of ik kom je weer ff anaal terecht wijzen hoor.quote:
Ah een liefhebber van de achterdeur, I see what is going on here.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pas op of ik kom je weer ff anaal terecht wijzen hoor.
MohMi sprak daar gister zelf haar voorkeur voor uit. I aim to please.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:24 schreef heloef het volgende:
Ah een liefhebber van de achterdeur, I see what is going on here.
Dat zou ik ook zeggen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
MohMi sprak daar gister zelf haar voorkeur voor uit. I aim to please.
Jij leest wat je wilt lezenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
MohMi sprak daar gister zelf haar voorkeur voor uit. I aim to please.
Gister vond je het nog lekker.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:37 schreef MohMi het volgende:
Jij leest wat je wilt lezen![]()
Oh wacht, dat is misschien niet zo'n handige woordkeuze nadat ik je undersig verkeerd las![]()
Heb je een anderquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:45 schreef MohMi het volgende:
[..]
Vandaag ook, maar beide keren niet van jou
Wat moet ik nou weer buiten rond dit uurquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:54 schreef Barbusse het volgende:
Moeten jullie niet naar buiten, een leven hebben?
Nee het is bijna bedtijdquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:54 schreef Barbusse het volgende:
Mobiel Fok!ken?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat moet ik nou weer buiten rond dit uur
Welteruste Tijnquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee het is bijna bedtijd
Maltaman
Nee hoor ik blijf nog evenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mobiel Fok!ken?
[..]
Welteruste Tijn
Ook goed natuurlijk!quote:
Jupquote:
Ik ben blij eindelijk weer lam thuis op de bank te hangen, en dat twee avonden na elkaar!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:54 schreef Barbusse het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |