Ik weet niet of ik wel eens in duiven ben geweest, volgens mij wel eens richting zutphen ergens. Ik vind juist het feit dat het zo compact is en het feit dat er risico's zijn leuk. Je moet je daar echt heel erg concentreren. Ik vind bij buitenbanen altijd dat de karts te sloom zijn, omdat de baan zo groot uitgelegd is. Binnen kom je geen vermogen te kort. De walmen zijn wel kut...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:19 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik ben een paar maanden geleden nog in Winterswijk geweest. Ik vond die baan juist helemaal niet zo fijn. Duiven vind ik beter. In Winterswijk heb je boven best een gevaarlijk punt, daar waar de baan smaller wordt voordat je naar beneden gaat. Iemand probeerde mij toen links in te halen en ik ging niet naar rechts.. Toen knalde hij tegen die rand op waar de baan smaller wordt.. Schouder uit de kom.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:15 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Jezus gast, is achteraf abortus nog mogelijk bij jou?
Heldquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:15 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:46 schreef Dimitri_ het volgende:
vrij geregeld. scheelt me weer een pop maken. Tot zaterdag!
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:15 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Is poppen maken ook één van je 36 bijbanen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:46 schreef Dimitri_ het volgende:
vrij geregeld. scheelt me weer een pop maken. Tot zaterdag!
Haha, gelukkig niet! :pquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:34 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Is poppen maken ook één van je 36 bijbanen?
Haha neem jij lege buttons mee? Dan kunnen we voor het karten nog even knutselen met z'n allen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:54 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Haha, gelukkig niet! :p
Maken we trouwens buttons met je username erop?
Knutselen moeten we toch al. Joppie_saus moet blokjes onder z'n schoenen hebben, anders komt die niet bij de pedalen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:49 schreef maxmin het volgende:
[..]
Dan kunnen we voor het karten nog even knutselen met z'n allen.
Haha dan moeten we misschien ook blokjes voor mij knutselen. Kort zijn is best irritant bij het autorijden moet ik zeggen. De stoelen zijn er niet op gemaakt en soms is het stuur niet in diepte verstelbaar(ik heb namelijk relatief korte armen geloof ik)quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:56 schreef S-RS het volgende:
[..]
Knutselen moeten we toch al. Joppie_saus moet blokjes onder z'n schoenen hebben, anders komt die niet bij de pedalen.
Teringlijerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:56 schreef S-RS het volgende:
[..]
Knutselen moeten we toch al. Joppie_saus moet blokjes onder z'n schoenen hebben, anders komt die niet bij de pedalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |