En inmiddels alweer gezakt naar 6mm. Komt vast goedquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:38 schreef S-RS het volgende:
Eh godver, gister stond er nog 0,5mm nu 11mm
Dat is toch ook ingekort naar nominaal + 1 jaar?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:40 schreef S-RS het volgende:
@mothergoose
Die dingen mag je toch 7 jaar hebben?
Ik doe tegenwoordig alles in een donkerblauwe chino zegmaar en dan met nette schoenen. Als ze dat niet goed genoeg vinden hebben ze pech.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:27 schreef Irritatie100 het volgende:
morgen 1 rit: Spijkenisse - Raamsdonkveer.
1 vraagje. Er staat dat jr fatsoenlijk gekleed moet gaan omdat je anders niet mag rijden (klant is L&P). Ik heb een nette, effen witte broek zonder rafels enzo. Is dat net of moet ik per se een pantalon aan?
Mnn, niks van meegekregen. Maar zou er niet van opkijkenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:39 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Dat is toch ook ingekort naar nominaal + 1 jaar?
Kwam vandaag toevallig een collega tegen die daar heen moest. Die had een beige chino aan, al weet ik niet of hij nog op z'n flikker heeft gekregenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Tja, bij deze klant staat het heel uitgebreid vermeld, ook dat je contact met EW moet opnemen als je niet de mogelijkheid hebt om netjes gekleed te gaan
Is er geen AR'er die me kan helpen
Pantalon betekent niet anders dan broek dus in feite zal alles wat geen jeans is daaronder vallenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:18 schreef enpe het volgende:
[..]
Kwam vandaag toevallig een collega tegen die daar heen moest. Die had een beige chino aan, al weet ik niet of hij nog op z'n flikker heeft gekregen.
Dus je hebt wel een tuinbroek?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb geen idee welke het isvolgens mij een verhuurder van inderdaad Japanse auto's.
@TDF: dat is iets wat ik niet in de kast heb hangenkan ik het Hello Kitty-shirt anders van jou komen lenen straks? Krijg je 'm zaterdag weer terug!
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:00 schreef dery1990 het volgende:
Ik heb laatst ook op m'n donder gekregen... o.a. voor het niet voldoen aan de kledingvoorschriften. Ik droeg een overhemd, colbert, nette schoenen en verder een donkere spijkerbroekEr was telefonisch een klacht ingediend...
nu maar naar bed, morgen twee ritten.
Dammn wat sneu om daar een klacht over in te dienen. Waar was dat dan?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:00 schreef dery1990 het volgende:
Ik heb laatst ook op m'n donder gekregen... o.a. voor het niet voldoen aan de kledingvoorschriften. Ik droeg een overhemd, colbert, nette schoenen en verder een donkere spijkerbroekEr was telefonisch een klacht ingediend...
nu maar naar bed, morgen twee ritten.
Godverquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:06 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Dus je hebt wel een tuinbroek?
Ik vermoed Houten, niet de schadehersteller, maar de andere. Heb al vaker hikers gehoord die dat daar gehad hebben. Zelfs eentje wiens kleding eerder op de dag door EW zelf was goedgekeurd bij een kledingcontrole bij de grote in Breda.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:20 schreef S-RS het volgende:
[..]
Dammn wat sneu om daar een klacht over in te dienen. Waar was dat dan?
Houten, is dat het bedrijf dat ook in Meerkerk zit?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Godver![]()
Nee
[..]
Ik vermoed Houten, niet de schadehersteller, maar de andere. Heb al vaker hikers gehoord die dat daar gehad hebben. Zelfs eentje wiens kleding eerder op de dag door EW zelf was goedgekeurd bij een kledingcontrole bij de grote in Breda.
Was daar pas ook voor het eerst. Ik heb niet op m'n donder gekregen overigens, maar het is wel uitzonderlijk glimmend daar.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Godver![]()
Nee
[..]
Ik vermoed Houten, niet de schadehersteller, maar de andere. Heb al vaker hikers gehoord die dat daar gehad hebben. Zelfs eentje wiens kleding eerder op de dag door EW zelf was goedgekeurd bij een kledingcontrole bij de grote in Breda.
Ik loop bijna altijd in een beige pantalon/chino met overhemd en nette schoenen. Als je het met een beetje gevoel voor stijl draagt en combineert is het hartstikke netjes.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:01 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik werk trouwens al 2 jaar en 3 maanden als hiker, heb nooit een pantalon gedragen tijdens het werk, waar nooit over is geklaagd.
Of moet ik zeggen: OV'en?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:16 schreef maxmin het volgende:
By the way, S-RS jij wilde toch gaan PC'en tussen station en kartbaan? Is het handig als ik je dan bel? De enige die ik bij gezicht ken is namelijk Dery.
Oh dat zou wel heel erg goed zijn! Zullen we ons nummer allemaal naar S-RS sturen, en dat wij zijn nummer hebben ofzo?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:16 schreef maxmin het volgende:
By the way, S-RS jij wilde toch gaan PC'en tussen station en kartbaan? Is het handig als ik je dan bel? De enige die ik bij gezicht ken is namelijk Dery.
Kun je die afstand niet instellen bij een Toyota dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo, ik sta (met een pantalon!) in Raamsdonkveer. Op naar huis alweer. Was een Prius met adaptieve cruise control. Had hey nog nooit gehad. Op zich werkt het wel fijn, zeker in druk verkeer, alleen bij deze trad hij naar mijn mening al bij een te grote afstand in werking.
Geen flauw idee eerlijk gezegd. Zat wel een knopje Mode op die cc, maar er gebeurde niks als je die gebruikte..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:58 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Kun je die afstand niet instellen bij een Toyota dan?
Ik vind het echt kut, was namelijk sowieso van plan om weer eens te karten. Laatste keer zat ik net op de middelbare school en was indoor. Outdoor wilde ik dus ook nog proberen. Maarja 't is niet anders. :-(quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb mn treinkaartje net al gekocht dus van mij kom je mooi niet af
Veel plezier.quote:Kartcircuit Driebergen is zeer flexibel in de mogelijkheden: u kunt alleen komen, samen of in gezinsverband, met verenigingen, partijen of (school–)klassen.
Dat doe ik volgens mij ook!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik pak iig om 14.08 de trein in Utrecht en dan ben ik om 14.16 op Driebergen-Zeist om bij S-RS in de auto te stappen
Hoe herken ik die eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |