Kaarsjes. Maar ok das met dank aan m'n ma en m'n broertje z'n vriendin.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Van wat ik kan zien, ziet het er aardig uit. Knus lichtje.
Klinkt herkenbaar....quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:26 schreef kree het volgende:
[..]
Kaarsjes. Maar ok das met dank aan m'n ma en m'n broertje z'n vriendin.
Ben ze echt dankbaar ervoor om te helpen naar omg wat een drama om met twee vrouwen te winkelen.
Dit is leuk oh kijk dat dat moet je hebben blaa. Kreeg er echt de ziekte over in. Want ik ben meer van ok dit moet ik hebben winkel pakken betalen. Klaar.
Kan daar zo slecht tegen.
Ach, dat is alleen maar goed bedoeld.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:26 schreef kree het volgende:
[..]
Ben ze echt dankbaar ervoor om te helpen naar omg wat een drama om met twee vrouwen te winkelen.
Dit is leuk oh kijk dat dat moet je hebben blaa. Kreeg er echt de ziekte over in. Want ik ben meer van ok dit moet ik hebben winkel pakken betalen. Klaar.
Ik heb een vent die wat dat betreft nog wijveriger is als ik en dat allemaal alleen maar leuk vindtquote:
Ik heb sowieso nog geen specifieke rechtsvakken. We hebben nu elke weer wat behandeld, maar heel oppervlakkig. In de aankomende periodes gaan we er dieper op in.quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:26 schreef kree het volgende:
[..]
Ik wil ook eens met jou winkelen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel zo als ik met mijn moeder of zusje winkelde. Of met mijn ex.
Binnenkort met Flips winkelen, ben benieuwd.
Ah, okequote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb sowieso nog geen specifieke rechtsvakken. We hebben nu elke weer wat behandeld, maar heel oppervlakkig. In de aankomende periodes gaan we er dieper op in.
Dat weet ikquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, dat is alleen maar goed bedoeld.
Serieus?quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:30 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
jij woont in een leuke winkelstad
Duidelijke uitleg.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, oke.
Een tijdelijk contract eindigt op een bepaalde datum van rechtswege, dat is niet hetzelfde als ontslag. Het is pas ontslag als een contract dat nog loopt ontbonden wordt. Voor ontslag moet een werkgever ook altijd toestemming vragen aan het UWV werkbedrijf
.
Behalve bij ontslag op staande voet.
Ik moet kiezen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bijles wilde.
Op mijn manier dan.quote:
Ik ben op zich niet zo moeilijk hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:31 schreef heloef het volgende:
Winkelen met vrouwen, liever nooit meer.
Wij zijn daar in september twee keer wezen shoppen. En gaan eten bij.. Moens? Echt, 3 gangen voor nog geen 5 tientjes samenquote:
Winkelen met je homies?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:31 schreef heloef het volgende:
Winkelen met vrouwen, liever nooit meer.
Nee hoor, maar we kunnen niet alles tegelijk. Anders worden we opgepakt.quote:
Een beetje kijken is wel leuk. Maar ik blijf ook niet uren hangen. Tenzij H&M.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Op mijn manier dan.
En dat is exact dezelfde manier als die van Kree.
Winkel in, dat dat dat. afrekenen en weg.
Wie is jouw vent nou ook alweer?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:28 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb een vent die wat dat betreft nog wijveriger is als ik en dat allemaal alleen maar leuk vindt
Thank god
Heloef de hosselbaas.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben op zich niet zo moeilijk hoor.Je mag wel bij me in het pashokje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |