Nee helemaal niet meer aan gedacht... Zag nog wel een bord staan later, maar toen gingen we wegquote:
Ah joh. Ik heb geen ESP lampjes zien knipperen op die ene rotonde na de kartbaan naquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:43 schreef joppie_saus het volgende:
Ennn weer op de weg terug. Als we nog thuis komen met wegpiraat S-RS.
Ik 1:30 ofzo omdat ik omgekeerd met mijn reet in het gras stond. Mja, niks boven Deryquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:42 schreef QuiCk01 het volgende:
Ik was dus tóch wel 3e in 2e heat![]()
2e rondje ook 52 sec omdat ik toen ff in de bandenstapel stond ghehe.
Ik vond het erg gezellig!
HahaHaha!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:33 schreef joppie_saus het volgende:
Nou, opsturen dan maar?
[ afbeelding ]
Genius!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:33 schreef joppie_saus het volgende:
Nou, opsturen dan maar?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#26 || Luciano da Silva
1: Vincent Dokterquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:57 schreef DrSnuggle het volgende:
Misschien dat de rest in dit topic het ook leuk vind om een naam bij de foto te kunnen zien?
Ik ben iig nummer 1: Vincent Dokter
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:33 schreef joppie_saus het volgende:
Nou, opsturen dan maar?
[ afbeelding ]
@Joppiequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:00 schreef dery1990 het volgende:
[..]
1: Vincent Dokter
3: Dery
5: Ruben
10: Robbert
Zo toen al, jij bent via Groningen gereisd?quote:Op zondag 7 oktober 2012 03:09 schreef Irritatie100 het volgende:
En ik ben ook weer thuis!
was inderdaad erg gezellig en zeker voor herhaling vatbaar! Ik ben nummer 2 op de foto. Rico.
Dat transportformulier![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:29 schreef S-RS het volgende:
[..]
Zo toen al, jij bent via Groningen gereisd?![]()
Ik had toevallig wel kart 14 de eerste heatquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:27 schreef maxmin het volgende:
De kart op die ritbon is de kart van Dery denk ik:
-vies van binnen en buiten
-ernstige schade
-Alleen omstandigheden registratie moet 'neerslag'(al dan niet kunstmatig gecreëerd) worden.
Kut ik was 5de en 9de... Ik had toch wel op een top-3 positie gehoopt:p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |