Nee helemaal niet meer aan gedacht... Zag nog wel een bord staan later, maar toen gingen we wegquote:
Ah joh. Ik heb geen ESP lampjes zien knipperen op die ene rotonde na de kartbaan naquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:43 schreef joppie_saus het volgende:
Ennn weer op de weg terug. Als we nog thuis komen met wegpiraat S-RS.
Ik 1:30 ofzo omdat ik omgekeerd met mijn reet in het gras stond. Mja, niks boven Deryquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:42 schreef QuiCk01 het volgende:
Ik was dus tóch wel 3e in 2e heat![]()
2e rondje ook 52 sec omdat ik toen ff in de bandenstapel stond ghehe.
Ik vond het erg gezellig!
HahaHaha!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:33 schreef joppie_saus het volgende:
Nou, opsturen dan maar?
[ afbeelding ]
Genius!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:33 schreef joppie_saus het volgende:
Nou, opsturen dan maar?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#26 || Luciano da Silva
1: Vincent Dokterquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:57 schreef DrSnuggle het volgende:
Misschien dat de rest in dit topic het ook leuk vind om een naam bij de foto te kunnen zien?
Ik ben iig nummer 1: Vincent Dokter
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:33 schreef joppie_saus het volgende:
Nou, opsturen dan maar?
[ afbeelding ]
@Joppiequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:00 schreef dery1990 het volgende:
[..]
1: Vincent Dokter
3: Dery
5: Ruben
10: Robbert
Zo toen al, jij bent via Groningen gereisd?quote:Op zondag 7 oktober 2012 03:09 schreef Irritatie100 het volgende:
En ik ben ook weer thuis!
was inderdaad erg gezellig en zeker voor herhaling vatbaar! Ik ben nummer 2 op de foto. Rico.
Dat transportformulier![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:29 schreef S-RS het volgende:
[..]
Zo toen al, jij bent via Groningen gereisd?![]()
Ik had toevallig wel kart 14 de eerste heatquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:27 schreef maxmin het volgende:
De kart op die ritbon is de kart van Dery denk ik:
-vies van binnen en buiten
-ernstige schade
-Alleen omstandigheden registratie moet 'neerslag'(al dan niet kunstmatig gecreëerd) worden.
Kut ik was 5de en 9de... Ik had toch wel op een top-3 positie gehoopt:p
Dat wil nog niet zeggen dat ik goed kan karten... En competitief was ik wel, ik was zo fanatiek dat ik meerdere keren behoorlijk hard van de baan schoof. En mijn banden piepten wel het meest van iedereen volgens mijquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:54 schreef dery1990 het volgende:
[..]
Ik had toevallig wel kart 14 de eerste heat
Verder had ik sws meer van jou verwacht, met je 'competitief ingesteld'
Ja maar karten doe je op de baan he, niet ernaastquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:59 schreef maxmin het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat ik goed kan karten... En competitief was ik wel, ik was zo fanatiek dat ik meerdere keren behoorlijk hard van de baan schoof. En mijn banden piepten wel het meest van iedereen volgens mij
Zegt de man die aan het modderhappen wasquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:07 schreef dery1990 het volgende:
[..]
Ja maar karten doe je op de baan he, niet ernaast
quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:10 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
Zegt de man die aan het modderhappen was
nog maar even wat gaan drinken in Rotterdam en mn batterij was leeg, alsof ik vrijwillig naar groningen ga zeg...quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:29 schreef S-RS het volgende:
Euh, het was toch de bedoeling voor- en achternaam? De achternaam van m'n zus weet je wel, die van mij is het zelfde.
1: Vincent Dokter
2. Rico
3: Dery
4: Dimitri
5: Ruben
9. Daan
10: Robbert
Lol@ transportformulier
[..]
Zo toen al, jij bent via Groningen gereisd?![]()
Voor jou geen spoedritten meerquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:07 schreef dery1990 het volgende:
[..]
Ja maar karten doe je op de baan he, niet ernaast
Niet vrijwillig naar Groningen? Je weet niet wat je mist!quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:18 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
nog maar even wat gaan drinken in Rotterdam en mn batterij was leeg, alsof ik vrijwillig naar groningen ga zeg...
zeker niet als die hele stad bestaat uit van diezelfde mietjes als waar ik nu naar zit te gluren..
quote:
Ja en sinds kort zijn ze ook begonnen met het afnemen van intelligentie testenquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:24 schreef Viezze het volgende:
Je krijgt een gigantische preek en het rijden duurt best wel lang omdat je met z'n 2en gaat. Die 3 uur maken ze wel vol hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:26 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ja en sinds kort zijn ze ook begonnen met het afnemen van intelligentie testen. Bereid je maar goed voor.
Nou word vast héél erg interessant... Ik zie het dinsdag wel dan, kan ik aan de afgelopen delen van dit topic opmaken dat die rijtest niet zo veel voorstelt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:26 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ja en sinds kort zijn ze ook begonnen met het afnemen van intelligentie testen. Bereid je maar goed voor.
Autisten zijn vaak heel intelligent. Nemen ze dan alleen de domsten aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die conclusie zou je inderdaad kunnen trekken. 3,5 uur lijkt me trouwens een beetje overdreven, ik was volgens mij binnen 1,5 uur klaar (half uur rijden, 1 uur gesprek/instructie). Maar dat is al 2 jaar en 3 maanden geleden, wellicht is het nu anders.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:49 schreef zazzel het volgende:
[..]
Nou word vast héél erg interessant... Ik zie het dinsdag wel dan, kan ik aan de afgelopen delen van dit topic opmaken dat die rijtest niet zo veel voorstelt?
Waren er dan meerdere sollicitanten? Ik was nl. alleen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:26 schreef joppie_saus het volgende:
Nou, 2,5 jaar geleden zat ik er toch echt 3 uur hoor
Nee het stelt echt geen zak voor. Echt de makkelijkste sollicitatie die ik heb gehad. Je hebt tijdens die rijtest alleen ff het gevoel dat je weer opnieuw examen moet doen, omdat je weet dat erop je gelet wordt. Verder tijdens die presentatie beetje instemmend knikkenquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:49 schreef zazzel het volgende:
[..]
Nou word vast héél erg interessant... Ik zie het dinsdag wel dan, kan ik aan de afgelopen delen van dit topic opmaken dat die rijtest niet zo veel voorstelt?
Ja, met een mongool die een stoplicht vol door rood meepakte, met de Mercedes met twee wielen in de berm kwam en alsnog werd aangenomenquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:36 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Waren er dan meerdere sollicitanten? Ik was nl. alleen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |