abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 21:04:58 #251
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_117791402
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 21:03 schreef maxmin het volgende:

[..]

Bij EW krijg je alleen maar in een automaat rijtest. Normaal gesproken is het een VW passat of BMW 5. Tenzij ze er iets nieuws bij hebben inmiddels.
lijkt me niets een automaat, maarja we zullen zien. Ik ben dol op gewoon een handbak en een koppeling onder m'n linker voet
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 21:05:33 #252
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_117791437
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 21:04 schreef Viezze het volgende:
Sinds wanneer hebben ze een Passat dan?
Er stond in de mail: 5 serie of vw passat (automaat) daaruit concludeerde ik dat alleen passat automaat was maar dat is dus niet zo?
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_117791485
Ik rijd op dit moment dagelijks een automaat en het is geweldig :P

quote:
7s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 21:05 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Er stond in de mail: 5 serie of vw passat (automaat) daaruit concludeerde ik dat alleen passat automaat was maar dat is dus niet zo?
Het was een S-klasse maar misschien hebben ze er nu een Passat bij, zou best kunnen hoor.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 21:07:21 #254
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_117791542
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 21:06 schreef Viezze het volgende:
Ik rijd op dit moment dagelijks een automaat en het is geweldig :P

[..]

Het was een S-klasse maar misschien hebben ze er nu een Passat bij, zou best kunnen hoor.
maar helemaal geen handbakken aanwezig dus?
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_117791584
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 21:07 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

maar helemaal geen handbakken aanwezig dus?
Nee. Mocht je nog nooit automaat hebben gereden of de neiging hebben de koppeling in te trappen die er niet is, zet dan je linkerbeen achter je rechter. Dan gaat het prima.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 21:09:25 #256
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_117791660
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 21:08 schreef Viezze het volgende:

[..]

Nee. Mocht je nog nooit automaat hebben gereden of de neiging hebben de koppeling in te trappen die er niet is, zet dan je linkerbeen achter je rechter. Dan gaat het prima.
Ah okee! Achja, ik heb al vele kilometers gereden, wat moet zo'n automaat nou voor verschil maken :P
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_117791673
Er gaat niets boven een automaat O+ , ik snap ook niet waarom je tegenwoordig nog wilt schakelen.
pi_117791798
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 21:09 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Ah okee! Achja, ik heb al vele kilometers gereden, wat moet zo'n automaat nou voor verschil maken :P
Nou, hoe meer kilometers en geen automaat, hoe eerder je de koppeling in wilt trappen :P Mede door EW kan ik het nu gelukkig feilloos afwisselen, hoewel heel soms mijn hand nog naar de pook wil.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 21:12:22 #259
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_117791799
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 20:30 schreef Mallet het volgende:

[..]

Done. Vanaf het nieuwe topic sta je erin.
Top! Ze hadden vandaag idd ook een passat. We waren met z'n 4'en.
Die intructeur(zelfde als dat inname filmpje) zei dat ze 6 sollicitanten per dag aannamen...
Dus zal nog wel goed gaan met EW
pi_117792031
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 21:09 schreef Rubenr3 het volgende:
Er gaat niets boven een automaat O+ , ik snap ook niet waarom je tegenwoordig nog wilt schakelen.
Ik snap het wel, het is gewoon een kwestie van geld.

Kijk maar eens naar de prijslijst van een VW Polo. De goedkoopste handgeschakelde uitvoering kost 13.720, de goedkoopste met DSG-automaat kost 18.620. De meerprijs van een automaat is misschien een paar duizend euro, maar zolang je geen automaat in een instapuitvoering kunt krijgen, kost het relatief gezien nog veel meer (wanneer je een instapuitvoering goed genoeg vindt).

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2012 21:19:38 ]
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 21:18:01 #261
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_117792079
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 21:12 schreef zazzel het volgende:

[..]

Top! Ze hadden vandaag idd ook een passat. We waren met z'n 4'en.
Die intructeur(zelfde als dat inname filmpje) zei dat ze 6 sollicitanten per dag aannamen...
Dus zal nog wel goed gaan met EW
dat lijkt met bullshit.

Op 250 werkdagen x 6 = 1500 op jaar basis.. beetje veel gezien het hele werknemers bestand ook op 1500 man (meer of minder) staat. En zoveel gaan er ook niet elk jaar uit als afgestudeerd/geen reis recht meer
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_117793475
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 21:18 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

dat lijkt met bullshit.

Op 250 werkdagen x 6 = 1500 op jaar basis.. beetje veel gezien het hele werknemers bestand ook op 1500 man (meer of minder) staat. En zoveel gaan er ook niet elk jaar uit als afgestudeerd/geen reis recht meer
Ik denk dat je je daar nog op verkijkt. Het zou me niks verbazen als het gemiddelde dienstverband op 1 jaar ligt. Het zal veel mensen tegenvallen (veel OV, toch niet zo mooie auto's, uurloon is niet hoog) waardoor ze er heel snel al mee stoppen.

Zoveel groei zit er niet in de leasemarkt op dit moment volgens mij, dus veel groei zal EW niet hebben.
pi_117793522
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 21:18 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

dat lijkt met bullshit.

Op 250 werkdagen x 6 = 1500 op jaar basis.. beetje veel gezien het hele werknemers bestand ook op 1500 man (meer of minder) staat. En zoveel gaan er ook niet elk jaar uit als afgestudeerd/geen reis recht meer
Tegen mij zeiden ze toen iets in de richting van dat er jaarlijks sowieso meer dan 1000 werknemers ontslag nemen. De gemiddelde werkduur lag ook ver onder het jaar volgens mij.

Ik snap trouwens niet wat iedereen een moeite heeft met het omschakelen tussen automaat en handbak. Ik rij weinig automaat maar ik heb nooit koppel- of schakelneigingen.
pi_117793842
Als je zo'n verrotte Citroen semiautomaat hebt gereden kan je alles aan qua koppeling of automaat :')
pi_117794629
Is die nog erger dan de robotbak van een crafter?
pi_117794965
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 21:43 schreef maxmin het volgende:

[..]

Tegen mij zeiden ze toen iets in de richting van dat er jaarlijks sowieso meer dan 1000 werknemers ontslag nemen. De gemiddelde werkduur lag ook ver onder het jaar volgens mij.

Ik snap trouwens niet wat iedereen een moeite heeft met het omschakelen tussen automaat en handbak. Ik rij weinig automaat maar ik heb nooit koppel- of schakelneigingen.
Inderdaad, heb er nog nooit last van gehad.
pi_117795068
Automaatje, 6 in lijn onder de kap, dikke prima ^O^
pi_117795125
En wat betreft het aantal mensen aannemen Bij mijn sollicitatie waren we met 6 mensen, maar dat zal uiteraard niet elke dag zo zijn.
pi_117795674
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 21:49 schreef Viezze het volgende:
Als je zo'n verrotte Citroen semiautomaat hebt gereden kan je alles aan qua koppeling of automaat :')
Haha dan val ik in die groep:p Al ben ik niet bepaald blij dat ik die traumatische ervaring heb moeten ondergaan:p
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 22:23:23 #270
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_117795700
Bij mijn sollicitatie waren we met vier, en ik mocht heerlijk in de Mercedes Benz S-Klasse lang. Was die kerel nog trots op ook, want hij bleef maar lullen over hoe geweldig die auto was.

Nu rijd ik voor werk in dit hok, een Renault Trafic 2.0 DCI 115pk met navigatie, climate en parkeersensoren. Achter werken ze nog maar half omdat de achterbumper vertyft is en om het helemaal compleet te maken ligt er een belabberde automaatbak in. Maar ik vermaak me er prima mee, werk is werk en in de stad is het wel makkelijk zo'n automaatje.

#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 22:36:59 #271
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_117796411
Ohja ze vertelde ook dat er een hele nieuwe "internet-omgeving" komt voor alle chauffeurs van EW... Weet niet of de bestaande chill is?
pi_117796476
Nee.
pi_117796572
Bestaande is waardeloos, werd ook wel eens tijd.
pi_117796718
Waardeloos vind ik ook weer wat overdreven. Het is zeer eenvoudig, maar het werkt wel (behalve het inzien van oude ritinformatie, dat mogen ze wel eens toevoegen).
pi_117796839
Als ik het zo hoor is het bij EW wel wat uitgebreider allemaal dan voor AR. Maar bij ons zullen ze het niet zo snel veranderen, omdat al die senioren dan weer een drieweekse cursus moeten krijgen voor ze het door hebben.

Vandaag ruim een uur gedaan over minder dan 40 km trouwens door drie aaneengesloten files :) Wereldstad Rotterdam
pi_117797562
Ach, ik heb er gisteren 4 uur over moeten doen om in Rotterdam te komen met de trein, dankzij een grapjas die voor de trein was gesprongen. En ik kreeg er niet eens voor betaald. Sterker nog, ik moest omreizen via Schiphol en betalen voor de Fyra omdat ik anders mijn afspraak zou missen. :{ Op de terugweg was het weer raak, er reden geen treinen 'op last van de politie'.

Tot zover mijn bijdrage aan de OV-klaagbaak. :')
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 23:03:47 #277
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_117797766
@joppie_saus

Prima kar! Hang je ook op de linkerbaan om andere auto's van de weg te drukken of doe je 't rustig aan?
Hoe is jou verhouding dan eigenlijk qua uren met EW/Snoep?
pi_117802384
Wie had EW gemaild? En wat stuurden ze erop terug?
Nee.
pi_117803831
Op naar Bant! Wat een kutgat zeg. Aansluiting gemist, direct een kwartier te laat en een half uur vertraging..
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_117803934
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 22:23 schreef joppie_saus het volgende:
Bij mijn sollicitatie waren we met vier, en ik mocht heerlijk in de Mercedes Benz S-Klasse lang. Was die kerel nog trots op ook, want hij bleef maar lullen over hoe geweldig die auto was.

Nu rijd ik voor werk in dit hok, een Renault Trafic 2.0 DCI 115pk met navigatie, climate en parkeersensoren. Achter werken ze nog maar half omdat de achterbumper vertyft is en om het helemaal compleet te maken ligt er een belabberde automaatbak in. Maar ik vermaak me er prima mee, werk is werk en in de stad is het wel makkelijk zo'n automaatje.

[ afbeelding ]
Ik vind dat helemaal niets die bestelbusjes. Zo langzaam vaak ook.. Dit exemplaar van de foto doet er net iets meer dan 15 seconden over om naar de 100 te komen.. Maar goed het gaat om functionaliteit..
pi_117804565
Vandaag 23 geworden. Geld :9~
En ik heb een mail van EW gekregen.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 09:23:28 #282
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_117804659
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 09:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Vandaag 23 geworden. Geld :9~
En ik heb een mail van EW gekregen.
Gefeliciteerd!
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_117805099
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 09:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Vandaag 23 geworden. Geld :9~
En ik heb een mail van EW gekregen.
Congrats! Helaas duurt het nog heel lang voor ik een fatsoenlijk loon heb opgebouwd bij EW:p
  woensdag 10 oktober 2012 @ 09:56:20 #284
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_117805365
Hoe is het loon eigenlijk opgebouwd? Per verjaardag wat erbij? Wat is startsalaris?
Ben nu 19 maar binnenkort 20, maakt dat dan ook een verschil?
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_117805504
quote:
7s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 09:56 schreef Boterbartje het volgende:
Hoe is het loon eigenlijk opgebouwd? Per verjaardag wat erbij? Wat is startsalaris?
Ben nu 19 maar binnenkort 20, maakt dat dan ook een verschil?
Volgens mij ga je van 18 naar 19 en van 19 naar 20 maar 50 cent omhoog. Van 20 naar 21 al iets meer, 70 cent ofzo en daarna gaat het harder. Maar het staat precies op hun website.

edit: hierzo.

Gefeliciteerd Irritatie!
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_117805540
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 09:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Vandaag 23 geworden. Geld :9~
En ik heb een mail van EW gekregen.
Gefeliciteerd! ^O^
pi_117805903
Bedankt iedereen!
pi_117806292
Gefeliciteerd Irritatie!

Ik had de hoop bijna opgegeven, gelukkig toch nog gebeld voor een spoedje net :)
Arnhem-Heerlen in een Ford Transit
pi_117806798
Gefeliciteerd ouwe!
pi_117806827
Gefeliciteerd! Mijn auto wilde ook nog eens niets starten. Gelukkig nu onderweg. Tweede rit kan ik wel vergeten
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_117807782
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 10:55 schreef Kevindinhinho het volgende:
Gefeliciteerd! Mijn auto wilde ook nog eens niets starten. Gelukkig nu onderweg. Tweede rit kan ik wel vergeten
Ze waren een tijdje terug op de planning een auto vergeten, stond al 2 maanden bij de dealer. Accu leeg :'( Altijd zo'n gekloot
  woensdag 10 oktober 2012 @ 13:53:33 #292
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_117812295
Morgen eerste dag weer beschikbaar en gelijk 3 ritjes :)

Hyundai i30 met 135pk, een Toyota Prius en een Skoda Superb

Opzich prima te doen dus. Moet wel weer naar Barneveld...

Gelukkig weet ik nu het station te vinden :p
pi_117812561
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 11:26 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Ze waren een tijdje terug op de planning een auto vergeten, stond al 2 maanden bij de dealer. Accu leeg :'( Altijd zo'n gekloot
Wij zaten ook te hannesen. Accu in een A6 zit achterin, dus wij daar die startkabels op doen: geen resultaat. ANWB bellen, die zet ze voorop (een of ander aansluitpunt) en hij start direct. Heb ik daar een uur op zitten wachten!
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_117812597
Gefeliciteerd man!
pi_117812925
Ik vraag me trouwens af hoe de toekomst van EW eruit ziet nu de studiebeurs omgezet gaat worden naar een lening. Blijft OV dan gratis of niet?

Anders gaat EW zeer waarschijnlijk failliet. Dan moet er bezuinigd worden op salaris om de OV-kosten te compenseren en wil er niemand meer voor ze werken en moeten de transportkosten omhoog, geen idee hoe goedkoop dat nu kan.

Ik heb trouwens geen economie of bedrijfskunde gestudeerd dus correct me of I'm wrong.
pi_117813350
Ik gok dat veel mensen toch blijven kiezen voor een reisproduct, EW zal wel kunnen blijven bestaan dus.
pi_117813638
Er zal denk ik altijd wel vraag blijven naar dit werk. Stel, de OV kaart wordt afgeschaft, dan zullen bedrijven eerder geneigd zijn om een hogere prijs voor de rit te betalen (dat EW/AR aan ons moet betalen voor reiskostenvergoeding) dan dat zij het werk zelf uitvoeren. Studenten blijven immers de goedkoopste krachten.
pi_117814377
Tering jonge, zelfde afrit als vorige week waar ik stil kwam te staan. Nu gewoon weer! Het begon al bij het ophalen. Hij moest naar Wieuwerd en dan kun je er al vanuit gaan dat er iets goed mis is. De garage waar ik hem ophaalde zei al dat het lang duurde voor die startte....

Een maal onderweg reed op de snelweg met 120km/u en langzaam zakte die steeds verder weg naar 60km/u. Dus ik over de vluchtstrook naar de eerst volgende afrit. Daar viel die ook meteen uit toen ik geen gas meer gaf. Ik stond daar niet zo fijn dus ik wou daar weer weg. Hij wou wel weer starten maar zodra je het gas los niet viel de weer uit. Ik stond 200 meter van een rotonde en daaraan lag een verlaten weg. Toen ik hem de berm in stuurde viel die al weer uit.... Toen heb ik EW gebeld en ik moest hem maar even stallen bij een garage. Gelukkig was die op 700 meter rijden, en dat had echt niet verder moeten zijn. Hij wou alleen nog maar in z'n 1 rijden anders viel die uit.

Toen kwam er nog wat moois, de berm waarin ik stil viel was echt een dikke modder bende. Jawelll, daar kreeg ik dat kreuple kut hok dus niet meer uit. Geen beweging in te krijgen |:( Toen heb ik een auto aangehouden of die wou helpen en dat wou die wel. Maar we hadden beide geen sleepkabel alleen een zielig touwtje. Vlak voordat we het daarmee wouden proberen kwam er een busje langs met een bouwvakker erin die wel even wou helpen en hij had een echte sleepkabel ^O^
Ik heb hem dus uiteindelijk nog 700 meter naar die garage gekregen. Vraag me niet hoe, dat ding ging nog 20km/u en bij gas los viel die meteen weer uit 8)7
pi_117814515
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 14:51 schreef S-RS het volgende:
Tering jonge, zelfde afrit als vorige week waar ik stil kwam te staan. Nu gewoon weer! Het begon al bij het ophalen. Hij moest naar Wieuwerd en dan kun je er al vanuit gaan dat er iets goed mis is. De garage waar ik hem ophaalde zei al dat het lang duurde voor die startte....

Een maal onderweg reed op de snelweg met 120km/u en langzaam zakte die steeds verder weg naar 60km/u. Dus ik over de vluchtstrook naar de eerst volgende afrit. Daar viel die ook meteen uit toen ik geen gas meer gaf. Ik stond daar niet zo fijn dus ik wou daar weer weg. Hij wou wel weer starten maar zodra je het gas los niet viel de weer uit. Ik stond 200 meter van een rotonde en daaraan lag een verlaten weg. Toen ik hem de berm in stuurde viel die al weer uit.... Toen heb ik EW gebeld en ik moest hem maar even stallen bij een garage. Gelukkig was die op 700 meter rijden, en dat had echt niet verder moeten zijn. Hij wou alleen nog maar in z'n 1 rijden anders viel die uit.

Toen kwam er nog wat moois, de berm waarin ik stil viel was echt een dikke modder bende. Jawelll, daar kreeg ik dat kreuple kut hok dus niet meer uit. Geen beweging in te krijgen |:( Toen heb ik een auto aangehouden of die wou helpen en dat wou die wel. Maar we hadden beide geen sleepkabel alleen een zielig touwtje. Vlak voordat we het daarmee wouden proberen kwam er een busje langs met een bouwvakker erin die wel even wou helpen en hij had een echte sleepkabel ^O^
Ik heb hem dus uiteindelijk nog 700 meter naar die garage gekregen. Vraag me niet hoe, dat ding ging nog 20km/u en bij gas los viel die meteen weer uit 8)7
Waarom laten ze arme EW studentjes in dit soort grafbakken rijden?
  woensdag 10 oktober 2012 @ 15:36:17 #300
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_117816000
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 14:51 schreef S-RS het volgende:
Tering jonge, zelfde afrit als vorige week waar ik stil kwam te staan. Nu gewoon weer! Het begon al bij het ophalen. Hij moest naar Wieuwerd en dan kun je er al vanuit gaan dat er iets goed mis is. De garage waar ik hem ophaalde zei al dat het lang duurde voor die startte....

Een maal onderweg reed op de snelweg met 120km/u en langzaam zakte die steeds verder weg naar 60km/u. Dus ik over de vluchtstrook naar de eerst volgende afrit. Daar viel die ook meteen uit toen ik geen gas meer gaf. Ik stond daar niet zo fijn dus ik wou daar weer weg. Hij wou wel weer starten maar zodra je het gas los niet viel de weer uit. Ik stond 200 meter van een rotonde en daaraan lag een verlaten weg. Toen ik hem de berm in stuurde viel die al weer uit.... Toen heb ik EW gebeld en ik moest hem maar even stallen bij een garage. Gelukkig was die op 700 meter rijden, en dat had echt niet verder moeten zijn. Hij wou alleen nog maar in z'n 1 rijden anders viel die uit.

Toen kwam er nog wat moois, de berm waarin ik stil viel was echt een dikke modder bende. Jawelll, daar kreeg ik dat kreuple kut hok dus niet meer uit. Geen beweging in te krijgen |:( Toen heb ik een auto aangehouden of die wou helpen en dat wou die wel. Maar we hadden beide geen sleepkabel alleen een zielig touwtje. Vlak voordat we het daarmee wouden proberen kwam er een busje langs met een bouwvakker erin die wel even wou helpen en hij had een echte sleepkabel ^O^
Ik heb hem dus uiteindelijk nog 700 meter naar die garage gekregen. Vraag me niet hoe, dat ding ging nog 20km/u en bij gas los viel die meteen weer uit 8)7
Wat een gekut weer zeg! Wat was het voor auto?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')