lijkt me niets een automaat, maarja we zullen zien. Ik ben dol op gewoon een handbak en een koppeling onder m'n linker voetquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:03 schreef maxmin het volgende:
[..]
Bij EW krijg je alleen maar in een automaat rijtest. Normaal gesproken is het een VW passat of BMW 5. Tenzij ze er iets nieuws bij hebben inmiddels.
Er stond in de mail: 5 serie of vw passat (automaat) daaruit concludeerde ik dat alleen passat automaat was maar dat is dus niet zo?quote:
Het was een S-klasse maar misschien hebben ze er nu een Passat bij, zou best kunnen hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:05 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Er stond in de mail: 5 serie of vw passat (automaat) daaruit concludeerde ik dat alleen passat automaat was maar dat is dus niet zo?
maar helemaal geen handbakken aanwezig dus?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:06 schreef Viezze het volgende:
Ik rijd op dit moment dagelijks een automaat en het is geweldig
[..]
Het was een S-klasse maar misschien hebben ze er nu een Passat bij, zou best kunnen hoor.
Nee. Mocht je nog nooit automaat hebben gereden of de neiging hebben de koppeling in te trappen die er niet is, zet dan je linkerbeen achter je rechter. Dan gaat het prima.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
maar helemaal geen handbakken aanwezig dus?
Ah okee! Achja, ik heb al vele kilometers gereden, wat moet zo'n automaat nou voor verschil makenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:08 schreef Viezze het volgende:
[..]
Nee. Mocht je nog nooit automaat hebben gereden of de neiging hebben de koppeling in te trappen die er niet is, zet dan je linkerbeen achter je rechter. Dan gaat het prima.
Nou, hoe meer kilometers en geen automaat, hoe eerder je de koppeling in wilt trappenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:09 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ah okee! Achja, ik heb al vele kilometers gereden, wat moet zo'n automaat nou voor verschil maken
Top! Ze hadden vandaag idd ook een passat. We waren met z'n 4'en.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:30 schreef Mallet het volgende:
[..]
Done. Vanaf het nieuwe topic sta je erin.
Ik snap het wel, het is gewoon een kwestie van geld.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:09 schreef Rubenr3 het volgende:
Er gaat niets boven een automaat, ik snap ook niet waarom je tegenwoordig nog wilt schakelen.
dat lijkt met bullshit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:12 schreef zazzel het volgende:
[..]
Top! Ze hadden vandaag idd ook een passat. We waren met z'n 4'en.
Die intructeur(zelfde als dat inname filmpje) zei dat ze 6 sollicitanten per dag aannamen...
Dus zal nog wel goed gaan met EW
Ik denk dat je je daar nog op verkijkt. Het zou me niks verbazen als het gemiddelde dienstverband op 1 jaar ligt. Het zal veel mensen tegenvallen (veel OV, toch niet zo mooie auto's, uurloon is niet hoog) waardoor ze er heel snel al mee stoppen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
dat lijkt met bullshit.
Op 250 werkdagen x 6 = 1500 op jaar basis.. beetje veel gezien het hele werknemers bestand ook op 1500 man (meer of minder) staat. En zoveel gaan er ook niet elk jaar uit als afgestudeerd/geen reis recht meer
Tegen mij zeiden ze toen iets in de richting van dat er jaarlijks sowieso meer dan 1000 werknemers ontslag nemen. De gemiddelde werkduur lag ook ver onder het jaar volgens mij.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
dat lijkt met bullshit.
Op 250 werkdagen x 6 = 1500 op jaar basis.. beetje veel gezien het hele werknemers bestand ook op 1500 man (meer of minder) staat. En zoveel gaan er ook niet elk jaar uit als afgestudeerd/geen reis recht meer
Inderdaad, heb er nog nooit last van gehad.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:43 schreef maxmin het volgende:
[..]
Tegen mij zeiden ze toen iets in de richting van dat er jaarlijks sowieso meer dan 1000 werknemers ontslag nemen. De gemiddelde werkduur lag ook ver onder het jaar volgens mij.
Ik snap trouwens niet wat iedereen een moeite heeft met het omschakelen tussen automaat en handbak. Ik rij weinig automaat maar ik heb nooit koppel- of schakelneigingen.
Haha dan val ik in die groep:p Al ben ik niet bepaald blij dat ik die traumatische ervaring heb moeten ondergaan:pquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:49 schreef Viezze het volgende:
Als je zo'n verrotte Citroen semiautomaat hebt gereden kan je alles aan qua koppeling of automaat
Ik vind dat helemaal niets die bestelbusjes. Zo langzaam vaak ook.. Dit exemplaar van de foto doet er net iets meer dan 15 seconden over om naar de 100 te komen.. Maar goed het gaat om functionaliteit..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:23 schreef joppie_saus het volgende:
Bij mijn sollicitatie waren we met vier, en ik mocht heerlijk in de Mercedes Benz S-Klasse lang. Was die kerel nog trots op ook, want hij bleef maar lullen over hoe geweldig die auto was.
Nu rijd ik voor werk in dit hok, een Renault Trafic 2.0 DCI 115pk met navigatie, climate en parkeersensoren. Achter werken ze nog maar half omdat de achterbumper vertyft is en om het helemaal compleet te maken ligt er een belabberde automaatbak in. Maar ik vermaak me er prima mee, werk is werk en in de stad is het wel makkelijk zo'n automaatje.
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Vandaag 23 geworden. Geld
En ik heb een mail van EW gekregen.
Congrats! Helaas duurt het nog heel lang voor ik een fatsoenlijk loon heb opgebouwd bij EW:pquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgens mij ga je van 18 naar 19 en van 19 naar 20 maar 50 cent omhoog. Van 20 naar 21 al iets meer, 70 cent ofzo en daarna gaat het harder. Maar het staat precies op hun website.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:56 schreef Boterbartje het volgende:
Hoe is het loon eigenlijk opgebouwd? Per verjaardag wat erbij? Wat is startsalaris?
Ben nu 19 maar binnenkort 20, maakt dat dan ook een verschil?
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Ze waren een tijdje terug op de planning een auto vergeten, stond al 2 maanden bij de dealer. Accu leegquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:55 schreef Kevindinhinho het volgende:
Gefeliciteerd! Mijn auto wilde ook nog eens niets starten. Gelukkig nu onderweg. Tweede rit kan ik wel vergeten
Wij zaten ook te hannesen. Accu in een A6 zit achterin, dus wij daar die startkabels op doen: geen resultaat. ANWB bellen, die zet ze voorop (een of ander aansluitpunt) en hij start direct. Heb ik daar een uur op zitten wachten!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:26 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Ze waren een tijdje terug op de planning een auto vergeten, stond al 2 maanden bij de dealer. Accu leegAltijd zo'n gekloot
Waarom laten ze arme EW studentjes in dit soort grafbakken rijden?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:51 schreef S-RS het volgende:
Tering jonge, zelfde afrit als vorige week waar ik stil kwam te staan. Nu gewoon weer! Het begon al bij het ophalen. Hij moest naar Wieuwerd en dan kun je er al vanuit gaan dat er iets goed mis is. De garage waar ik hem ophaalde zei al dat het lang duurde voor die startte....
Een maal onderweg reed op de snelweg met 120km/u en langzaam zakte die steeds verder weg naar 60km/u. Dus ik over de vluchtstrook naar de eerst volgende afrit. Daar viel die ook meteen uit toen ik geen gas meer gaf. Ik stond daar niet zo fijn dus ik wou daar weer weg. Hij wou wel weer starten maar zodra je het gas los niet viel de weer uit. Ik stond 200 meter van een rotonde en daaraan lag een verlaten weg. Toen ik hem de berm in stuurde viel die al weer uit.... Toen heb ik EW gebeld en ik moest hem maar even stallen bij een garage. Gelukkig was die op 700 meter rijden, en dat had echt niet verder moeten zijn. Hij wou alleen nog maar in z'n 1 rijden anders viel die uit.
Toen kwam er nog wat moois, de berm waarin ik stil viel was echt een dikke modder bende. Jawelll, daar kreeg ik dat kreuple kut hok dus niet meer uit. Geen beweging in te krijgenToen heb ik een auto aangehouden of die wou helpen en dat wou die wel. Maar we hadden beide geen sleepkabel alleen een zielig touwtje. Vlak voordat we het daarmee wouden proberen kwam er een busje langs met een bouwvakker erin die wel even wou helpen en hij had een echte sleepkabel
![]()
Ik heb hem dus uiteindelijk nog 700 meter naar die garage gekregen. Vraag me niet hoe, dat ding ging nog 20km/u en bij gas los viel die meteen weer uit
Wat een gekut weer zeg! Wat was het voor auto?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:51 schreef S-RS het volgende:
Tering jonge, zelfde afrit als vorige week waar ik stil kwam te staan. Nu gewoon weer! Het begon al bij het ophalen. Hij moest naar Wieuwerd en dan kun je er al vanuit gaan dat er iets goed mis is. De garage waar ik hem ophaalde zei al dat het lang duurde voor die startte....
Een maal onderweg reed op de snelweg met 120km/u en langzaam zakte die steeds verder weg naar 60km/u. Dus ik over de vluchtstrook naar de eerst volgende afrit. Daar viel die ook meteen uit toen ik geen gas meer gaf. Ik stond daar niet zo fijn dus ik wou daar weer weg. Hij wou wel weer starten maar zodra je het gas los niet viel de weer uit. Ik stond 200 meter van een rotonde en daaraan lag een verlaten weg. Toen ik hem de berm in stuurde viel die al weer uit.... Toen heb ik EW gebeld en ik moest hem maar even stallen bij een garage. Gelukkig was die op 700 meter rijden, en dat had echt niet verder moeten zijn. Hij wou alleen nog maar in z'n 1 rijden anders viel die uit.
Toen kwam er nog wat moois, de berm waarin ik stil viel was echt een dikke modder bende. Jawelll, daar kreeg ik dat kreuple kut hok dus niet meer uit. Geen beweging in te krijgenToen heb ik een auto aangehouden of die wou helpen en dat wou die wel. Maar we hadden beide geen sleepkabel alleen een zielig touwtje. Vlak voordat we het daarmee wouden proberen kwam er een busje langs met een bouwvakker erin die wel even wou helpen en hij had een echte sleepkabel
![]()
Ik heb hem dus uiteindelijk nog 700 meter naar die garage gekregen. Vraag me niet hoe, dat ding ging nog 20km/u en bij gas los viel die meteen weer uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |