Ow ok. Nouja maakt niet uit verderquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Apart. Ik ken niet veel mensen met mijn achternaam anders dan m'n eigen familie.
Zodra jij post gaat het over seks.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:11 schreef Samzz het volgende:
Het gaat niet over seks? Dan ga ik maar weer.
Jij staat gelijk aan sexquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:11 schreef Samzz het volgende:
Het gaat niet over seks? Dan ga ik maar weer.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:10 schreef Fera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik lust geen theequote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:14 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Beterschap * geeft wat thee met beschuitje *
Bij dezen, danquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:25 schreef dawg het volgende:
[..]
dat heb ik nog nooit gehoord, iemand die geen thee lust.
Jazekerquote:
Wat moet ik in hemelsnaam met een afwijzing? Nu klink je als die gast die maagdelijkheid wou verkopen via eBay.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Heloef wil jij mijn afwijzing overkopen?
Je kan iemand beter geld erbij geven.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat moet ik in hemelsnaam met een afwijzing? Nu klink je als die gast die maagdelijkheid wou verkopen via eBay.
ook geen koffie?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jazeker. Ik drink eigenlijk alleen maar water. Of wijn
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |