Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.! Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen. -Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d. -Kijk uit met wat je zegt over klanten! -Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.
Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur.. ____________________________________________________________________________________________
Wat is het? Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.
Hiker Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend. Bron: www.easyway.nl
Privéchauffeur Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.
In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten. Bron: www.easyway.nl
Waarom studenten? Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.
Sollicitatieprocedure In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.
Kledingvoorschriften Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!
FAQ: Veel gestelde vragen Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Waar Easyway staat, kan natuurlijk ook bijvoorbeeld Autoreset of een andere opdrachtgever gelezen worden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips-on-the-road Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)
OV tips 'n tricks Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EasyWay b.v. Website: www.easyway.nl Login: www.easyway.nl/login Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011) Salaris: (>23) ¤9,61 en meer Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden. Minimale leeftijd: 18 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs
Autoreset BV Website: www.autoreset.nl Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22 Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar Minimale leeftijd: 19 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Uitbetaling: wekelijks op vrijdag Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen
Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic: Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Mallet, ex-hiker regio Doetinchem Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht
Privéchauffeurs invine, privéchauffeur regio Amsterdam Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem Dimitri_, privéchauffeur regio Breda Warchaser44, privéchauffeur regio Breda
Voorgaande topics Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.
Waarom laten ze arme EW studentjes in dit soort grafbakken rijden?
Inderdaad. Deze had gewoon op de trailer gemoeten. Hij was al niet goed bij het ophalen. Ik denk dat het een rekensommetje was dat die er onderweg meer zou kappen...
Hey allemaal even het een en ander rechtzetten! Ik zag wat mensen neerbuigend doen over de a4 die op de facebook stond. Die foto is afkomstig van mij en het was geen simpele a4. Het was een 3.2 quattro met om en nabij de 260 PK Ik had ook een foto van de achterkant gemaakt maar die werd ook niet op geplaatst.
Op woensdag 10 oktober 2012 21:11 schreef LeTourdeFrance het volgende: Dat is wel lang. Ik zou van te voren even bellen en duidelijk maken dat EW/AR/de klant voor een eventuele boete mag opdraaien.
Mja moet ik dat maar doen idd. Het is een prius, dus echt gevaarlijk zal het niet worden, maar toch.
Prima kar! Hang je ook op de linkerbaan om andere auto's van de weg te drukken of doe je 't rustig aan? Hoe is jou verhouding dan eigenlijk qua uren met EW/Snoep?
Ach, die grootlichtfunctie werkt met een busje iets beter dan met een gewone auto, dus daar maak ik dankbaar gebruik van hihi.
Verhouding qua uren? Gezien september: EW 15 uur, snoepboer 80 uur
Op woensdag 10 oktober 2012 21:06 schreef QuiCk01 het volgende: Ik zie nu dat ik morgen een auto met verlopen APK moet ophalen. Iemand dat al eens eerder gehad? Gewoon meegenomen of zijn de boetes voor ons?
De boetes zou ik me geen zorgen maken, want volgens mij ben je ook niet verzekerd op dat moment, en mocht je een ongeluk veroorzaken (met een prius ) dan kan je goed de lul zijn.
De boetes zou ik me geen zorgen maken, want volgens mij ben je ook niet verzekerd op dat moment, en mocht je een ongeluk veroorzaken (met een prius ) dan kan je goed de lul zijn.
Volgens mij kom je dan alleen in de problemen als het ongeluk ook echt het gevolg is van de gebreken aan de auto. Bij een Prius van een paar jaar zal dat toch wel meevallen?
Ik bel EW morgen gewoon en dan laat ik ze mij een mailtje sturen waaruit moet blijken dat ik niet voor kosten opdraai indien er iets fout gaat. Er zal waarschijnlijk niks gebeuren, maar ik word er iig niet slechter van.
Ik meen ooit gelezen te hebben dat als je APK verlopen is dat je dan automatisch een boete thuis krijgt dus daar zal je geloof ik niet voor aangehouden worden.
Ik bel EW morgen gewoon en dan laat ik ze mij een mailtje sturen waaruit moet blijken dat ik niet voor kosten opdraai indien er iets fout gaat. Er zal waarschijnlijk niks gebeuren, maar ik word er iig niet slechter van.
Dat is wel het beste denk ik.
Vandaag trouwens een trainingdag voor mn andere baan, en mocht ik daar veel uren kunnen maken dan gaat het rijden op een lager pitje.
Op woensdag 10 oktober 2012 22:58 schreef Irritatie100 het volgende: Ik meen ooit gelezen te hebben dat als je APK verlopen is dat je dan automatisch een boete thuis krijgt dus daar zal je geloof ik niet voor aangehouden worden.
Hoe het met verzekeringen zit: geen idee.
En dan gaat de boete alsnog naar de LM
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
Wordt sowieso genieten voor jou, eens een keer kwaliteit als Schaken en Martins Indi in actie zijn ipv falers als Zeefuik en Hiariej. En je zit ook nog in een echt stadion.
Wordt sowieso genieten voor jou, eens een keer kwaliteit als Schaken en Martins Indi in actie zijn ipv falers als Zeefuik en Hiariej. En je zit ook nog in een echt stadion.
Geen idee, moet de kaarten nog krijgen.
Een echt stadion heb ik al vaak genoeg van binnen gezien:
Oh en Zeefuik zei je? Dankzij hem mocht Kongolo wel voortijdig douchen.
Vanaf 9 december komt er 50 kilometer meer spoor beschikbaar, waardoor reizigers uit het noordelijk deel van de Randstad sneller en zonder overstap naar Noord-Nederland kunnen. Dit door de nieuwe spoorlijn tussen Zwolle en Lelystad. Tevens komen er vijf nieuwe stations bij (Groningen Europapark, Kampen Zuid, Dronten, Almere Poort en Halfweg-Zwanenburg) en er gaan meer treinen rijden tussen Eindhoven en Sittard, Groningen en Zwolle en Hengelo en Deventer. NS spreekt van de grootste wijziging van het spoorboekje sinds 2007.
Op donderdag 11 oktober 2012 18:16 schreef gehaktstaaf123 het volgende: Op de valreep nog gebeld. Stelt niks voor, Wieuwerd-Groningen in een Caddy SDI... Hoop dat er nog wat achteraan komt
Als we van het verhaal van S-RS uitgaan hoop ik voor je dat er iemand met een goede sleepkabel achteraan komt
Na zorgvuldig onderzoek:
quote:
Op woensdag 10 oktober 2012 14:51 schreef S-RS het volgende: Tering jonge, zelfde afrit als vorige week waar ik stil kwam te staan. Nu gewoon weer! Het begon al bij het ophalen. Hij moest naar Wieuwerd en dan kun je er al vanuit gaan dat er iets goed mis is. De garage waar ik hem ophaalde zei al dat het lang duurde voor die startte....
Haha dat wordt minder uurtjes voor jullie uit het noorden;)
Dat gaat veel schelen inderdaad. Als je in Almere eindigt is het minder lucratief vanaf december omdat je vanaf Almere Centrum straks rechtstreeks met de trein naar Leeuwarden/Groningen..
Wel chill, ik woon nu tijdelijk in Katwijk en vanaf december scheelt het me in het weekend een half uur per enkele reis vanaf mijn ouders
Morgen moet ik in Meppel drie kilometer lopen, vanaf het station. Ik ben nog herstellende van een hielbreuk, dus meer dan een kilometer kan ik niet lopen . Zou iemand van jullie mij een lift kunnen geven?
Op donderdag 11 oktober 2012 22:56 schreef Shefkee het volgende: Dat hele systeem van EW vind ik sowieso amateuristisch ogen, een beetje hacker moet dat systeem zo kunnen kraken lijkt me.
Dan heb je het systeem van AR zeker nog nooit gezien? Dat is gemaakt in het MS-DOS tijdperk volgens mij
De Caddy heeft mij weer helemaal naar Groningen gebracht! Wat een trage hokken zijn die SDI's toch. Gelukkig worden ze niet meer nieuw gemaakt! Helaas heeft EW mij niet meer gebeld voor een vervolg rit. Jammer!
vind het wel prima dat die EWsite zou licht is. trekt mn prehistorische telefoon het tenminste nog enigszins.
heb vandaag een 523i mee, nieuw. klant zette hem in standje 'eco pro' waardoo je met 70 al in de 8 rijdt... niet echt heel chill.. verder wel fijne auto natuurlijk
Had je hem uit moeten leggen dat die de brandstof kosten die je daar mee bespaard later mag investeren in een revisie of wisselblok. Dan zet die hem snel in de sportstand
Dat 'nieuwe rijden' is echt ongezond voor een auto, zo brandt 'ie nooit eens helemaal schoon.. Mijn rij-instructeur gebruikte dat schoon branden altijd mooi als excuus om even naar Duitsland te rijden
Ik kreeg een sms voor een spoedrit naar hoogerheide. Denk ik er weer 10sec te lang over na en hebben ze precies op dat moment iemand anders aan de lijn en is hij vergeven.... Was goed voor de uurtjes geweest, terug ov-en vanuit zo'n gat
Op vrijdag 12 oktober 2012 12:47 schreef maxmin het volgende: Ik kreeg een sms voor een spoedrit naar hoogerheide. Denk ik er weer 10sec te lang over na en hebben ze precies op dat moment iemand anders aan de lijn en is hij vergeven.... Was goed voor de uurtjes geweest, terug ov-en vanuit zo'n gat
Maandag ook drie ritten, ze belde om 1 uur ofzo al. Ik had mazzel, ik had m'n telefoon net in m'n hand en had hem op geluid uit en niet trillen staan. Anders had ik die ook weer gemist
Hetzelfde hier. Ik kreeg eerder vandaag wel een belletje. De klant had een klacht ingediend. Ik had gebeld om een lift, omdat ik vandaag geen lange afstanden kon lopen. Ze hielpen me vriendelijk, maar achteraf dienden ze een klacht in. Ik vertrouw niemand meer.
Hetzelfde hier. Ik kreeg eerder vandaag wel een belletje. De klant had een klacht ingediend. Ik had gebeld om een lift, omdat ik vandaag geen lange afstanden kon lopen. Ze hielpen me vriendelijk, maar achteraf dienden ze een klacht in. Ik vertrouw niemand meer.
[..]
Hahahaha!
Zo, dat is lullig... Wat zeiden ze toen je had uitgelegd waarom je niet ver kon lopen?
Zo, dat is lullig... Wat zeiden ze toen je had uitgelegd waarom je niet ver kon lopen?
Wie, EW of de klant? De klant was begripvol en wilde voor mij wel een uitzondering maken. Gewoonlijk halen ze niemand op, maar mij wel. Puik!
EW was strontchagrijnig en sprak me belerend toe. Ik had het via EW moeten regelen, in plaats van direct de klant te benaderen. Daar zit wat in, maar ik had geen zin om eventueel mijn rit af te laten blazen. Een taxi laten rijden lijkt me ook niet handig, dus uiteindelijk zou EW toch de klant hebben gevraagd om mij te laten ophalen.
Ik heb gewoon een schakel er tussenuit gehaald, maar dat stelden ze niet op prijs. Soit, ik lig er niet wakker van. Voortaan bel ik de centrale wel.
EW weet ook nooit wat ze willen. Heb ze al meerdere malen gebeld met een probleem over wat dan ook en het eerste dat ze zeggen: ''Heb je het nummer in je ritinfo al gebeld''. En als ze achteraf een klacht indienen is het weer niet goed Laatste belde eentje mij zelfs terug nadat ik had gebeld wat het juiste adres was of ze me even moesten halen. Ja, prima joh
En als EW zijnde is het toch alleen maar fijn dat je hen werk bespaard? Maarja, het zal wel
Daar vind ik Easyway sowieso wat pietepeuterig in. Iedereen weet dat de meest directe verbinding het snelst en duidelijkst, kortom het efficientst is. Altijd dat gedoe om eerst met EW te overleggen.
Vandaag een smsje gekregen voor een spoedje Utrecht-Hoogerheide. Ik had eerder deze week mijn beschikbaarheid met verzoek om een Utrecht-Bergen op Zoom ritje gewijzigd in niet-beschikbaar. Dus ik snel bellen, maar was al vergeven.
Trouwens hè. Ik vroeg me nog wat af. Stel, met al dat gerommel met de studiebeurs, dat er binnen een paar jaar wordt besloten dat studenten alleen nog maar op een bepaald traject vrij mogen reizen (ouders-studiestad). Dan gaat EW toch over de kop of niet? Bedrijven met 65+ers in dienst zullen dan floreren.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Als er in de rit info staat dat 'de grote uit Breda' gefaxt wil worden vanuit het schadebedrijf waar je de auto ophaald. (Indien niet mogelijk gewoon uploaden bij EW) Vragen jullie dan gewoon of ze kunnen faxen of upload je het transport formulier gewoon bij easyway?
Op vrijdag 12 oktober 2012 20:37 schreef Rubenr3 het volgende: Faxen moet bij afleveren toch? Ik upload het gewoon als ik het niet bij een vestiging van hunzelf aflever.
Ooh ik zie het al, met m'n dyslectische hoofd verkeerd gelezen.. :p
Op vrijdag 12 oktober 2012 20:37 schreef Rubenr3 het volgende: Faxen moet bij afleveren toch? Ik upload het gewoon als ik het niet bij een vestiging van hunzelf aflever.
Ik heb dat 1 keer gedaan, sinds dien vond ik het onzin en nooit wat van gehoord
Wie, EW of de klant? De klant was begripvol en wilde voor mij wel een uitzondering maken. Gewoonlijk halen ze niemand op, maar mij wel. Puik!
EW was strontchagrijnig en sprak me belerend toe. Ik had het via EW moeten regelen, in plaats van direct de klant te benaderen. Daar zit wat in, maar ik had geen zin om eventueel mijn rit af te laten blazen. Een taxi laten rijden lijkt me ook niet handig, dus uiteindelijk zou EW toch de klant hebben gevraagd om mij te laten ophalen.
Ik heb gewoon een schakel er tussenuit gehaald, maar dat stelden ze niet op prijs. Soit, ik lig er niet wakker van. Voortaan bel ik de centrale wel.
Ik heb een keer gehad dat ik niet met het OV op het adres kon komen. Toen ik dat tegen EW zei wilden ze iemand gaan zoeken met een eigen auto maar daar had ik niet zo'n zin in. Toen mocht ik, uitzondering, de klant bellen met de vraag of hij me wilde op halen. Maar ik moest expliciet aan de klant vermelden dat het geen verplichting was en dat we het probleem niet bij hem neerlegden. Terwijl een particulier er niet zo heel snel moeilijk over doet..
Trouwens hè. Ik vroeg me nog wat af. Stel, met al dat gerommel met de studiebeurs, dat er binnen een paar jaar wordt besloten dat studenten alleen nog maar op een bepaald traject vrij mogen reizen (ouders-studiestad). Dan gaat EW toch over de kop of niet? Bedrijven met 65+ers in dienst zullen dan floreren.
65+ers moeten gewoon betalen voor het OV. Studenten vanaf dan ook, nog wel met 40% korting denk ik. Dus dan maakt een student of 65+er niets uit toch?
Moet je over oudere werknemers niet minder belasting betalen oid?
Ik gok zo dat joppie_saus daar meer over weet, maar ik zou niet weten waarom. Allereerst al omdat werkgevers geen belasting betalen (behalve de ZVW premie, maar ik ga er vanuit dat een 65+er die ook gewoon moet betalen) voor werknemers..
Daarnaast denk ik trouwens dat oudjes veel minder efficient met het OV reizen. De meeste chauffeurs plannen tegenwoordig met hun telefoon, dus als je vertraging oploopt kijk je even wat nu de snelste aansluiting is. Dat gaat met die oudjes toch wel anders, hoe vaak die wel niet bij de grote in Almere lopen te zoeken En 1 keer heeft eentje me overtuigd om een bepaalde bus te pakken omdat ik de aansluiting wel zou halen, maar mooi niet he
Ik kwam voor de zomer een keer een senior van AR tegen bij de bushalte, die stond op z'n Samsung Galaxy Note of Tab, hoe zo'n ding ook mag heten, was zo'n ding van 5 á 6 inch, z'n OV reis te plannen "Ja, deze heb ik nieuw, groot scherm, dan kan ik het gemakkelijk lezen en bedienen". Het kan dus wel
Haha, blijkbaar kan het dus toch! Maandag kwam ik een 65+'er van AR tegen in Haarlem. Die had me toch een stapel printzooi van 9292 bij zich.. Overigens wel een leuk gesprek gehad!
Op vrijdag 12 oktober 2012 23:50 schreef gehaktstaaf123 het volgende: Haha, blijkbaar kan het dus toch! Maandag kwam ik een 65+'er van AR tegen in Haarlem. Die had me toch een stapel printzooi van 9292 bij zich.. Overigens wel een leuk gesprek gehad!
Kwam pas een 65+er tegen die een rit van Limburg naar Groningen had en een heel A4'tje vol had geschreven met waar hij allemaal vertraging had gehad, inclusief hectometerpaaltjes...
Als t systeem bij mij begint te mekkeren dat het ongewoon lang is en ik heb in de file gestaan, zet ik er gewoon altijd bij File A16 oid.
Kwam pas een 65+er tegen die een rit van Limburg naar Groningen had en een heel A4'tje vol had geschreven met waar hij allemaal vertraging had gehad, inclusief hectometerpaaltjes...
Als t systeem bij mij begint te mekkeren dat het ongewoon lang is en ik heb in de file gestaan, zet ik er gewoon altijd bij File A16 oid.
Doe ik ook, nooit gezeik mee gehad. Het systeem van AR begint trouwens al snel te zeuren dat je ongewoon lang over een rit doet. Volgens mij gaat dat systeem uit van een gemiddelde snelheid van 75 km/h ofzo, maar dat is vaak echt niet haalbaar met stadsverkeer ertussen..
Doe ik ook, nooit gezeik mee gehad. Het systeem van AR begint trouwens al snel te zeuren dat je ongewoon lang over een rit doet. Volgens mij gaat dat systeem uit van een gemiddelde snelheid van 75 km/h ofzo, maar dat is vaak echt niet haalbaar met stadsverkeer ertussen..
Blij dat het EW systeem te dom is om over tijden na te denken. Slaat ook nergens op dat het automatisch gecontroleerd wordt, er gaat zó vaak iets fout in ov of file. En daarbij hou ik ook gewoon pauze als ik zin heb, geen deadline heb en uren nodig heb. Een buschauffeur moet ook om de 2u ofzo verplicht pauze houden
Blij dat het EW systeem te dom is om over tijden na te denken. Slaat ook nergens op dat het automatisch gecontroleerd wordt, er gaat zó vaak iets fout in ov of file. En daarbij hou ik ook gewoon pauze als ik zin heb, geen deadline heb en uren nodig heb. Een buschauffeur moet ook om de 2u ofzo verplicht pauze houden
Joppie_saus vertelde dat EW hem een keer had gebeld dat die ongewoon lang over een rit had gedaan... Tja, zo krijg je het ook voor elkaar dat ik geen stap harder zet om een trein eerder te kunnen nemen hoor. Wel rennen voor een trein maar vervolgens niet mogen uitrusten zeker
Moet je over oudere werknemers niet minder belasting betalen oid?
Werknemers boven de 65 mogen maar een bepaald aantal weken achter elkaar werken, en een bepaald aantal weken per jaar. Daarna komt hun AOW in het geding en worden ze gekort. Of ze goedkoper zijn weet ik niet, dat is aan het bedrijf zelf dacht ik.
Joppie_saus vertelde dat EW hem een keer had gebeld dat die ongewoon lang over een rit had gedaan... Tja, zo krijg je het ook voor elkaar dat ik geen stap harder zet om een trein eerder te kunnen nemen hoor. Wel rennen voor een trein maar vervolgens niet mogen uitrusten zeker
Als ik moet rennen voor een trein en ik haal hem, zet ik ook wel eens de tijd neer voor de trein die ik dan daarna zou pakken. EW is daarin ook niet erg scherp vind ik. Ik kan wel eens twee uur extra krijgen als ik ergens tien minuten vertraging heb. Maar volgens mij doen ze daar niet echt moeilijk over. Ik ben ook benieuwd wat ze doen als je een keer moet tanken, bij de Esso staat, betaalt met je pas en dan, bij wijze van spreken, in plaats van 'ja' 'nee' aanvinkt bij 'heb je de Esso pas gebruikt?'. Zouden ze daar ook naar kijken? Ik vraag het me af.
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
Als ik moet rennen voor een trein en ik haal hem, zet ik ook wel eens de tijd neer voor de trein die ik dan daarna zou pakken. EW is daarin ook niet erg scherp vind ik. Ik kan wel eens twee uur extra krijgen als ik ergens tien minuten vertraging heb. Maar volgens mij doen ze daar niet echt moeilijk over. Ik ben ook benieuwd wat ze doen als je een keer moet tanken, bij de Esso staat, betaalt met je pas en dan, bij wijze van spreken, in plaats van 'ja' 'nee' aanvinkt bij 'heb je de Esso pas gebruikt?'. Zouden ze daar ook naar kijken? Ik vraag het me af.
Ik denk dat EW die esso pas wel heel scherp in de gaten houdt eigenlijk. Maar OV-tijden niet, daar is ook echt geen beginnen aan. Ik ben er altijd wel eerlijk in eigenlijk, maar ik ga inderdaad mezelf niet kapot zitten haasten voor ze. Daarvoor vind ik dat ze domweg te weinig vergoeding en vriendelijkheid geven. Voor uitsloverij of goedheid krijg je toch nooit een schouderklopje.
Haha, Europoort en Botlek is wel drama inderdaad Ben daar gelukkig nog maar 2 keer geweest, hoewel in de Botlek echt een enorm terrein zit waar echt enorm veel auto's binnenkomen.
Ik denk dat EW die esso pas wel heel scherp in de gaten houdt eigenlijk. Maar OV-tijden niet, daar is ook echt geen beginnen aan. Ik ben er altijd wel eerlijk in eigenlijk, maar ik ga inderdaad mezelf niet kapot zitten haasten voor ze. Daarvoor vind ik dat ze domweg te weinig vergoeding en vriendelijkheid geven. Voor uitsloverij of goedheid krijg je toch nooit een schouderklopje.
Verkijk je er niet op.. Ze controleren soms wel degelijk je ritbonnen. Ik denk eerlijk gezegd dat het ook te maken heeft met het aantal uren dat je werkt. Ik heb namelijk wel eens een e-mail gehad met hun constatering dat ik vanaf de bushalte in mijn straat schreef i.p.v. het station.. Die mail kwam na 2 jaar ongeveer.. . Moet er wel bij zeggen dat ik oprecht dacht dat dat mocht hehe.
Hoe doen ze dat dan bij jullie als je 30 minuten van het station woont ofzo? Dan zijn dus 2x per dag 30 minuten onbetaald?
Ik heb voor AR hier best wel vaak ritten waarbij ik niet eens op een station kom. Naar veel locaties is vanaf hier de bus gewoon veel sneller dan via het treinstation. Mag je dan bij EW wel vanaf de bushalte in de straat rekenen?
Op zaterdag 13 oktober 2012 13:52 schreef Pizzabodem het volgende: Hoe doen ze dat dan bij jullie als je 30 minuten van het station woont ofzo? Dan zijn dus 2x per dag 30 minuten onbetaald?
Ik heb voor AR hier best wel vaak ritten waarbij ik niet eens op een station kom. Naar veel locaties is vanaf hier de bus gewoon veel sneller dan via het treinstation. Mag je dan bij EW wel vanaf de bushalte in de straat rekenen?
Tijdens mijn sollicitatie werd gezegd dat een bushalte waar meer dan één buslijn stopt, door EW wordt gezien als een busstation. Een tijd later bleek dat opeens onaangekondigd te zijn veranderd, net zoals die rare regel dat je de reistijd niet vergoed krijgt wanneer je in je eigen woonplaats moet beginnen. Voor mij is het in sommige gevallen ook sneller om naar een bushalte te fietsen waar een boel streekbussen stoppen, in plaats van 10 minuten naar het centraal station te fietsen. Dan geef ik gewoon op hoe laat ik bij die halte in de bus stap.
Tijdens mijn sollicitatie werd gezegd dat een bushalte waar meer dan één buslijn stopt, door EW wordt gezien als een busstation. Een tijd later bleek dat opeens onaangekondigd te zijn veranderd, net zoals die rare regel dat je de reistijd niet vergoed krijgt wanneer je in je eigen woonplaats moet beginnen. Voor mij is het in sommige gevallen ook sneller om naar een bushalte te fietsen waar een boel streekbussen stoppen, in plaats van 10 minuten naar het centraal station te fietsen. Dan geef ik gewoon op hoe laat ik bij die halte in de bus stap.
Ik weet niet hoe lang jij al in dienst bent, maar volgens mij was het inderdaad eerst allemaal veel vrijblijvender qua tijden. Later is dat inderdaad aangescherpt en stond het opeens ook beter zwart op wit heb ik het idee. Die regel van meer dan één buslijn heb ik inderdaad ook gehoord. Rare regel sowieso. Bij mij loopt er maar één lijn.
Ik weet niet hoe lang jij al in dienst bent, maar volgens mij was het inderdaad eerst allemaal veel vrijblijvender qua tijden. Later is dat inderdaad aangescherpt en stond het opeens ook beter zwart op wit heb ik het idee. Die regel van meer dan één buslijn heb ik inderdaad ook gehoord. Rare regel sowieso. Bij mij loopt er maar één lijn.
Ik werk sinds juli 2010 bij EW. Ik hield me destijds trouwens ook niet aan die regel. Voor mijn deur is een halte waar 1 lijn stopt. Op dik 5 minuten lopen is een halte waar 5 of 6 lijnen stoppen. Waarom zou ik dan naar die 2e halte moeten lopen, terwijl ik dan net zoveel tijd kwijt ben?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2012 14:05:05 ]
Ik werk er sinds augustus 2010, en tegen mij is dat ook gezegd. Opeens kreeg ik die uren in de stad zelf niet meer uitbetaald, na heen en weer mailen was die regel opeens doorgedrukt
Lijkt me flink balen als je in een grote stad woont, dan ben je zo 30 minuten bezig van het station naar huis, of wanneer het station een paar steden/dorpen verderop is. Mij zou die regel gewoon minstens 1,5 uur per werkdag kosten.
Als ik in dienst kom dan heb ik geluk, ik woon precies tegenover station! En als ik vanuit mijn ouderlijke huis ga werken dan betekent het dus dat ik beter naar het station dichter bij kan gaan met de bus en dan vanuit daar met de stoptrein naar het grotere station?
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Op zaterdag 13 oktober 2012 14:24 schreef Boterbartje het volgende: Als ik in dienst kom dan heb ik geluk, ik woon precies tegenover station! En als ik vanuit mijn ouderlijke huis ga werken dan betekent het dus dat ik beter naar het station dichter bij kan gaan met de bus en dan vanuit daar met de stoptrein naar het grotere station?
Ja maar dat maakt niet uit, dat accepteren ze toch niet omdat je woonplaats telt die bij hun bekend is.
Ja maar dat maakt niet uit, dat accepteren ze toch niet omdat je woonplaats telt die bij hun bekend is.
Nee maar dat kun je toch aangeven dat je evt. die en die dag daar bent? Mijn kamer tegen over het station is in Nijmegen maar m'n ouders wonen in het altijd prachtige Twente
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Ik woon ook 20 minuten van het station vandaan, maar ik doe al sinds ik bij EW werk (oktober 2009 alweer) vanaf dat station schrijven omdat er maar 1 buslijn is hier
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 13 oktober 2012 14:20 schreef Pizzabodem het volgende: Lijkt me flink balen als je in een grote stad woont, dan ben je zo 30 minuten bezig van het station naar huis, of wanneer het station een paar steden/dorpen verderop is. Mij zou die regel gewoon minstens 1,5 uur per werkdag kosten.
Als je in een of ander gek dorp woont waar geen treinstation is, dan krijg je vanaf de bus betaald volgens mij. Of heb ik dat verkeerd?
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
Oh ja vergeten te zeggen.. Deze is niet voor EW.. Deze rit moet ik rijden als taxichauffeur, in Frankfurt en Dusseldorf naar de vliegvelden toe.
Lijkt me wel heerlijk werk zeg, vliegvelden hebben ook altijd zo'n lekkere ambiance. Gewoon ook even naar binnen starbucks voor onderweg meenemen en genieten van al die vliegtuigen om je heen
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Op zaterdag 13 oktober 2012 14:20 schreef Pizzabodem het volgende: Lijkt me flink balen als je in een grote stad woont, dan ben je zo 30 minuten bezig van het station naar huis, of wanneer het station een paar steden/dorpen verderop is. Mij zou die regel gewoon minstens 1,5 uur per werkdag kosten.
Bij EW hebben ze een aparte regel voor de 4 grootstse steden(in mijn geval utrecht dus ook) dat als je in je eigen woonplaats hoeft te beginnen dat het dan niet pas begint te tellen vanaf beginadres. Ik weet alleen niet vanaf waar dan wel. Meestal vul ik gewoon de tijd in die het zou zijn als ik via CS zou gaan ook al stap ik elders op. Al die regels van EW zijn vaag en onhandig, communicatie zijn ze echt dramatisch slecht in.
Op zaterdag 13 oktober 2012 15:41 schreef Jieuwst het volgende: Ja, alleen al die stukken Duitse Autobahn (met waarschijnlijk een prima wagen) lijken mij ook wel prettig
Heerlijk CD'tje erin, lekker toeren, kopje koffie in de cupholder. Goodlife idd
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Heerlijke ritjes zijn dat. Altijd ik dan weer klaar ben vind ik het altijd zo jammer dat ze voorbij zijn Jij reed voor een of ander business taxi bedrijf toch?
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2012 15:41 schreef Jieuwst het volgende: Ja, alleen al die stukken Duitse Autobahn (met waarschijnlijk een prima wagen) lijken mij ook wel prettig
Dat dacht ik laatst ook toen ik naar Duitsland ging. Wat een takke wegen kwam ik tegen. Had bij 150 het gevoel alsof de auto uit elkaar trilde
Precies, alleen denk ik niet dat je als taxichauffeur ff een cd-tje in de auto mag knallen
Ja je rijdt altijd de heen of terugweg leeg bij ritjes naar het vliegveld dus lijkt me geen probleem?
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Heerlijk CD'tje erin, lekker toeren, kopje koffie in de cupholder. Goodlife idd
Ja dat klopt opzich wel, alleen heb ik alleen het stuk Frankfurt - Dusseldorf alleen in de auto, de rest allemaal met klanten. Als ik klanten in de auto heb ga ik sowieso niet boven de 140 rijden. Als ik alleen rij mag ik best 200+ rijden, dat is geen probleem. Ik doe inderdaad zakelijk taxivervoer, dus de mensen die ophaal / wegbrengen, komen of gaan 99% van de tijd op zakenreis. Ik kom ook bijna alleen maar op vliegvelden. Edit: Oh, en Dusseldorf - Belgie ben ik alleen.
Ja dat klopt opzich wel, alleen heb ik alleen het stuk Frankfurt - Dusseldorf alleen in de auto, de rest allemaal met klanten. Als ik klanten in de auto heb ga ik sowieso niet boven de 140 rijden. Als ik alleen rij mag ik best 200+ rijden, dat is geen probleem. Ik doe inderdaad zakelijk taxivervoer, dus de mensen die ophaal / wegbrengen, komen of gaan 99% van de tijd op zakenreis. Ik kom ook bijna alleen maar op vliegvelden.
Dat lijkt me geweldig werk, heerlijk! Ik ben trouwens ook dol op vliegvelden dus dat weegt ook mee
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Rijdt er OV in de Europoort dan? Weet wel dat er een bus van Spijkenisse naar Rozenburg gaat (lijn 105). Ik moest laatst een auto afleveren op de Maasvlakte en dan terug met het OV naar Utrecht Moest toen eerst een taxi pakken naar Brielle..
Heerlijke ritjes zijn dat. Altijd ik dan weer klaar ben vind ik het altijd zo jammer dat ze voorbij zijn Jij reed voor een of ander business taxi bedrijf toch?
[..]
Dat dacht ik laatst ook toen ik naar Duitsland ging. Wat een takke wegen kwam ik tegen. Had bij 150 het gevoel alsof de auto uit elkaar trilde
Nou daar zeg je me wat.. Ik reed een paar maanden terug ook over de Duitse snelweg.. Opeens gewoon een krater van heb ik jou daar.. Was blij dat m'n Ibiza er geen schade aan over hield.
Op zaterdag 13 oktober 2012 14:20 schreef Pizzabodem het volgende: Lijkt me flink balen als je in een grote stad woont, dan ben je zo 30 minuten bezig van het station naar huis, of wanneer het station een paar steden/dorpen verderop is. Mij zou die regel gewoon minstens 1,5 uur per werkdag kosten.
Dat heb ik altijd als ik eindig bij de grote in Almere. Dan ben ik vaak nog 30-40 min. onbetaald bezig om naar huis te komen.
En dit gebeurt dus heel vaak omdat ik in Almere woon natuurlijk.
Nou daar zeg je me wat.. Ik reed een paar maanden terug ook over de Duitse snelweg.. Opeens gewoon een krater van heb ik jou daar.. Was blij dat m'n Ibiza er geen schade aan over hield.
Is nog oorlogschade van bombardementen!
Wel denk ik dat er wegen echt al wel heeeel lang in liggen op de autobahn, mag wel iets meer vernieuwd worden daaro; maarja crisis he.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Ja maar die flinke scheuren soms, foei! En die betonplaten zijn wel fijn maar op gegeven moment als je erop gaat letten word je wild van: tudung, tudung.. je bent dan net een trein man
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Veel van die autobahnen zijn ook nog betonplatenwegen volgens mij. Dan heb je elke keer dat gedreun als je van de ene naar de andere plaat gaat. De Nederlandse A28 was/is volgens mij ook nog een gedeelte betonplaten, ook deze weg tril je bijna uit elkaar, zit daar best vaak in de bus voor AR.
Oost-Duitsland zijn de wegen veel beter heb ik mij laten vertellen door een Duitse docent, maar dat is logisch natuurlijk. Veel is daar pas tussen 1990 en 2000 aangelegd.
Op zaterdag 13 oktober 2012 16:16 schreef Pizzabodem het volgende: Veel van die autobahnen zijn ook nog betonplatenwegen volgens mij. Dan heb je elke keer dat gedreun als je van de ene naar de andere plaat gaat. De Nederlandse A28 was/is volgens mij ook nog een gedeelte betonplaten, ook deze weg tril je bijna uit elkaar, zit daar best vaak in de bus voor AR.
Oost-Duitsland zijn de wegen veel beter heb ik mij laten vertellen door een Duitse docent, maar dat is logisch natuurlijk. Veel is daar pas tussen 1990 en 2000 aangelegd.
He, die weg komt mij heel bekend voor, dat is toch de lijn richting breda als je RDV als afleveradres hebt gehad. Ik dacht de eerste keer daar dat er iets aan de bus mankeerde
He, die weg komt mij heel bekend voor, dat is toch de lijn richting breda als je RDV als afleveradres hebt gehad. Ik dacht de eerste keer daar dat er iets aan de bus mankeerde
Inderdaad! Zit daar regelmatig omdat ik dan na RDV een vervolgritje krijg vanuit Breda ofzo. Heb in die bus een keer zo hard m'n kop gestoten door dat getril....
Nou daar zeg je me wat.. Ik reed een paar maanden terug ook over de Duitse snelweg.. Opeens gewoon een krater van heb ik jou daar.. Was blij dat m'n Ibiza er geen schade aan over hield.
Toevallig de E35 (A3 is dat dacht ik) bij Zevenaar de grens over zeg maar? Meen dat jij daar ergens in de buurt woonde. Daar ligt echt beroerd asfalt...
M'n pa had een mailtje van zijn leasemaatschappij over een winterbandenclinic. Een hele dag slippen, slalommen en dat soort dingen op het circuit van Zandvoort. En hij mocht een intro meenemen. Prima
Toevallig de E35 (A3 is dat dacht ik) bij Zevenaar de grens over zeg maar? Meen dat jij daar ergens in de buurt woonde. Daar ligt echt beroerd asfalt...
Nee niet daar, maar je hebt wel gelijk hoor daar is het ook beroerd.
Wel een leuke challenge trouwens. Iemand stapt in Groningen of Vlissingen in de trein. En iemand anders probeert in die tijd zowel heen als terug te knallen binnen die zelfde tijd. Wie doet mee?
Edit: Dat is een totaal gemiddelde van 122km/u. Na 8 uur moet dat wel lukken, wel je ogen richting de berm houden
Op zaterdag 13 oktober 2012 20:34 schreef S-RS het volgende: Wel een leuke challenge trouwens. Iemand stapt in Groningen of Vlissingen in de trein. En iemand anders probeert in die tijd zowel heen als terug te knallen binnen die zelfde tijd. Wie doet mee?
Hahaha! Ik wil de kop van mn vader wel eens zien. ''Mag ik de auto lenen?'' "Waarvoor nu weer?'' ''Groningen-Vlissingen-Groningen in 5 uur en 3 kwartier'' en dan
Die trein rijdt trouwens maar één keer per dag. Het lijkt me trouwens wel een hel, door al die stations zal de reis nog langer lijken. Ik heb wel eens vanaf Roosendaal de intercity naar Zwolle genomen. Die stopt ook ongeveer honderd keer.
Op zaterdag 13 oktober 2012 21:10 schreef LeTourdeFrance het volgende: Die trein rijdt trouwens maar één keer per dag. Het lijkt me trouwens wel een hel, door al die stations zal de reis nog langer lijken. Ik heb wel eens vanaf Roosendaal de intercity naar Zwolle genomen. Die stopt ook ongeveer honderd keer.
Klopt, die trein is ontzettend irritant, op het halve traject is dat een stoptrein. Jammer, want ik zit er best vaak in voor EW.
Op zaterdag 13 oktober 2012 21:10 schreef LeTourdeFrance het volgende: Die trein rijdt trouwens maar één keer per dag. Het lijkt me trouwens wel een hel, door al die stations zal de reis nog langer lijken. Ik heb wel eens vanaf Roosendaal de intercity naar Zwolle genomen. Die stopt ook ongeveer honderd keer.
Ik neem die trein altijd vanaf deventer! Deventer tot Zutphen is nog normaal maar daarna beginnen de stoptrein taferelen: Dieren, arnhem, arnhem zuid, elst, nijmegen lent en dan pas Nijmegen.
Verschrikkelijke trein! Ik zeg een intercity moet tussen cities rijden; Deventer- Zutphen - Arnhem - Nijmegen en klaar
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Ik neem die trein altijd vanaf deventer! Deventer tot Zutphen is nog normaal maar daarna beginnen de stoptrein taferelen: Dieren, arnhem, arnhem zuid, elst, nijmegen lent en dan pas Nijmegen.
Verschrikkelijke trein! Ik zeg een intercity moet tussen cities rijden; Deventer- Zutphen - Arnhem - Nijmegen en klaar
In die trein heb ik ook ik weet niet hoe vaak gezeten. Zat in Deventer op school. Meestal op de terugweg donderde ik in slaap, dan viel het vaak nog wel mee tot Arnhem. Daarna dat stuk naar Doetinchem, das pas verrot.
Op zaterdag 13 oktober 2012 21:10 schreef LeTourdeFrance het volgende: Die trein rijdt trouwens maar één keer per dag. Het lijkt me trouwens wel een hel, door al die stations zal de reis nog langer lijken. Ik heb wel eens vanaf Roosendaal de intercity naar Zwolle genomen. Die stopt ook ongeveer honderd keer.
Idd ontzettend irritant die trein. Baas toen een keer, er rijdt toch een trein van Roosendaal naar Zwolle? Ik: Ja. Hij: Succes, bel je straks terug over de ritinfo
Helaas is deze uit 2008 En moet ik hem ophalen bij een schadegarage, dus beter hebben ze hem idd gefixt
Ophalen bij een schadeherstelbedrijf betekent meestal dat zij die auto hebben ingenomen, niet dat er schade is geweest. Ik heb één keer een Cee'd station uit 2008 gereden, ik vond het geen fijne auto. Nieuwe Kia's zijn wel prima.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2012 15:54:24 ]
Had net een mooi ritje, andere richting had iemand de vangrail proberen te koppen.. waren net bezig hem los te knippen uit z'n auto. Wel heerlijk zo'n dagje vol wegpiraten overal
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Is er nou al iemand van AR die aan de planning heeft gevraagd hoe het zit met studenteninzet op privéchauffeurritten? Dacht dat ze het alleen senioren lieten doen, maar ik kom dit net tegen op de site:
"Autoreset biedt een student prive chauffeur voor al uw chauffeursdiensten. Wij zijn de specialist in het leveren van student- en prive chauffeurs. Na een lange dag of een vermoeiende vergadering wilt u niet meer zelf naar huis rijden. Heel begrijpelijk en daarom bieden wij gemotiveerde en betrouwbare student prive chauffeurs die u veilig naar huis brengen. Onderweg kunt u rustig doorwerken, uitrusten of een telefoongesprek voeren. Onze student prive chauffeur let op de weg!
Ben jij student en wilt je werken als prive chauffeur? Dan ben je bij Autoreset aan het goede adres. Wij zijn altijd op zoek naar betrouwbare en gemotiveerde studenten voor een baan als prive chauffeur. Een baan als prive chauffeur is flexibel en dynamisch. Geen enkele dag is hetzelfde, want iedere dag rijd je weer naar andere plekken. Natuurlijk moet je een rijbewijs hebben om student prive chauffeur te kunnen worden. Daarnaast vragen wij minimaal één jaar rijervaring. Zo kunnen wij ervan verzekerd zijn dat onze klanten veilig naar huis of een andere locatie worden gebracht."
Hier heb ik eigenlijk wel oren naar.. ben nu al zo vaak in Almere en Meerkerk geweest dat die ritjes een beetje beginnen te vervelen
Op zondag 14 oktober 2012 17:27 schreef Neerlands_Trots het volgende: Is er nou al iemand van AR die aan de planning heeft gevraagd hoe het zit met studenteninzet op privéchauffeurritten? Dacht dat ze het alleen senioren lieten doen, maar ik kom dit net tegen op de site:
"Autoreset biedt een student prive chauffeur voor al uw chauffeursdiensten. Wij zijn de specialist in het leveren van student- en prive chauffeurs. Na een lange dag of een vermoeiende vergadering wilt u niet meer zelf naar huis rijden. Heel begrijpelijk en daarom bieden wij gemotiveerde en betrouwbare student prive chauffeurs die u veilig naar huis brengen. Onderweg kunt u rustig doorwerken, uitrusten of een telefoongesprek voeren. Onze student prive chauffeur let op de weg!
Ben jij student en wilt je werken als prive chauffeur? Dan ben je bij Autoreset aan het goede adres. Wij zijn altijd op zoek naar betrouwbare en gemotiveerde studenten voor een baan als prive chauffeur. Een baan als prive chauffeur is flexibel en dynamisch. Geen enkele dag is hetzelfde, want iedere dag rijd je weer naar andere plekken. Natuurlijk moet je een rijbewijs hebben om student prive chauffeur te kunnen worden. Daarnaast vragen wij minimaal één jaar rijervaring. Zo kunnen wij ervan verzekerd zijn dat onze klanten veilig naar huis of een andere locatie worden gebracht."
Hier heb ik eigenlijk wel oren naar.. ben nu al zo vaak in Almere en Meerkerk geweest dat die ritjes een beetje beginnen te vervelen
Ik heb het pas nagevraagd. Ze hebben voor studenten geen PC-werk helaas. Ze boden mij wel aan om een keer valet parking te doen, maar daar hebben ze nooit meer voor gebeld verder.
Ik heb het pas nagevraagd. Ze hebben voor studenten geen PC-werk helaas. Ze boden mij wel aan om een keer valet parking te doen, maar daar hebben ze nooit meer voor gebeld verder.
Thanks voor je reactie, zoiets had ik al verwacht. Raar dat ze het dan wel zo op hun site zetten..
Op maandag 15 oktober 2012 12:04 schreef ikveranderhemniet het volgende: Zo, na 3 maanden niet te hebben gereden kreeg ik een mailtje binnen voor een rit van 130km. Een lekkere VW Golf 6, mijn lesauto
Ik wil ook weer eens een lange rit. Steeds dat gekut met 30 of 40 kilometer.
Hahaha, ik krijg net een spoedje: Utrecht Overvecht naar Utrecht Kanaleneiland, 8,5 km Nog in een Twingo ook. Ook al ben ik in 45 minuten weer thuis, ze moeten toch minimaal 3 uur uitbetalen?
Op maandag 15 oktober 2012 14:32 schreef Neerlands_Trots het volgende: Hahaha, ik krijg net een spoedje: Utrecht Overvecht naar Utrecht Kanaleneiland, 8,5 km Nog in een Twingo ook. Ook al ben ik in 45 minuten weer thuis, ze moeten toch minimaal 3 uur uitbetalen?
Dit was echt een bizar dagje autoreset.... Moest vanuit Den Haag eerst naar de Europoort met het OV. Ten eerste had de trein naar Schiedam vertraging, waardoor ik een metro later kwam en de bus miste. Bus nam zonder het te melden een omweg, waardoor ik dik drie kwartier extra kwijt was. Onderweg had een medepassagier koffie gemorst over mijn papiertjes, waardoor ik in een bieb in Oostvoorne opnieuw mijn innameformulier moest uitprinten. Na een half uur geklungel omdat de printer niet werkte en een behulpzame vrouw van het VVV later, kon ik beginnen aan mijn wandeling van een uur naar de raffinaderij.
Goed, toen ik eindelijk op het adres was aangekomen (gebouw stond nog niet in google maps, maar was gelukkig goed herkenbaar), wist de receptioniste nergens van. Flink gebeld en gedaan en drie kwartier later kwam de Britse berijder van de auto. Bleek er een miscommunicatie te zijn geweest en mocht ik zonder auto weer terug. De man was zo aardig om me een lift te geven, maar kreeg het in 6 km 3x voor elkaar om zowat naast de weg te belanden.....
Op de terugweg om het compleet te maken ook nog maar wat extra vertraging door een brandmelding in de Rotterdamse metro.... Leuk dagje van ruim 7u zonder 1 km rijden. Kolere he
Op maandag 15 oktober 2012 18:35 schreef RobinhoAjax het volgende: Dit was echt een bizar dagje autoreset.... Moest vanuit Den Haag eerst naar de Europoort met het OV. Ten eerste had de trein naar Schiedam vertraging, waardoor ik een metro later kwam en de bus miste. Bus nam zonder het te melden een omweg, waardoor ik dik drie kwartier extra kwijt was. Onderweg had een medepassagier koffie gemorst over mijn papiertjes, waardoor ik in een bieb in Oostvoorne opnieuw mijn innameformulier moest uitprinten. Na een half uur geklungel omdat de printer niet werkte en een behulpzame vrouw van het VVV later, kon ik beginnen aan mijn wandeling van een uur naar de raffinaderij.
Goed, toen ik eindelijk op het adres was aangekomen (gebouw stond nog niet in google maps, maar was gelukkig goed herkenbaar), wist de receptioniste nergens van. Flink gebeld en gedaan en drie kwartier later kwam de Britse berijder van de auto. Bleek er een miscommunicatie te zijn geweest en mocht ik zonder auto weer terug. De man was zo aardig om me een lift te geven, maar kreeg het in 6 km 3x voor elkaar om zowat naast de weg te belanden.....
Op de terugweg om het compleet te maken ook nog maar wat extra vertraging door een brandmelding in de Rotterdamse metro.... Leuk dagje van ruim 7u zonder 1 km rijden. Kolere he
Dat zijn de mindere dagen, maar hee, zo zie je nog eens wat. Als ik jou was had ik trouwens in overleg met AR de taxi gepakt vanuit Oostvoorne, heb ik laatst ook gedaan vanaf de Maasvlakte..
Op maandag 15 oktober 2012 18:35 schreef RobinhoAjax het volgende: Dit was echt een bizar dagje autoreset.... Moest vanuit Den Haag eerst naar de Europoort met het OV. Ten eerste had de trein naar Schiedam vertraging, waardoor ik een metro later kwam en de bus miste. Bus nam zonder het te melden een omweg, waardoor ik dik drie kwartier extra kwijt was. Onderweg had een medepassagier koffie gemorst over mijn papiertjes, waardoor ik in een bieb in Oostvoorne opnieuw mijn innameformulier moest uitprinten. Na een half uur geklungel omdat de printer niet werkte en een behulpzame vrouw van het VVV later, kon ik beginnen aan mijn wandeling van een uur naar de raffinaderij.
Goed, toen ik eindelijk op het adres was aangekomen (gebouw stond nog niet in google maps, maar was gelukkig goed herkenbaar), wist de receptioniste nergens van. Flink gebeld en gedaan en drie kwartier later kwam de Britse berijder van de auto. Bleek er een miscommunicatie te zijn geweest en mocht ik zonder auto weer terug. De man was zo aardig om me een lift te geven, maar kreeg het in 6 km 3x voor elkaar om zowat naast de weg te belanden.....
Op de terugweg om het compleet te maken ook nog maar wat extra vertraging door een brandmelding in de Rotterdamse metro.... Leuk dagje van ruim 7u zonder 1 km rijden. Kolere he
Ik heb bij EW wel eens het inname formulier laten faxen naar het bedrijf. Misschien een tip voor volgende keer om niet te hoeven kloten met printers
Precies, dat heb ik al heel vaak laten doen. Zelfs een keer toen m'n inkt op was en ik te lui was om nieuwe te kopen
Haha doen ze indd niet moeilijk over. Een uur lopen vind ik overigens ook te veel van het goede, of het moet wel héél mooi weer zijn. Dan had ik ook mooi een taxi genomen. Maar wel een kutdagje zo....
Bij AR vallen we onder de NBBU CAO voor uitzendkrachten dacht ik. Daarin staat:
"Indien een arbeidsomvang van minder dan 15 uur per week is overeengekomen en de tijdstippen waarop de arbeid moet worden verricht niet zijn vastgelegd, dan wel indien de omvang van de arbeid niet of niet eenduidig is vastgelegd, heeft de werknemer voor iedere periode van minder dan drie uur waarin hij arbeid heeft verricht, recht op het loon waarop hij aanspraak zou hebben indien hij drie uur arbeid zou hebben verricht. 2. Van dit artikel kan niet ten nadele van de werknemer worden afgeweken" (https://www.nbbu.nl/sites(...)_uitzendkrachten.pdf)
Volgens mij hebben wij een 0-uren contract, dus dan zou dit moeten gelden lijkt mij? Of dan zijn er misschien wel weer andere regels. Heb eigenlijk nooit werkdagen van minder dan 3 uur, dus heb me er niet zo in verdiept.
Ach joh, als wij allemaal een proces aanspannen dan hebben wij plotseling allemaal een arbeidscontract voor een x-aantal uren per maand, die ze ons ook moeten betalen als we niet werken in plaats van een 0-uren contract of oproepovereenkomst of hoe ze het ook maar noemen.
Net eens een mailtje gestuurd naar AR met de vraag of ze ook 24 jarige gecertificeerde chauffeurs zoeken die uit de provincie Groningen komen en geen OV kaar hebben.. Oja, en of er anders wellicht werk voor mij was bij een autobedrijf.
Heb nu al een poosje geen werk namelijk, in mijn studierichting valt hier weinig te vinden(studeer HBO Bedrijfskundige Informatica) en heb toch tijd zat.. Daarnaast heb ik al 3 jaar bij een taxicentrale gewerkt maar ik voel er weinig voor om weer regelmatig te laat bij klanten te komen en in slecht onderhouden oude Sprinters die al 1 miljoen kilometer hebben gereden te moeten rijden..
Op dinsdag 16 oktober 2012 10:41 schreef LeTourdeFrance het volgende: Meer dan 100 euro verdiend in 1 dag. Achteraf gezien zijn die files en vertragingen nog niet zo vervelend.
Ik heb besloten om weer terug te verhuizen naar Groningen i.v.m. studiekosten volgend jaar. Ben wel blij dat daar (veel!) meer werk is dan in Leeuwarden! Ik ga er nu al automatisch van uit dat ik geen werk krijg als ik me beschikbaar zet
Iemand die hier misschien weet hoe het precies zit met de uren en de uitbetaling ervan? Na een korte berekening kom ik erachter dat ik bijna een uur te weinig wordt betaald per rit, is een deel van de OV-tijd dan voor eigen tijd ofzo?
Op dinsdag 16 oktober 2012 14:46 schreef Peter1612 het volgende: Iemand die hier misschien weet hoe het precies zit met de uren en de uitbetaling ervan? Na een korte berekening kom ik erachter dat ik bijna een uur te weinig wordt betaald per rit, is een deel van de OV-tijd dan voor eigen tijd ofzo?
Je krijgt pas betaald vanaf het treinstation in je stad. Ook tot daar als je daar eindigt aan het einde van de dag. Als je auto moet ophalen in je woonplaats krijg je pas betaald vanaf het moment dat je bij het ophaaladres bent. Bij Easy Way in ieder geval.
Je krijgt pas betaald vanaf het treinstation in je stad. Ook tot daar als je daar eindigt aan het einde van de dag. Als je auto moet ophalen in je woonplaats krijg je pas betaald vanaf het moment dat je bij het ophaaladres bent. Bij Easy Way in ieder geval.
Ja ik ben PC'er, sorry had ik ff moeten vermelden, maar het principe zal gelijk zijn denk ik. Ik schrijf op de rittenbon altijd gewoon de tijden op wanneer ik in- en uitcheck (n.a.v. het online OV-overzicht). Maar misschien is het inderdaad zo dat ik dan pas betaald krijg wanneer ik bij de klant ben, hadden ze best even mogen melden
Op dinsdag 16 oktober 2012 14:51 schreef Panthera. het volgende: Hoe vul je begin en eindpunt in? Dat mag niet huisadres zijn, maar moet dichtsbijzijnde station zijn of bij begin/eindadres ophaal/afleveradres.
Hoe het bij mij zit weet ik niet, ik bereken mijn uren eigenlijk nooit.
Altijd gewoon begin- en eindstation, tenzij ik met de eigen auto ben, maar dat komt niet zo vaak voor!
Ja ik ben PC'er, sorry had ik ff moeten vermelden, maar het principe zal in gelijk zijn denk ik. Ik schrijf op de rittenbon altijd gewoon de tijden op wanneer ik in- en uitcheck (n.a.v. het online OV-overzicht). Maar misschien is het inderdaad zo dat ik dan pas betaald krijg wanneer ik bij de klant ben, hadden ze best even mogen melden
Daar is wel iets mee met PC's.. Qua wat je maximaal aan OV krijgt. Misschien dat er een het hier kan toelichten of check anders ff die handleiding. Ik kan daar niet meer bij.
Daar is wel iets mee met PC's.. Qua wat je maximaal aan OV krijgt. Misschien dat er een het hier kan toelichten of check anders ff die handleiding. Ik kan daar niet meer bij.
Heb de handleiding is nagelezen, maar daar komt het niet echt duidelijk naar voren. Staat wel in dat de begin- en eindtijd van de chauffeur gelijk zijn aan de klant, uitzonderingen daar gelaten. Maar lijkt me niet dat mijn OV-tijd totaal niet vergoed wordt...
Is Autoreset trouwens een beetje vlot met het beantwoorden van mail? Maandag namelijk een mailtje gestuurd met de vraag of ze vacatures voor mij hadden. (24 jaar, geen OV, wel 3 jaar werkervaring als taxichauffeur)
Op woensdag 17 oktober 2012 15:34 schreef Marco001 het volgende: Is Autoreset trouwens een beetje vlot met het beantwoorden van mail? Maandag namelijk een mailtje gestuurd met de vraag of ze vacatures voor mij hadden. (24 jaar, geen OV, wel 3 jaar werkervaring als taxichauffeur)
Van de planning krijg ik altijd binnen een dag reactie, van de administratie duurt het meestal wel een paar dagen
Van de planning krijg ik altijd binnen een dag reactie, van de administratie duurt het meestal wel een paar dagen
wacht dus nog even af.. Ben namelijk weer op zoek naar een bijbaantje, en in het verleden dus taxi gereden, alleen voel ik er weinig voor om al dat gezeik als ik weer eens te laat ben(dankzij de centrale) over me heen te krijgen. Helemaal omdat ik vaak ook nog eens in de oudste busjes moest rijden.. (1 was zelfs zo erg er aan toe dat ik het niet eens redde om hem vanaf de centrale naar de garage max 1 km verderop te brengen.. Ding moest gewoon boven de 3000 rpm zonder ingetrapte koppeling blijven op ten duur, anders viel de motor uit. En dat terwijl de net aangenomen mensen allemaal eigen nieuwe auto's kregen.. (en dat waren nog uitzendkrachten ook, terwijl ik een vast contract had.. )
Haha grappig, had je pauze of sprong ze gewoon op een rijdende bus?? ^^
ik ben nu trouwens al gebeld voor volgende week woensdag. Iemand uit Ede moet ik in de vroege morgen 06:00 rijden. Ik dacht dat iemand hier wel bekend met hem is, volgens mij was dat tijdens het karten dat ie het over hem had. Ze hebben ook mijn paspoort nummer nodig, klinkt best spannend. :-)
Oke, nou ja je zou ABAZ Utrecht nog kunnen proberen voor chauffeurswerk...
Tipje van mij kant voor de mensen met een eigen auto, nu de winter in zicht is en ons de nodige regen (voor zover we dat nog niet gehad hadden), sneeuw en vorst ons te wachten staat.
Het werkt als een tierelier. Regen, maar ook vliegjes hechten zich niet meer aan je voorruit. Door het rijden loopt de regen makkelijker van je ruiten af en bovendien: omdat het water zich niet hecht aan je ruit, vriest het er ook niet op.
Tipje van mij kant voor de mensen met een eigen auto, nu de winter in zicht is en ons de nodige regen (voor zover we dat nog niet gehad hadden), sneeuw en vorst ons te wachten staat.
Het werkt als een tierelier. Regen, maar ook vliegjes hechten zich niet meer aan je voorruit. Door het rijden loopt de regen makkelijker van je ruiten af en bovendien: omdat het water zich niet hecht aan je ruit, vriest het er ook niet op.
Kun je je werk ook tijdelijk op een laag pitje zetten?
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Ik heb drie weken geleden voor het laatst gewerkt, interesseert ze echt geen moer.
Ah kijk, ik heb dus maandag m'n sollicitatie Maar ik wil best een paar keer werken maar het liefste pas vanaf januari echt full, ben nu nml erg druk
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Hoe geef je dat aan dan? gewoon niets aannemen of geen werkdagen doorgeven? Ik wil best (indien aangenomen natuurlijk) een paar keer werken maar ik ben tot januari gewoon echt super super druk
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Het beste kun je van te voren even bellen dat je een tijdje niet beschikbaar bent (had ik misschien ook moeten doen), al vinden ze dat misschien niet zo leuk als je net bent aangenomen. En dan gewoon alle dagen op niet beschikbaar zetten.
Op woensdag 17 oktober 2012 19:38 schreef joppie_saus het volgende: Ah joh, één dag per week moet toch wel lukken? Desnoods vul je zaterdag in, kan jou het bommen dat ze dan geen werk hebben.
Ja zaterdag kan ik dus ook niet Ga gewoon 1 dag in de 2 weken doen en dan pas vanaf januari volle bak. Is het verstandig dit aan te geven bij sollicitatie?
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Ik wordt echt bizar weinig gebeld de laatste tijd. In Eindhoven en omstreken is er blijkbaar weinig te doen? Hoe zit dat bij jou Enpe, jij nog wat kilometers gemaakt voor EW de afgelopen weken?
Dus niet zeggen maar gewoon daarna; duurt toch 2 weken ofzo voordat eerste ritje en daarna kan ik nog 1,5 maand nog niet voluit.. care. Daarna wil ik gewoon vol knallen dus
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Op woensdag 17 oktober 2012 20:16 schreef Shefkee het volgende: Ik wordt echt bizar weinig gebeld de laatste tijd. In Eindhoven en omstreken is er blijkbaar weinig te doen? Hoe zit dat bij jou Enpe, jij nog wat kilometers gemaakt voor EW de afgelopen weken?
ik wordt
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Op woensdag 17 oktober 2012 20:16 schreef Shefkee het volgende: Ik wordt echt bizar weinig gebeld de laatste tijd. In Eindhoven en omstreken is er blijkbaar weinig te doen? Hoe zit dat bij jou Enpe, jij nog wat kilometers gemaakt voor EW de afgelopen weken?
Jep, was voor deze week alleen vandaag beschikbaar. Heb 11 uur gemaakt.
Werd vandaag om half 12 nog gebeld of ik een ritje wou doen. Nieuwe Twingo naar Amsterdam gereden
Vrijdag weer hele dag beschikbaar, ben benieuwd of ik wat krijg ! Heb de laatste tijd wel enigszins pech met de auto's (veel Twingo's, Aygo's en als ik geluk heb een superzuinige Fabia). Hoop op betere tijden
November en december zijn toch van die dooie maanden qua werk. December is helemaal de klap op de vuurpijl (hihi). Een keer in de twee weken zou voor die maanden geen probleem moeten zijn.
Vrijdag weer hele dag beschikbaar, ben benieuwd of ik wat krijg ! Heb de laatste tijd wel enigszins pech met de auto's (veel Twingo's, Aygo's en als ik geluk heb een superzuinige Fabia). Hoop op betere tijden
Ik ook! Ik wil weer eens een lekkere Giulietta mee! Dan wel weer de 1.4T Multi Air, maar de 1750 Quadrifoglio Verde is ook prima
Ik heb 2x die 1.4Turbo met 170 meegehad en dat zijn echt top auto's!
Op woensdag 17 oktober 2012 23:11 schreef Mallet het volgende: November en december zijn toch van die dooie maanden qua werk. December is helemaal de klap op de vuurpijl (hihi). Een keer in de twee weken zou voor die maanden geen probleem moeten zijn.
Thanks
Ik wil dit werk erg graag dus ben blij dat ik gevraagd wordt voor sollicitatie maar het is gewoon lastig dat het me nu niet goed uitkomt in precies nov + dec maar het is gek om dat nu al aan te gaan geven voordat je ook maar iets hebt gereden
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Ik wil dit werk erg graag dus ben blij dat ik gevraagd wordt voor sollicitatie maar het is gewoon lastig dat het me nu niet goed uitkomt in precies nov + dec maar het is gek om dat nu al aan te gaan geven voordat je ook maar iets hebt gereden
Ik haat het, ik haat het ik haat het! altijd die shit laat op de avond, ik stop gewoon met typen bah ik walg van mezelf als ik zulke banale taalfouten maak bah
Thanks voor het wijzen op deze fout, nu kan ik m'n leven beteren
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Op donderdag 18 oktober 2012 08:14 schreef DrSnuggle het volgende: Er liep net een chauffeur met volle easyway tas door de intercity naar Zwolle. Toevallig iemand van hier? Hij liep te snel om aan te spreken.
Ik vinddd die EW-tasjes, althans die dunne, niet echt handig om in te gaan werken. Daar passen net je papiertjes en je pen in, zijn die inmiddels al vernieuwd? Zie daar trouwens nooit EW'ers in lopen, dus ben wss niet de enige die dat denkt..
Lol, kreeg net een mailtje van AutoReset, dat ze veel reacties op hun advertentie hebben gehad, een selectie hebben moeten maken uit de sollicitaties en dat mijn sollicitatie daar niet tussen zat..
Slimbo's lees eerst eens goed het mailtje... En net ook bij AB-AZ een afwijzing..
[ Bericht 5% gewijzigd door Marco001 op 18-10-2012 12:12:46 ]
Ik vinddd die EW-tasjes, althans die dunne, niet echt handig om in te gaan werken. Daar passen net je papiertjes en je pen in, zijn die inmiddels al vernieuwd? Zie daar trouwens nooit EW'ers in lopen, dus ben wss niet de enige die dat denkt..
Ik kreeg 2 weken geleden geen tas meer bij m'n sollicitatie, dus denk dat ze er vanaf gestapt zijn...
Op donderdag 18 oktober 2012 08:14 schreef DrSnuggle het volgende: Er liep net een chauffeur met volle easyway tas door de intercity naar Zwolle. Toevallig iemand van hier? Hij liep te snel om aan te spreken.
Jazeker, dat was ik!
Overigens niet aan het werk voor ew, maar door gebrek aan een tas had ik deze even gepakt.
Ja, ding stond daar in onderhoud maar ze waren vergeten de schuifdeur er in te zetten. Inmiddels ben ik alweer in Almere, mooi half uur wachten op de bus naar Hilversum.
Ja, ding stond daar in onderhoud maar ze waren vergeten de schuifdeur er in te zetten. Inmiddels ben ik alweer in Almere, mooi half uur wachten op de bus naar Hilversum.
Op donderdag 18 oktober 2012 13:58 schreef joppie_saus het volgende: Was een gewone Cooper maar wel eentje met flinke motor ding was zo snel als de brandweer. Doe vanavond wel even fotootje.
Flinke motor Ga toch fietsen man. Zo'n 1.6 met 120pk trek ik er op de fiets nog uit...
Op donderdag 18 oktober 2012 15:26 schreef S-RS het volgende: Geeft maar weer aan hoe hersenloos je bent. Een chip op een atmosferisch blok geeft een nihil tot geen resultaat
Zegt de man die niet in staat is een Octavia fatsoenlijk naar Breda te rijden en het voor elkaar krijgt een Caddy te laten stranden. Verder interesseert mij geen reet. Ding reed lekker en was rap weg bij de stoplichten, beter dan een gare Trafic.
Op donderdag 18 oktober 2012 17:15 schreef dery1990 het volgende: Heb een bandenwissel! Niet in Putten maar in Bedum. Overigens wel in opdracht van het bedrijf uit Putten
Bedum? daar zit niet eens een autodealer joh. tenminste, geen nieuwe auto's(behalve misschien Peugeot..) Bedoel je dat bedrijf met een voornaam als naam?
Bedum? daar zit niet eens een autodealer joh. tenminste, geen nieuwe auto's(behalve misschien Peugeot..) Bedoel je dat bedrijf met een voornaam als naam?
Ah tof, die is opzich wel eenvoudig te vinden.. Als ik het goed herinner in Groningen gewoon steeds Bedum aanhouden, en in Bedum de rotonde 3/4e nemen en dan ben je er al zowat. (of, als je een (iets)leuker weggetje wil net voor de brug linksaf slaan in de bocht.. )
Trouwens maar weer contact opgenomen met de taxicentrale, die gaan kijken of ze werk voor me hebben. ) (en bij nog 2 chauffeursbedrijven gesolliciteerd, liever ga ik bij zoiets aan de slag maar ik woon nu eenmaal in een uithoek van het land helaas.)