abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117593870
Ik moet helaas afzeggen voor het karten. Ben deze week verhuisd voor mijn stage en moet daar komend weekend nog mee verder. Volgende keer misschien ;(
pi_117594577
@Viezze
Jammer, volgende keer beter!

@mothergoose
Die dingen mag je toch 7 jaar hebben?

quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 14:38 schreef S-RS het volgende:
Eh godver, gister stond er nog 0,5mm nu 11mm :+
En inmiddels alweer gezakt naar 6mm. Komt vast goed ;)
pi_117595483
quote:
7s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 17:06 schreef Boterbartje het volgende:
Hoezo stopt je OV?! :?
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_117595860
morgen 1 rit: Spijkenisse - Raamsdonkveer.
1 vraagje. Er staat dat jr fatsoenlijk gekleed moet gaan omdat je anders niet mag rijden (klant is L&P). Ik heb een nette, effen witte broek zonder rafels enzo. Is dat net of moet ik per se een pantalon aan?
pi_117596280
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 17:40 schreef S-RS het volgende:

@mothergoose
Die dingen mag je toch 7 jaar hebben?

Dat is toch ook ingekort naar nominaal + 1 jaar?
pi_117596562
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 18:27 schreef Irritatie100 het volgende:
morgen 1 rit: Spijkenisse - Raamsdonkveer.
1 vraagje. Er staat dat jr fatsoenlijk gekleed moet gaan omdat je anders niet mag rijden (klant is L&P). Ik heb een nette, effen witte broek zonder rafels enzo. Is dat net of moet ik per se een pantalon aan?
Ik doe tegenwoordig alles in een donkerblauwe chino zegmaar en dan met nette schoenen. Als ze dat niet goed genoeg vinden hebben ze pech.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 18:39 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Dat is toch ook ingekort naar nominaal + 1 jaar?
Mnn, niks van meegekregen. Maar zou er niet van opkijken ;)
pi_117596947
Tja, bij deze klant staat het heel uitgebreid vermeld, ook dat je contact met EW moet opnemen als je niet de mogelijkheid hebt om netjes gekleed te gaan :')

Is er geen AR'er die me kan helpen :+
pi_117597179
Doe gewoon een tuinbroek + Hello Kitty shirt aan, dan hoef je ook niet meer te twijfelen of je net genoeg gekleed bent.
pi_117597364
Bedoel je die ene grote leasemaatschappij of die ene van de japanse auto's? (Beide hebben een L en P in de naam :P) Bij die eerste zie ik nooit iemand in pantalon/pak lopen, 2e zie ik wel eens hikers vandaan komen in het 3 maten te grote pak van hun pa ^O^
.
pi_117598216
Ik heb geen idee welke het is :P volgens mij een verhuurder van inderdaad Japanse auto's.
@TDF: dat is iets wat ik niet in de kast heb hangen ;( kan ik het Hello Kitty-shirt anders van jou komen lenen straks? Krijg je 'm zaterdag weer terug!
  donderdag 4 oktober 2012 @ 19:35:33 #61
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_117598438
@Irritatie100

Maar heb je echt niks nets in de kast hangen dan? Anders zou ik gewoon die witte broek aantrekken en gaan.
pi_117600868
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 19:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Tja, bij deze klant staat het heel uitgebreid vermeld, ook dat je contact met EW moet opnemen als je niet de mogelijkheid hebt om netjes gekleed te gaan :')

Is er geen AR'er die me kan helpen :+
Kwam vandaag toevallig een collega tegen die daar heen moest. Die had een beige chino aan, al weet ik niet of hij nog op z'n flikker heeft gekregen :').
pi_117603077
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 20:18 schreef enpe het volgende:

[..]

Kwam vandaag toevallig een collega tegen die daar heen moest. Die had een beige chino aan, al weet ik niet of hij nog op z'n flikker heeft gekregen :').
Pantalon betekent niet anders dan broek dus in feite zal alles wat geen jeans is daaronder vallen

uitgezonderd kortebroeken, trainingsbroeken en driekwart.

Maar chino heeft wel kortere pijpen etc meestal, dus misschien moet je dan gewoon voor een beige broek van dockers/ hilfiger gaan ofzo.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_117606190
Eigenlijk wel ja maar volgens mij verstaan ze er in dit geval een broek onder zoals die bij een pak. Weleens van collega's gehoord die gecontroleerd werden en daarvoor gewaarschuwd werden :').
pi_117606873
Ik doe wel een pantalon aan, hopendat ik het niet te koud krijg dan maar :D
pi_117606907
Misschien bedoelen ze met 'net genoeg gekleed' wel dat je niet te veel of te weinig kleren aan moet doen.
pi_117610126
Ik heb laatst ook op m'n donder gekregen... o.a. voor het niet voldoen aan de kledingvoorschriften. Ik droeg een overhemd, colbert, nette schoenen en verder een donkere spijkerbroek :') Er was telefonisch een klacht ingediend...

nu maar naar bed, morgen twee ritten.
pi_117610385
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 19:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb geen idee welke het is :P volgens mij een verhuurder van inderdaad Japanse auto's.
@TDF: dat is iets wat ik niet in de kast heb hangen ;( kan ik het Hello Kitty-shirt anders van jou komen lenen straks? Krijg je 'm zaterdag weer terug!
Dus je hebt wel een tuinbroek? :D
pi_117610545
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 23:00 schreef dery1990 het volgende:
Ik heb laatst ook op m'n donder gekregen... o.a. voor het niet voldoen aan de kledingvoorschriften. Ik droeg een overhemd, colbert, nette schoenen en verder een donkere spijkerbroek :') Er was telefonisch een klacht ingediend...

:')

Ik vind een mooie pantalon (niet van een pak) in sommige gevallen netter staan onder een overhemd (zonder cobert) dan met. Gewoon zo'n pantalon pantalon is zonder volledig kostuum niet af!
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_117611081
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 23:00 schreef dery1990 het volgende:

Dammn wat sneu om daar een klacht over in te dienen. Waar was dat dan?
pi_117612401
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 23:06 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Dus je hebt wel een tuinbroek? :D
Godver :') _O-
Nee :P
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 23:20 schreef S-RS het volgende:

[..]

Dammn wat sneu om daar een klacht over in te dienen. Waar was dat dan?
Ik vermoed Houten, niet de schadehersteller, maar de andere. Heb al vaker hikers gehoord die dat daar gehad hebben. Zelfs eentje wiens kleding eerder op de dag door EW zelf was goedgekeurd bij een kledingcontrole bij de grote in Breda.
pi_117613972
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 23:49 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

[..]

Ik vermoed Houten, niet de schadehersteller, maar de andere. Heb al vaker hikers gehoord die dat daar gehad hebben. Zelfs eentje wiens kleding eerder op de dag door EW zelf was goedgekeurd bij een kledingcontrole bij de grote in Breda.
Houten, is dat het bedrijf dat ook in Meerkerk zit?
pi_117614093
Ja, de niet-snelweglocatie in Meerkerk.
pi_117614646
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 23:49 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

[..]

Was daar pas ook voor het eerst. Ik heb niet op m'n donder gekregen overigens, maar het is wel uitzonderlijk glimmend daar.

Overigens kwam na mij een chauffeur van AR binnen (65+) in zo'n typische verf spijkerbroek en rode jas, dus tsja.
pi_117618349
Kleding heb ik tot dusverre geen problemen mee gehad. Al vindt ik het wel wat overdreven dat wij als autotransporteurtje zo net gekleed moeten. Netjes gekleed is logisch, maar in echte pantalon in 's zomers smerig warm en 's winters ijskoud. Heb dat ding dus ook maar de helft van de tijd aan.

Zojuist al gebeld voor maandag, nog nooit zo vroeg gebeld! Leeuwarden - Blijswijk in een Megane estate (90pk..) en Cappele a/d IJssel in een Octavia.
Voor die 1e rit heb ik 2u en 15 minuten en het is volgens routeplanner 2u en 10 minuten. Kan je de donder op zeggen dat ik dat in de spits niet ga halen, achja, niet mijn probleem..

Ohja, bijna vergeten. Karters, morgen veel plezier! En moge de beste chauffeur winnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')