Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.! Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen. -Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d. -Kijk uit met wat je zegt over klanten! -Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.
Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur.. ____________________________________________________________________________________________
Wat is het? Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.
Hiker Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend. Bron: www.easyway.nl
Privéchauffeur Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.
In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten. Bron: www.easyway.nl
Waarom studenten? Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.
Sollicitatieprocedure In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.
Kledingvoorschriften Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!
FAQ: Veel gestelde vragen Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Waar Easyway staat, kan natuurlijk ook bijvoorbeeld Autoreset of een andere opdrachtgever gelezen worden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips-on-the-road Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)
OV tips 'n tricks Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EasyWay b.v. Website: www.easyway.nl Login: www.easyway.nl/login Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011) Salaris: (>23) ¤9,61 en meer Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden. Minimale leeftijd: 18 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs
Autoreset BV Website: www.autoreset.nl Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22 Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar Minimale leeftijd: 19 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Uitbetaling: wekelijks op vrijdag Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen
Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic: Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Mallet, ex-hiker regio Doetinchem Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht
Privéchauffeurs invine, privéchauffeur regio Amsterdam Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem Dimitri_, privéchauffeur regio Breda Warchaser44, privéchauffeur regio Breda
Voorgaande topics Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.
Dat karten met topgear is wel vet! Ik heb laatst een poging gedaan tot het winnen van een weekendje met de toyota gt86 in de eiffel(inclusief driftcursus etc.) Helaas niet geworden.
Ik ben wel benieuwd of ik Dery met z'n praatjes achter me kan houden, ik heb echt al jaren niet meer gekart. Als ik weer geld heb ga ik weer 'ns naar Winterswijk, dat is echt een fijne baan!
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Op woensdag 3 oktober 2012 19:00 schreef maxmin het volgende: Dat karten met topgear is wel vet! Ik heb laatst een poging gedaan tot het winnen van een weekendje met de toyota gt86 in de eiffel(inclusief driftcursus etc.) Helaas niet geworden.
Ik ben wel benieuwd of ik Dery met z'n praatjes achter me kan houden, ik heb echt al jaren niet meer gekart. Als ik weer geld heb ga ik weer 'ns naar Winterswijk, dat is echt een fijne baan!
Op woensdag 3 oktober 2012 19:00 schreef maxmin het volgende: Dat karten met topgear is wel vet! Ik heb laatst een poging gedaan tot het winnen van een weekendje met de toyota gt86 in de eiffel(inclusief driftcursus etc.) Helaas niet geworden.
Ik ben wel benieuwd of ik Dery met z'n praatjes achter me kan houden, ik heb echt al jaren niet meer gekart. Als ik weer geld heb ga ik weer 'ns naar Winterswijk, dat is echt een fijne baan!
Ik ben een paar maanden geleden nog in Winterswijk geweest. Ik vond die baan juist helemaal niet zo fijn. Duiven vind ik beter. In Winterswijk heb je boven best een gevaarlijk punt, daar waar de baan smaller wordt voordat je naar beneden gaat. Iemand probeerde mij toen links in te halen en ik ging niet naar rechts.. Toen knalde hij tegen die rand op waar de baan smaller wordt.. Schouder uit de kom.
...... Iemand probeerde mij toen links in te halen en ik ging niet naar rechts.. Toen knalde hij tegen die rand op waar de baan smaller wordt.. Schouder uit de kom.
Ik ben een paar maanden geleden nog in Winterswijk geweest. Ik vond die baan juist helemaal niet zo fijn. Duiven vind ik beter. In Winterswijk heb je boven best een gevaarlijk punt, daar waar de baan smaller wordt voordat je naar beneden gaat. Iemand probeerde mij toen links in te halen en ik ging niet naar rechts.. Toen knalde hij tegen die rand op waar de baan smaller wordt.. Schouder uit de kom.
Heb jij eigenlijk geen zin/tijd om mee te gaan?
Het wordt mijn eerste keer overigens, doe voorzichtig
Ik ben een paar maanden geleden nog in Winterswijk geweest. Ik vond die baan juist helemaal niet zo fijn. Duiven vind ik beter. In Winterswijk heb je boven best een gevaarlijk punt, daar waar de baan smaller wordt voordat je naar beneden gaat. Iemand probeerde mij toen links in te halen en ik ging niet naar rechts.. Toen knalde hij tegen die rand op waar de baan smaller wordt.. Schouder uit de kom.
Ik weet niet of ik wel eens in duiven ben geweest, volgens mij wel eens richting zutphen ergens. Ik vind juist het feit dat het zo compact is en het feit dat er risico's zijn leuk. Je moet je daar echt heel erg concentreren. Ik vind bij buitenbanen altijd dat de karts te sloom zijn, omdat de baan zo groot uitgelegd is. Binnen kom je geen vermogen te kort. De walmen zijn wel kut...
Knutselen moeten we toch al. Joppie_saus moet blokjes onder z'n schoenen hebben, anders komt die niet bij de pedalen.
Haha dan moeten we misschien ook blokjes voor mij knutselen. Kort zijn is best irritant bij het autorijden moet ik zeggen. De stoelen zijn er niet op gemaakt en soms is het stuur niet in diepte verstelbaar(ik heb namelijk relatief korte armen geloof ik)
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
morgen 1 rit: Spijkenisse - Raamsdonkveer. 1 vraagje. Er staat dat jr fatsoenlijk gekleed moet gaan omdat je anders niet mag rijden (klant is L&P). Ik heb een nette, effen witte broek zonder rafels enzo. Is dat net of moet ik per se een pantalon aan?
Op donderdag 4 oktober 2012 18:27 schreef Irritatie100 het volgende: morgen 1 rit: Spijkenisse - Raamsdonkveer. 1 vraagje. Er staat dat jr fatsoenlijk gekleed moet gaan omdat je anders niet mag rijden (klant is L&P). Ik heb een nette, effen witte broek zonder rafels enzo. Is dat net of moet ik per se een pantalon aan?
Ik doe tegenwoordig alles in een donkerblauwe chino zegmaar en dan met nette schoenen. Als ze dat niet goed genoeg vinden hebben ze pech.
Tja, bij deze klant staat het heel uitgebreid vermeld, ook dat je contact met EW moet opnemen als je niet de mogelijkheid hebt om netjes gekleed te gaan
Bedoel je die ene grote leasemaatschappij of die ene van de japanse auto's? (Beide hebben een L en P in de naam ) Bij die eerste zie ik nooit iemand in pantalon/pak lopen, 2e zie ik wel eens hikers vandaan komen in het 3 maten te grote pak van hun pa
Ik heb geen idee welke het is volgens mij een verhuurder van inderdaad Japanse auto's. @TDF: dat is iets wat ik niet in de kast heb hangen kan ik het Hello Kitty-shirt anders van jou komen lenen straks? Krijg je 'm zaterdag weer terug!
Op donderdag 4 oktober 2012 19:00 schreef Irritatie100 het volgende: Tja, bij deze klant staat het heel uitgebreid vermeld, ook dat je contact met EW moet opnemen als je niet de mogelijkheid hebt om netjes gekleed te gaan
Is er geen AR'er die me kan helpen
Kwam vandaag toevallig een collega tegen die daar heen moest. Die had een beige chino aan, al weet ik niet of hij nog op z'n flikker heeft gekregen .
Kwam vandaag toevallig een collega tegen die daar heen moest. Die had een beige chino aan, al weet ik niet of hij nog op z'n flikker heeft gekregen .
Pantalon betekent niet anders dan broek dus in feite zal alles wat geen jeans is daaronder vallen
uitgezonderd kortebroeken, trainingsbroeken en driekwart.
Maar chino heeft wel kortere pijpen etc meestal, dus misschien moet je dan gewoon voor een beige broek van dockers/ hilfiger gaan ofzo.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Eigenlijk wel ja maar volgens mij verstaan ze er in dit geval een broek onder zoals die bij een pak. Weleens van collega's gehoord die gecontroleerd werden en daarvoor gewaarschuwd werden .
Ik heb laatst ook op m'n donder gekregen... o.a. voor het niet voldoen aan de kledingvoorschriften. Ik droeg een overhemd, colbert, nette schoenen en verder een donkere spijkerbroek Er was telefonisch een klacht ingediend...
Op donderdag 4 oktober 2012 19:30 schreef Irritatie100 het volgende: Ik heb geen idee welke het is volgens mij een verhuurder van inderdaad Japanse auto's. @TDF: dat is iets wat ik niet in de kast heb hangen kan ik het Hello Kitty-shirt anders van jou komen lenen straks? Krijg je 'm zaterdag weer terug!
Op donderdag 4 oktober 2012 23:00 schreef dery1990 het volgende: Ik heb laatst ook op m'n donder gekregen... o.a. voor het niet voldoen aan de kledingvoorschriften. Ik droeg een overhemd, colbert, nette schoenen en verder een donkere spijkerbroek Er was telefonisch een klacht ingediend...
nu maar naar bed, morgen twee ritten.
Ik vind een mooie pantalon (niet van een pak) in sommige gevallen netter staan onder een overhemd (zonder cobert) dan met. Gewoon zo'n pantalon pantalon is zonder volledig kostuum niet af!
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Op donderdag 4 oktober 2012 23:00 schreef dery1990 het volgende: Ik heb laatst ook op m'n donder gekregen... o.a. voor het niet voldoen aan de kledingvoorschriften. Ik droeg een overhemd, colbert, nette schoenen en verder een donkere spijkerbroek Er was telefonisch een klacht ingediend...
nu maar naar bed, morgen twee ritten.
Dammn wat sneu om daar een klacht over in te dienen. Waar was dat dan?
Dammn wat sneu om daar een klacht over in te dienen. Waar was dat dan?
Ik vermoed Houten, niet de schadehersteller, maar de andere. Heb al vaker hikers gehoord die dat daar gehad hebben. Zelfs eentje wiens kleding eerder op de dag door EW zelf was goedgekeurd bij een kledingcontrole bij de grote in Breda.
Ik vermoed Houten, niet de schadehersteller, maar de andere. Heb al vaker hikers gehoord die dat daar gehad hebben. Zelfs eentje wiens kleding eerder op de dag door EW zelf was goedgekeurd bij een kledingcontrole bij de grote in Breda.
Houten, is dat het bedrijf dat ook in Meerkerk zit?
Ik vermoed Houten, niet de schadehersteller, maar de andere. Heb al vaker hikers gehoord die dat daar gehad hebben. Zelfs eentje wiens kleding eerder op de dag door EW zelf was goedgekeurd bij een kledingcontrole bij de grote in Breda.
Was daar pas ook voor het eerst. Ik heb niet op m'n donder gekregen overigens, maar het is wel uitzonderlijk glimmend daar.
Overigens kwam na mij een chauffeur van AR binnen (65+) in zo'n typische verf spijkerbroek en rode jas, dus tsja.
Kleding heb ik tot dusverre geen problemen mee gehad. Al vindt ik het wel wat overdreven dat wij als autotransporteurtje zo net gekleed moeten. Netjes gekleed is logisch, maar in echte pantalon in 's zomers smerig warm en 's winters ijskoud. Heb dat ding dus ook maar de helft van de tijd aan.
Zojuist al gebeld voor maandag, nog nooit zo vroeg gebeld! Leeuwarden - Blijswijk in een Megane estate (90pk..) en Cappele a/d IJssel in een Octavia. Voor die 1e rit heb ik 2u en 15 minuten en het is volgens routeplanner 2u en 10 minuten. Kan je de donder op zeggen dat ik dat in de spits niet ga halen, achja, niet mijn probleem..
Ohja, bijna vergeten. Karters, morgen veel plezier! En moge de beste chauffeur winnen
Ik (AR) hoor daar ook nooit wat over m'n kleding, en ik kom er toch zeer regelmatig. Soms zijn er weken dat ik alleen maar voor dat bedrijf moet rijden. Draag gewoon vrij nette schoenen, donkere spijkerbroek en wat ik onder mijn jas draag zien ze toch niet. En soms als ik zo'n busjesdag heb dan trek ik oudere schoenen/broek aan, ook geen probleem volgens mij
Op vrijdag 5 oktober 2012 10:01 schreef LeTourdeFrance het volgende: Ik werk trouwens al 2 jaar en 3 maanden als hiker, heb nooit een pantalon gedragen tijdens het werk, waar nooit over is geklaagd.
Ik loop bijna altijd in een beige pantalon/chino met overhemd en nette schoenen. Als je het met een beetje gevoel voor stijl draagt en combineert is het hartstikke netjes.
By the way, S-RS jij wilde toch gaan PC'en tussen station en kartbaan? Is het handig als ik je dan bel? De enige die ik bij gezicht ken is namelijk Dery.
Op vrijdag 5 oktober 2012 10:16 schreef maxmin het volgende: By the way, S-RS jij wilde toch gaan PC'en tussen station en kartbaan? Is het handig als ik je dan bel? De enige die ik bij gezicht ken is namelijk Dery.
Op vrijdag 5 oktober 2012 10:16 schreef maxmin het volgende: By the way, S-RS jij wilde toch gaan PC'en tussen station en kartbaan? Is het handig als ik je dan bel? De enige die ik bij gezicht ken is namelijk Dery.
Oh dat zou wel heel erg goed zijn! Zullen we ons nummer allemaal naar S-RS sturen, en dat wij zijn nummer hebben ofzo?
Op FB vroegen ze naar een PC met motorrbw.. Balen dat ik niet kan.
Zo, ik sta (met een pantalon!) in Raamsdonkveer. Op naar huis alweer. Was een Prius met adaptieve cruise control. Had hey nog nooit gehad. Op zich werkt het wel fijn, zeker in druk verkeer, alleen bij deze trad hij naar mijn mening al bij een te grote afstand in werking.
Op vrijdag 5 oktober 2012 10:58 schreef Irritatie100 het volgende: Zo, ik sta (met een pantalon!) in Raamsdonkveer. Op naar huis alweer. Was een Prius met adaptieve cruise control. Had hey nog nooit gehad. Op zich werkt het wel fijn, zeker in druk verkeer, alleen bij deze trad hij naar mijn mening al bij een te grote afstand in werking.
Kun je die afstand niet instellen bij een Toyota dan?
Ben er morgen toch helaas niet bij jongens, volgende week 3 tentamens.. Moet dit weekend echt even knallen! Net nog een spoedje Utrecht - Maasvlakte gekregen, maar zie net dat daar helemaal geen OV rijdt
Ik vind het echt kut, was namelijk sowieso van plan om weer eens te karten. Laatste keer zat ik net op de middelbare school en was indoor. Outdoor wilde ik dus ook nog proberen. Maarja 't is niet anders. :-(
Kartcircuit Driebergen is zeer flexibel in de mogelijkheden: u kunt alleen komen, samen of in gezinsverband, met verenigingen, partijen of (school–)klassen.
Op vrijdag 5 oktober 2012 14:38 schreef Irritatie100 het volgende: Ik pak iig om 14.08 de trein in Utrecht en dan ben ik om 14.16 op Driebergen-Zeist om bij S-RS in de auto te stappen Hoe herken ik die eigenlijk?
Ah, ik had ook al met maxmin telefoonnummers uitgewisseld om te zorgen dat we dat stukje samen zouden reizen. Dus jij doet ook mee? ik kom trouwens vanuit Rotterdam dus kan alleen die trein nemen (of een half uur later maar dat is wat krap..)
Nog even over kleding, ik doe altijd een nette spijkerbroek, nette schoenen en overhemd of nette trui aan. Vorige week zag ik een hiker met sportschoenen, spijkerbroek, hoodie, New Era petje achterstevoren, afgeragde Eastpak tas en een stoppelbaardje... Echt álles wat niet mag zegmaar
Op vrijdag 5 oktober 2012 16:22 schreef DarkNoize het volgende: Nog even over kleding, ik doe altijd een nette spijkerbroek, nette schoenen en overhemd of nette trui aan. Vorige week zag ik een hiker met sportschoenen, spijkerbroek, hoodie, New Era petje achterstevoren, afgeragde Eastpak tas en een stoppelbaardje... Echt álles wat niet mag zegmaar
Wat is er mis met een mooie baard?
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Klein, blond, Zeeman-kleding, Bristol-schoenen en een gigantisch grote bek. Oh, en hij waar de strontvliegen om het hoofd cirkelen.
Ah, dus ik moet gewoon in de auto met de meeste spoilers en skirts en de grootste uitlaat van de parkeerplaats stappen en dan komt het wel goed begrijp ik?
Ah, dus ik moet gewoon in de auto met de meeste spoilers en skirts en de grootste uitlaat van de parkeerplaats stappen en dan komt het wel goed begrijp ik?
Nee want dan zit je in de suzuki alto van joppie_saus
Ik zit op mn telefoon, dus ik ga niet alle bovenstaande berichten quoten
Maar vanaf Meppel rijden Joppie, ruben en dery mee. Ik sta als jullie aankomen aan de achterkant van het station. Een grijze 508 SW. Als je aan komt met de trein zie je de auto links wel staan.
Die dan rijden we door naar de kart baan en rij ik alleen terug naar het station in driebergen om jullie te halen. Daar ben ik vast wel eerder dan jullie. Degene die zn nummer naar mij stuurt stuur ik ook wel even mijn nummer terug, altijd handig als de trein vertraging heeft of ik iemand vergeet mee te nemen Ik sta wel ergens bij het station op jullie te wachten met een grijze 508 sw dus. Lijkt me dat het wel goed moet komen zo!
Trouwens even een lijstje van dr mensen die vanaf het station mee moeten. Plek zat, desnoots ga je maar lekker tussen de hondenharen in de achterbal liggen
Ik wil wel mee, dan zal maxmin ook wel meerijden want wij hebben al nummers uitgewisseld om samen vanaf Utrecht te reizen Trein van 14.08 nemen we daar, 14.16 op DB-Z. DM met m'n nummer is ook onderweg
Weinig, alleen werd er bij de sollicitatie bij AR wel op gewezen dat dat niet onder de noemer 'net' valt.
Ik zag het ook op de checklist van EW waar ik binnenkort een keer gesprek heb.. maar ik vind een nette getrimde baard juist best wel mooi staan
maar goed, ik zal het kapmes erdoor halen tegen die tijd
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Die naam eer aan doen mislukt, ik ben er bij weet je nog? Na dit gezegd hebbend zou het wel mooi zijn als ik morgen laatste wordt. Het wordt trouwens wel driften in de regen ben ik bang. Ik weet niet of we een overall aankrijgen ofzo. Maar ik heb twee regen broeken in de auto liggen
Op vrijdag 5 oktober 2012 22:24 schreef S-RS het volgende: Die naam eer aan doen mislukt, ik ben er bij weet je nog? Na dit gezegd hebbend zou het wel mooi zijn als ik morgen laatste wordt. Het wordt trouwens wel driften in de regen ben ik bang. Ik weet niet of we een overall aankrijgen ofzo. Maar ik heb twee regen broeken in de auto liggen
Jou hou ik sowieso achter me
Ik betwijfel of ik regenkleding heb, maar ga zeker ff kijken morgenmiddag. Hoop toch dat we het droog houden, ook om die karts een beetje op de baan te kunnen houden
Ik betwijfel of ik regenkleding heb, maar ga zeker ff kijken morgenmiddag. Hoop toch dat we het droog houden, ook om die karts een beetje op de baan te kunnen houden
Jij vangt veel meer wind! Klein zijn heeft wel voordelen gehehe
Zou inderdaad gewoon het fijnste zijn als het droog is
Wat een gedoe zeg vanmiddag. Moest een spoedritje van Utrecht naar de Maasvlakte rijden met een Mégane. Gelukkig dat ik thuis nog even 9292 had bekeken, want er rijdt blijkbaar helemaal niets qua openbaar vervoer op de Maasvlakte. Raar eigenlijk, het is daar echt druk en er zitten superveel bedrijven. Even overlegd dus met AR en mocht een taxi nemen naar de dichtstbijzijnde bushalte. Enfin, ik werd afgezet bij een busstation in Brielle en had de bus naar Spijkenisse net gemist. Half uur wachten, half uur met de bus naar Spijkenisse, half uur met de metro naar Rotterdam Centraal... zo kom je wel aan de uurtjes. De Maasvlakte is wel echt een tof gebied moet ik zeggen! Zoals eerder gezegd ben ik er morgen dus niet bij, viel Spaß voor degenen die wel gaan!
Op vrijdag 5 oktober 2012 23:33 schreef Neerlands_Trots het volgende: Wat een gedoe zeg vanmiddag. Moest een spoedritje van Utrecht naar de Maasvlakte rijden met een Mégane. Gelukkig dat ik thuis nog even 9292 had bekeken, want er rijdt blijkbaar helemaal niets qua openbaar vervoer op de Maasvlakte. Raar eigenlijk, het is daar echt druk en er zitten superveel bedrijven. Even overlegd dus met AR en mocht een taxi nemen naar de dichtstbijzijnde bushalte. Enfin, ik werd afgezet bij een busstation in Brielle en had de bus naar Spijkenisse net gemist. Half uur wachten, half uur met de bus naar Spijkenisse, half uur met de metro naar Rotterdam Centraal... zo kom je wel aan de uurtjes. De Maasvlakte is wel echt een tof gebied moet ik zeggen! Zoals eerder gezegd ben ik er morgen dus niet bij, viel Spaß voor degenen die wel gaan!
Er gaat toch zo'n veer daar geloof ik? Ik ben er ook een paar keer geweest voor een auto, maar beide keren laten brengen door m'n pa
Ik gaat nu lekker slapen zodat ik morgen mooi uitgerust iedereen voorbij rij
Op vrijdag 5 oktober 2012 18:42 schreef Irritatie100 het volgende: Ik wil wel mee, dan zal maxmin ook wel meerijden want wij hebben al nummers uitgewisseld om samen vanaf Utrecht te reizen Trein van 14.08 nemen we daar, 14.16 op DB-Z. DM met m'n nummer is ook onderweg
Ik kom om 14:13 aan op DB-Z, vanaf Nijmegen. Ik zal jou mijn nummer even DM-en, zou je me dan jouw nummer terug willen sturen?
Hee even een vraag mbt de online ritbon. Als je aangeeft dat je nog een vervoltransport hebt, dan moet je invullen wat het 'eindadres rit' is. Vullen jullie daar het hele adres in ofzo?
edit: ik zie nu dat ie wat je daar noteert automatisch noteert bij de volgende ritbon als zijnde 'gestart vanaf station'.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Ik heb nog een gopro camera'tje, alleen geen bevestiging voor op een helm oid. Was wel mooi geweest om bewegende beelden erbij te hebben. Ik had ergene wel een beetje gehoopt op een natte baan, beetje driften enzo.
Op zaterdag 6 oktober 2012 12:41 schreef Hojdhopper het volgende: Hee even een vraag mbt de online ritbon. Als je aangeeft dat je nog een vervoltransport hebt, dan moet je invullen wat het 'eindadres rit' is. Vullen jullie daar het hele adres in ofzo?
edit: ik zie nu dat ie wat je daar noteert automatisch noteert bij de volgende ritbon als zijnde 'gestart vanaf station'.
Ik vul daar altijd gewoon de plaatsnaam in, ik weet ook niet waarvoor het is. Goed opletten dat je de eindtijd van de eerste rit ook gebruikt als starttijd van de tweede rit.
Ik vul daar altijd gewoon de plaatsnaam in, ik weet ook niet waarvoor het is. Goed opletten dat je de eindtijd van de eerste rit ook gebruikt als starttijd van de tweede rit.
Ah oke, ja hij pakt hem dus automatisch op bij je volgende ritbon geloof ik.
Overigens, had iemand nog zo'n digitaal formulier om uren te registreren? Ik heb niet zo'n zin om helemaal terug te zoeken. Ik zou hem dan ook meteen een in de OP kunnen zetten.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Op zaterdag 6 oktober 2012 14:07 schreef DrSnuggle het volgende: Trein vanuit Arnhem? Daar zit ik ook in en we komen nu net aan in ede-wageningen. Duurt nog wel ff.
Zit een goederentrein voor, dus ook nog langzaam rijden waarschijnlijk. Ik sms Srs wel even.
Op zaterdag 6 oktober 2012 17:29 schreef DrSnuggle het volgende: Haha, was zeker een geslaagde middag. Ik dacht dat ik supersnel reed, ben ik toch 4e en 6e geworden. gelukkig ben ik niet wezen zwemmen.
Haha volgens mij was ik in de 1ste ronde vierde! Maar de tweede ronde helaas 9de, omdat ik twee keer gruwelijk van de baan vloog. Gelukkig wist ik, in tegenstellling tot dery, wel de plassen nog net te ontwijken
2e in de 1e ronde, en 1e in de 2e, dus ik ben tevree! was een leuke dag, wat mij betreft voor herhaling vatbaar. Zal zo even de foto's uploaden als ik thuis ben.
Op zaterdag 6 oktober 2012 20:42 schreef QuiCk01 het volgende: Ik was dus tóch wel 3e in 2e heat 2e rondje ook 52 sec omdat ik toen ff in de bandenstapel stond ghehe.
Ik vond het erg gezellig!
Ik 1:30 ofzo omdat ik omgekeerd met mijn reet in het gras stond. Mja, niks boven Dery
Zie foto in de spoiler. Aangezien ik nogal slecht in namen ben, ben ik de combinatie gezicht + naam (deels) vergeten. Als iedereen op de foto mij nou even een DM stuurt met zijn nummer en zijn voor- en achternaam, dan kan ik Easyway de hele meuk mailen!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 6 oktober 2012 21:57 schreef DrSnuggle het volgende: Misschien dat de rest in dit topic het ook leuk vind om een naam bij de foto te kunnen zien? Ik ben iig nummer 1: Vincent Dokter
De kart op die ritbon is de kart van Dery denk ik: -vies van binnen en buiten -ernstige schade -Alleen omstandigheden registratie moet 'neerslag'(al dan niet kunstmatig gecreëerd) worden.
Kut ik was 5de en 9de... Ik had toch wel op een top-3 positie gehoopt:p
Op zondag 7 oktober 2012 03:09 schreef Irritatie100 het volgende: En ik ben ook weer thuis! was inderdaad erg gezellig en zeker voor herhaling vatbaar! Ik ben nummer 2 op de foto. Rico.
Op zaterdag 6 oktober 2012 23:27 schreef maxmin het volgende: De kart op die ritbon is de kart van Dery denk ik: -vies van binnen en buiten -ernstige schade -Alleen omstandigheden registratie moet 'neerslag'(al dan niet kunstmatig gecreëerd) worden.
Kut ik was 5de en 9de... Ik had toch wel op een top-3 positie gehoopt:p
Ik had toevallig wel kart 14 de eerste heat
Verder had ik sws meer van jou verwacht, met je 'competitief ingesteld'
Verder had ik sws meer van jou verwacht, met je 'competitief ingesteld'
Dat wil nog niet zeggen dat ik goed kan karten... En competitief was ik wel, ik was zo fanatiek dat ik meerdere keren behoorlijk hard van de baan schoof. En mijn banden piepten wel het meest van iedereen volgens mij
Dat wil nog niet zeggen dat ik goed kan karten... En competitief was ik wel, ik was zo fanatiek dat ik meerdere keren behoorlijk hard van de baan schoof. En mijn banden piepten wel het meest van iedereen volgens mij
Op zondag 7 oktober 2012 13:29 schreef S-RS het volgende: Euh, het was toch de bedoeling voor- en achternaam? De achternaam van m'n zus weet je wel, die van mij is het zelfde.
Op zondag 7 oktober 2012 18:24 schreef Viezze het volgende: Je krijgt een gigantische preek en het rijden duurt best wel lang omdat je met z'n 2en gaat. Die 3 uur maken ze wel vol hoor
Ja en sinds kort zijn ze ook begonnen met het afnemen van intelligentie testen . Bereid je maar goed voor.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en sinds kort zijn ze ook begonnen met het afnemen van intelligentie testen . Bereid je maar goed voor.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou word vast héél erg interessant... Ik zie het dinsdag wel dan, kan ik aan de afgelopen delen van dit topic opmaken dat die rijtest niet zo veel voorstelt?
Nou word vast héél erg interessant... Ik zie het dinsdag wel dan, kan ik aan de afgelopen delen van dit topic opmaken dat die rijtest niet zo veel voorstelt?
Die conclusie zou je inderdaad kunnen trekken. 3,5 uur lijkt me trouwens een beetje overdreven, ik was volgens mij binnen 1,5 uur klaar (half uur rijden, 1 uur gesprek/instructie). Maar dat is al 2 jaar en 3 maanden geleden, wellicht is het nu anders.
Nou word vast héél erg interessant... Ik zie het dinsdag wel dan, kan ik aan de afgelopen delen van dit topic opmaken dat die rijtest niet zo veel voorstelt?
Nee het stelt echt geen zak voor. Echt de makkelijkste sollicitatie die ik heb gehad. Je hebt tijdens die rijtest alleen ff het gevoel dat je weer opnieuw examen moet doen, omdat je weet dat erop je gelet wordt. Verder tijdens die presentatie beetje instemmend knikken en klaar is kees.
Die rijtest slaat sowieso nergens op. Ik moest samen met zo'n trut die lekker in een automaat met haar linker voet zat te remmen waardoor ik met een whiplash uitstapte en ook had ze nog nooit sinds het behalen van haar rijbewijs op de snelweg gereden (WTF?)
Gewoon aangenomen overigens.
Ik denk trouwens dat ik er totaal wel 3 uur ben geweest. Die Powerpoint presentatie duurde ook zo gruwelijk lang.
Haha in dat geval moet het mij ook nog wel lukken om aangenomen te worden
Mijn "collega" stak op de snelweg van links naar rechts gewoon in één ruk 3 banen over. Ook aangenomen. Oh ja en de instructeur moest steeds z'n hand van de pook wegmeppen omdat hij steeds wilde schakelen.
Ja, met een mongool die een stoplicht vol door rood meepakte, met de Mercedes met twee wielen in de berm kwam en alsnog werd aangenomen
Ik had de sollicitatie met een meisje dat ook niet erg goed reed. Ze had bijna het lichtmetaal van de 5-serie aan gort gereden omdat ze blijkbaar geen idee had hoe dicht ze op de stoeprand reed op een weg waar wel twee 5-series op pasten. Verder had ze nog nooit in een automaat gereden. Op zich geen probleem maar ik vind het wel raar dat je dat niet ff 1x doet voordat je op sollicitatie komt.
En wtf, als je nog nooit op de snelweg bent geweest dan heb je ook wel erg weinig zelfkennis als je gaat solliciteren bij EW
Op zondag 7 oktober 2012 22:48 schreef Viezze het volgende: Volgens mij moet je die auto echt om een boom heen knopen wil je niet aangenomen worden Echt, waar die rijtest voor hikers toch voor nodig is.
Anders kunnen ze dit niet op hun website zetten:
quote:
Iedere studentchauffeur die ingezet wordt voor autotransporten krijgt vooraf een rijlesprogramma dat goed aansluit op de werkzaamheden. Easy Way heeft een uitgebreide en professionele instructie voor studentchauffeurs en heeft ervaren rijinstructeurs voor de opleiding en instroom van student chauffeurs.
Ja want rijden in een 5-serie sluit zoooo goed aan bij je dagelijkse werkzaamheden
Nee, koop dan een afgeragde bus met 3 ton op de teller en laat toekomstige hiker daarmee door nauwe straatjes rijden en achteruit parkeren. Misschien hebben we er dan wat aan
Op zondag 7 oktober 2012 23:06 schreef Viezze het volgende: Ja want rijden in een 5-serie sluit zoooo goed aan bij je dagelijkse werkzaamheden
Nee, koop dan een afgeragde bus met 3 ton op de teller en laat toekomstige hiker daarmee door nauwe straatjes rijden en achteruit parkeren. Misschien hebben we er dan wat aan
Grappig om gezichten te zien van mensen hier op het forum Nr. 8 en 9 zien er gelukkig ook nog steeds als een happy koppel uit. Mooi shirt trouwens joppie
Heb momenteel een 2013 Toyo Camry LE voor 5 dagen (zit in Washington DC). Prima bakkie, 178 pk maar dat heb je ook wel nodig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha vandaag echt een absurde verhouding ov/rijden gehad. Bij elkaar 2,5u in het OV voor een ritje van liefst 15 kilometer. Gelukkig had ik nog wat leeswerk in te halen
Op maandag 8 oktober 2012 22:20 schreef RobinhoAjax het volgende: Even nieuwsgierigheid he: iemand van jullie wel eens een vrouwelijke hiker (hikster?) tegengekomen?
Op maandag 8 oktober 2012 22:20 schreef RobinhoAjax het volgende: Even nieuwsgierigheid he: iemand van jullie wel eens een vrouwelijke hiker (hikster?) tegengekomen?
Jawel, maar wel een autistische die liever alleen naar postkantoor wilde lopen vanaf de steenstraat:p
Ik ben er al een paar tegen gekomen. Hoogtepunt was dat meisje die een "polo" op ging halen, wat een Golf 6 GTI getuned door ABT bleek te zijn, maar dat heb ik al vaker verteld geloof ik
Ik heb over 2 weken ook sollicitatie.. nou heb ik nog nooit in een automaat gereden; is dat handig om te doen? Ik rijd voor m'n werk wel veel caddy/ bakwagen (sprinter met grote bak erop), mercedes B en verder rijd ik veel volvo v70 maar allemaal schakel..
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Op maandag 8 oktober 2012 23:06 schreef Boterbartje het volgende: Ik heb over 2 weken ook sollicitatie.. nou heb ik nog nooit in een automaat gereden; is dat handig om te doen? Ik rijd voor m'n werk wel veel caddy/ bakwagen (sprinter met grote bak erop), mercedes B en verder rijd ik veel volvo v70 maar allemaal schakel..
Welnee, enigste wat je moet onthouden is dat je nooit met je linkervoet moet remmen in een automaat. Als je nooit in een automaat gereden hebt dan reageert bijna iedereen automatisch zo, maar probeer maar eens in een schakelauto met je linkervoet te remmen, dan zit je met je hoofd tegen de voorruit.
Verder "kruipt" een automaat, wat inhoud dat hij begint te rollen als je de rem loslaat. Rem dus gewoon inhouden bij 't stoplicht.
Mocht je makkelijk iemands auto met een automaat kunnen lenen kan je ff een rondje doen.
Maar maak je er niet te druk over want heel veel hebben van tevoren nog niet in een automaat gereden
Karten was zeer geslaagd (bedankt Joppie-saus voor idee en organisatie) Had niet veel tijd om na te praten hier gisteren, maar zeker voor herhaling vatbaar en leuk om de stem en gezicht achter veel collega's hier eens te zien.
Voor de mensen die mijn rondetijden nog willen bestuderen ik was kart 10 in de eerste heat en kart 12 in de tweede. Helaas werd ik inderdaad vierde in de tweede heat en niet derde waar ik vast van overtuigd was
Welnee, enigste wat je moet onthouden is dat je nooit met je linkervoet moet remmen in een automaat. Als je nooit in een automaat gereden hebt dan reageert bijna iedereen automatisch zo, maar probeer maar eens in een schakelauto met je linkervoet te remmen, dan zit je met je hoofd tegen de voorruit.
Verder "kruipt" een automaat, wat inhoud dat hij begint te rollen als je de rem loslaat. Rem dus gewoon inhouden bij 't stoplicht.
Mocht je makkelijk iemands auto met een automaat kunnen lenen kan je ff een rondje doen.
Maar maak je er niet te druk over want heel veel hebben van tevoren nog niet in een automaat gereden
Ik maak me ook niet druk hoor, maar hierboven stond ergens; je had tenminste in een automaat kunnen rijden blabla.
Het zou leuk zijn als baantje, ik houd van rijden.. maar ik heb werk en wil het ook eigenlijk meer voor de fun en voor als spaarcentje erbij doen
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Op dinsdag 9 oktober 2012 09:08 schreef joppie_saus het volgende: Mooie reactie bij die foto van die A4 1.8T op de EW Facebook. Precies wat iedereen denkt hehe
Als we nou allemaal die reactie even liken dan uploadt EW die troep misschien ook niet meer:p
Op dinsdag 9 oktober 2012 13:27 schreef MG_13 het volgende: Ik zou de foto's van die Twingo RS nog op kunnen sturen, of vinden jullie dat ie daar niet thuis hoort?
Als je aan de buitenkant een beetje kan zien dat het een RS is lijkt 't me wel leuk!
Aangenomen Moest de rijtest doen in die Mercedes S-Klasse, prima! Is het tegenwoordig ook crisis bij EW, of doen ze gewoon niet meer aan die EW-tassen?
Op dinsdag 9 oktober 2012 18:43 schreef zazzel het volgende: Aangenomen Moest de rijtest doen in die Mercedes S-Klasse, prima! Is het tegenwoordig ook crisis bij EW, of doen ze gewoon niet meer aan die EW-tassen?
Welkom! in welke regio ga je werken?
Ik had 10 juli sollicitatie, toen heb ik nog gewoon een tas gekregen.
Op dinsdag 9 oktober 2012 19:00 schreef Viezze het volgende: Ik baal nog steeds dat tijdens mijn sollicitatie de 5-serie bij de garage stond, dat was dus rijden in een simpele Golf automaat
Die 5-serie is ook al een oudje hoor. Bovendien een instapmodelletje geloof ik dus zo heel veel heb je niet gemist
BMW stond bij mij ook in de garage, maar mij hoor je niet klagen over de S-klasse. Ik kreeg wel een klembord/visitekaartjes/pennen. Ik ga in de Regio Breda aan het werk. Kan iemand mij in de OP zetten ?:) Nu nog even wachten op m'n inlog gegevens en gaan!
Morgen weer aan de wandel (letterlijk). Bant - Meerkerk (snelweg) in een A5/A6, daar zijn EW en de RDW het nog niet over eens. Wel een uit 2008. Dan van Nieuwegein naar Lelystad in een Transporter. Daarna mag ik een half uur lopen naar de bus. 's Ochtends ook aardig lopen. Wordt weer leuk...
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
Op dinsdag 9 oktober 2012 19:43 schreef zazzel het volgende: BMW stond bij mij ook in de garage, maar mij hoor je niet klagen over de S-klasse. Ik kreeg wel een klembord/visitekaartjes/pennen. Ik ga in de Regio Breda aan het werk. Kan iemand mij in de OP zetten ?:) Nu nog even wachten op m'n inlog gegevens en gaan!
Welke auto's kun je allemaal rijtest krijgen? Ik hoop een handgeschakelde bak
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Bij EW krijg je alleen maar in een automaat rijtest. Normaal gesproken is het een VW passat of BMW 5. Tenzij ze er iets nieuws bij hebben inmiddels.
lijkt me niets een automaat, maarja we zullen zien. Ik ben dol op gewoon een handbak en een koppeling onder m'n linker voet
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Er stond in de mail: 5 serie of vw passat (automaat) daaruit concludeerde ik dat alleen passat automaat was maar dat is dus niet zo?
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Het was een S-klasse maar misschien hebben ze er nu een Passat bij, zou best kunnen hoor.
maar helemaal geen handbakken aanwezig dus?
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Nee. Mocht je nog nooit automaat hebben gereden of de neiging hebben de koppeling in te trappen die er niet is, zet dan je linkerbeen achter je rechter. Dan gaat het prima.
Nee. Mocht je nog nooit automaat hebben gereden of de neiging hebben de koppeling in te trappen die er niet is, zet dan je linkerbeen achter je rechter. Dan gaat het prima.
Ah okee! Achja, ik heb al vele kilometers gereden, wat moet zo'n automaat nou voor verschil maken
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Ah okee! Achja, ik heb al vele kilometers gereden, wat moet zo'n automaat nou voor verschil maken
Nou, hoe meer kilometers en geen automaat, hoe eerder je de koppeling in wilt trappen Mede door EW kan ik het nu gelukkig feilloos afwisselen, hoewel heel soms mijn hand nog naar de pook wil.
Top! Ze hadden vandaag idd ook een passat. We waren met z'n 4'en. Die intructeur(zelfde als dat inname filmpje) zei dat ze 6 sollicitanten per dag aannamen... Dus zal nog wel goed gaan met EW
Op dinsdag 9 oktober 2012 21:09 schreef Rubenr3 het volgende: Er gaat niets boven een automaat , ik snap ook niet waarom je tegenwoordig nog wilt schakelen.
Ik snap het wel, het is gewoon een kwestie van geld.
Kijk maar eens naar de prijslijst van een VW Polo. De goedkoopste handgeschakelde uitvoering kost 13.720, de goedkoopste met DSG-automaat kost 18.620. De meerprijs van een automaat is misschien een paar duizend euro, maar zolang je geen automaat in een instapuitvoering kunt krijgen, kost het relatief gezien nog veel meer (wanneer je een instapuitvoering goed genoeg vindt).
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2012 21:19:38 ]
Top! Ze hadden vandaag idd ook een passat. We waren met z'n 4'en. Die intructeur(zelfde als dat inname filmpje) zei dat ze 6 sollicitanten per dag aannamen... Dus zal nog wel goed gaan met EW
dat lijkt met bullshit.
Op 250 werkdagen x 6 = 1500 op jaar basis.. beetje veel gezien het hele werknemers bestand ook op 1500 man (meer of minder) staat. En zoveel gaan er ook niet elk jaar uit als afgestudeerd/geen reis recht meer
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Op 250 werkdagen x 6 = 1500 op jaar basis.. beetje veel gezien het hele werknemers bestand ook op 1500 man (meer of minder) staat. En zoveel gaan er ook niet elk jaar uit als afgestudeerd/geen reis recht meer
Ik denk dat je je daar nog op verkijkt. Het zou me niks verbazen als het gemiddelde dienstverband op 1 jaar ligt. Het zal veel mensen tegenvallen (veel OV, toch niet zo mooie auto's, uurloon is niet hoog) waardoor ze er heel snel al mee stoppen.
Zoveel groei zit er niet in de leasemarkt op dit moment volgens mij, dus veel groei zal EW niet hebben.
Op 250 werkdagen x 6 = 1500 op jaar basis.. beetje veel gezien het hele werknemers bestand ook op 1500 man (meer of minder) staat. En zoveel gaan er ook niet elk jaar uit als afgestudeerd/geen reis recht meer
Tegen mij zeiden ze toen iets in de richting van dat er jaarlijks sowieso meer dan 1000 werknemers ontslag nemen. De gemiddelde werkduur lag ook ver onder het jaar volgens mij.
Ik snap trouwens niet wat iedereen een moeite heeft met het omschakelen tussen automaat en handbak. Ik rij weinig automaat maar ik heb nooit koppel- of schakelneigingen.
Tegen mij zeiden ze toen iets in de richting van dat er jaarlijks sowieso meer dan 1000 werknemers ontslag nemen. De gemiddelde werkduur lag ook ver onder het jaar volgens mij.
Ik snap trouwens niet wat iedereen een moeite heeft met het omschakelen tussen automaat en handbak. Ik rij weinig automaat maar ik heb nooit koppel- of schakelneigingen.
Op dinsdag 9 oktober 2012 21:49 schreef Viezze het volgende: Als je zo'n verrotte Citroen semiautomaat hebt gereden kan je alles aan qua koppeling of automaat
Haha dan val ik in die groep:p Al ben ik niet bepaald blij dat ik die traumatische ervaring heb moeten ondergaan:p
Bij mijn sollicitatie waren we met vier, en ik mocht heerlijk in de Mercedes Benz S-Klasse lang. Was die kerel nog trots op ook, want hij bleef maar lullen over hoe geweldig die auto was.
Nu rijd ik voor werk in dit hok, een Renault Trafic 2.0 DCI 115pk met navigatie, climate en parkeersensoren. Achter werken ze nog maar half omdat de achterbumper vertyft is en om het helemaal compleet te maken ligt er een belabberde automaatbak in. Maar ik vermaak me er prima mee, werk is werk en in de stad is het wel makkelijk zo'n automaatje.
Waardeloos vind ik ook weer wat overdreven. Het is zeer eenvoudig, maar het werkt wel (behalve het inzien van oude ritinformatie, dat mogen ze wel eens toevoegen).
Als ik het zo hoor is het bij EW wel wat uitgebreider allemaal dan voor AR. Maar bij ons zullen ze het niet zo snel veranderen, omdat al die senioren dan weer een drieweekse cursus moeten krijgen voor ze het door hebben.
Vandaag ruim een uur gedaan over minder dan 40 km trouwens door drie aaneengesloten files Wereldstad Rotterdam
Ach, ik heb er gisteren 4 uur over moeten doen om in Rotterdam te komen met de trein, dankzij een grapjas die voor de trein was gesprongen. En ik kreeg er niet eens voor betaald. Sterker nog, ik moest omreizen via Schiphol en betalen voor de Fyra omdat ik anders mijn afspraak zou missen. Op de terugweg was het weer raak, er reden geen treinen 'op last van de politie'.
Prima kar! Hang je ook op de linkerbaan om andere auto's van de weg te drukken of doe je 't rustig aan? Hoe is jou verhouding dan eigenlijk qua uren met EW/Snoep?
Op dinsdag 9 oktober 2012 22:23 schreef joppie_saus het volgende: Bij mijn sollicitatie waren we met vier, en ik mocht heerlijk in de Mercedes Benz S-Klasse lang. Was die kerel nog trots op ook, want hij bleef maar lullen over hoe geweldig die auto was.
Nu rijd ik voor werk in dit hok, een Renault Trafic 2.0 DCI 115pk met navigatie, climate en parkeersensoren. Achter werken ze nog maar half omdat de achterbumper vertyft is en om het helemaal compleet te maken ligt er een belabberde automaatbak in. Maar ik vermaak me er prima mee, werk is werk en in de stad is het wel makkelijk zo'n automaatje.
Ik vind dat helemaal niets die bestelbusjes. Zo langzaam vaak ook.. Dit exemplaar van de foto doet er net iets meer dan 15 seconden over om naar de 100 te komen.. Maar goed het gaat om functionaliteit..
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Hoe is het loon eigenlijk opgebouwd? Per verjaardag wat erbij? Wat is startsalaris? Ben nu 19 maar binnenkort 20, maakt dat dan ook een verschil?
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Op woensdag 10 oktober 2012 09:56 schreef Boterbartje het volgende: Hoe is het loon eigenlijk opgebouwd? Per verjaardag wat erbij? Wat is startsalaris? Ben nu 19 maar binnenkort 20, maakt dat dan ook een verschil?
Volgens mij ga je van 18 naar 19 en van 19 naar 20 maar 50 cent omhoog. Van 20 naar 21 al iets meer, 70 cent ofzo en daarna gaat het harder. Maar het staat precies op hun website.
Op woensdag 10 oktober 2012 10:55 schreef Kevindinhinho het volgende: Gefeliciteerd! Mijn auto wilde ook nog eens niets starten. Gelukkig nu onderweg. Tweede rit kan ik wel vergeten
Ze waren een tijdje terug op de planning een auto vergeten, stond al 2 maanden bij de dealer. Accu leeg Altijd zo'n gekloot
Ze waren een tijdje terug op de planning een auto vergeten, stond al 2 maanden bij de dealer. Accu leeg Altijd zo'n gekloot
Wij zaten ook te hannesen. Accu in een A6 zit achterin, dus wij daar die startkabels op doen: geen resultaat. ANWB bellen, die zet ze voorop (een of ander aansluitpunt) en hij start direct. Heb ik daar een uur op zitten wachten!
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
Ik vraag me trouwens af hoe de toekomst van EW eruit ziet nu de studiebeurs omgezet gaat worden naar een lening. Blijft OV dan gratis of niet?
Anders gaat EW zeer waarschijnlijk failliet. Dan moet er bezuinigd worden op salaris om de OV-kosten te compenseren en wil er niemand meer voor ze werken en moeten de transportkosten omhoog, geen idee hoe goedkoop dat nu kan.
Ik heb trouwens geen economie of bedrijfskunde gestudeerd dus correct me of I'm wrong.
Er zal denk ik altijd wel vraag blijven naar dit werk. Stel, de OV kaart wordt afgeschaft, dan zullen bedrijven eerder geneigd zijn om een hogere prijs voor de rit te betalen (dat EW/AR aan ons moet betalen voor reiskostenvergoeding) dan dat zij het werk zelf uitvoeren. Studenten blijven immers de goedkoopste krachten.
Tering jonge, zelfde afrit als vorige week waar ik stil kwam te staan. Nu gewoon weer! Het begon al bij het ophalen. Hij moest naar Wieuwerd en dan kun je er al vanuit gaan dat er iets goed mis is. De garage waar ik hem ophaalde zei al dat het lang duurde voor die startte....
Een maal onderweg reed op de snelweg met 120km/u en langzaam zakte die steeds verder weg naar 60km/u. Dus ik over de vluchtstrook naar de eerst volgende afrit. Daar viel die ook meteen uit toen ik geen gas meer gaf. Ik stond daar niet zo fijn dus ik wou daar weer weg. Hij wou wel weer starten maar zodra je het gas los niet viel de weer uit. Ik stond 200 meter van een rotonde en daaraan lag een verlaten weg. Toen ik hem de berm in stuurde viel die al weer uit.... Toen heb ik EW gebeld en ik moest hem maar even stallen bij een garage. Gelukkig was die op 700 meter rijden, en dat had echt niet verder moeten zijn. Hij wou alleen nog maar in z'n 1 rijden anders viel die uit.
Toen kwam er nog wat moois, de berm waarin ik stil viel was echt een dikke modder bende. Jawelll, daar kreeg ik dat kreuple kut hok dus niet meer uit. Geen beweging in te krijgen Toen heb ik een auto aangehouden of die wou helpen en dat wou die wel. Maar we hadden beide geen sleepkabel alleen een zielig touwtje. Vlak voordat we het daarmee wouden proberen kwam er een busje langs met een bouwvakker erin die wel even wou helpen en hij had een echte sleepkabel Ik heb hem dus uiteindelijk nog 700 meter naar die garage gekregen. Vraag me niet hoe, dat ding ging nog 20km/u en bij gas los viel die meteen weer uit
Op woensdag 10 oktober 2012 14:51 schreef S-RS het volgende: Tering jonge, zelfde afrit als vorige week waar ik stil kwam te staan. Nu gewoon weer! Het begon al bij het ophalen. Hij moest naar Wieuwerd en dan kun je er al vanuit gaan dat er iets goed mis is. De garage waar ik hem ophaalde zei al dat het lang duurde voor die startte....
Een maal onderweg reed op de snelweg met 120km/u en langzaam zakte die steeds verder weg naar 60km/u. Dus ik over de vluchtstrook naar de eerst volgende afrit. Daar viel die ook meteen uit toen ik geen gas meer gaf. Ik stond daar niet zo fijn dus ik wou daar weer weg. Hij wou wel weer starten maar zodra je het gas los niet viel de weer uit. Ik stond 200 meter van een rotonde en daaraan lag een verlaten weg. Toen ik hem de berm in stuurde viel die al weer uit.... Toen heb ik EW gebeld en ik moest hem maar even stallen bij een garage. Gelukkig was die op 700 meter rijden, en dat had echt niet verder moeten zijn. Hij wou alleen nog maar in z'n 1 rijden anders viel die uit.
Toen kwam er nog wat moois, de berm waarin ik stil viel was echt een dikke modder bende. Jawelll, daar kreeg ik dat kreuple kut hok dus niet meer uit. Geen beweging in te krijgen Toen heb ik een auto aangehouden of die wou helpen en dat wou die wel. Maar we hadden beide geen sleepkabel alleen een zielig touwtje. Vlak voordat we het daarmee wouden proberen kwam er een busje langs met een bouwvakker erin die wel even wou helpen en hij had een echte sleepkabel Ik heb hem dus uiteindelijk nog 700 meter naar die garage gekregen. Vraag me niet hoe, dat ding ging nog 20km/u en bij gas los viel die meteen weer uit
Waarom laten ze arme EW studentjes in dit soort grafbakken rijden?
Op woensdag 10 oktober 2012 14:51 schreef S-RS het volgende: Tering jonge, zelfde afrit als vorige week waar ik stil kwam te staan. Nu gewoon weer! Het begon al bij het ophalen. Hij moest naar Wieuwerd en dan kun je er al vanuit gaan dat er iets goed mis is. De garage waar ik hem ophaalde zei al dat het lang duurde voor die startte....
Een maal onderweg reed op de snelweg met 120km/u en langzaam zakte die steeds verder weg naar 60km/u. Dus ik over de vluchtstrook naar de eerst volgende afrit. Daar viel die ook meteen uit toen ik geen gas meer gaf. Ik stond daar niet zo fijn dus ik wou daar weer weg. Hij wou wel weer starten maar zodra je het gas los niet viel de weer uit. Ik stond 200 meter van een rotonde en daaraan lag een verlaten weg. Toen ik hem de berm in stuurde viel die al weer uit.... Toen heb ik EW gebeld en ik moest hem maar even stallen bij een garage. Gelukkig was die op 700 meter rijden, en dat had echt niet verder moeten zijn. Hij wou alleen nog maar in z'n 1 rijden anders viel die uit.
Toen kwam er nog wat moois, de berm waarin ik stil viel was echt een dikke modder bende. Jawelll, daar kreeg ik dat kreuple kut hok dus niet meer uit. Geen beweging in te krijgen Toen heb ik een auto aangehouden of die wou helpen en dat wou die wel. Maar we hadden beide geen sleepkabel alleen een zielig touwtje. Vlak voordat we het daarmee wouden proberen kwam er een busje langs met een bouwvakker erin die wel even wou helpen en hij had een echte sleepkabel Ik heb hem dus uiteindelijk nog 700 meter naar die garage gekregen. Vraag me niet hoe, dat ding ging nog 20km/u en bij gas los viel die meteen weer uit