Wat is er mis met een mooie baard?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:22 schreef DarkNoize het volgende:
Nog even over kleding, ik doe altijd een nette spijkerbroek, nette schoenen en overhemd of nette trui aan.
Vorige week zag ik een hiker met sportschoenen, spijkerbroek, hoodie, New Era petje achterstevoren, afgeragde Eastpak tas en een stoppelbaardje... Echt álles wat niet mag zegmaar
Ah, dus ik moet gewoon in de auto met de meeste spoilers en skirts en de grootste uitlaat van de parkeerplaats stappen en dan komt het wel goed begrijp ik?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:23 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Klein, blond, Zeeman-kleding, Bristol-schoenen en een gigantisch grote bek. Oh, en hij waar de strontvliegen om het hoofd cirkelen.
Altijd even vleiend die joppie_saus. Echt de ideale schoonzoonquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:23 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Klein, blond, Zeeman-kleding, Bristol-schoenen en een gigantisch grote bek. Oh, en hij waar de strontvliegen om het hoofd cirkelen.
Nee want dan zit je in de suzuki alto van joppie_sausquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ah, dus ik moet gewoon in de auto met de meeste spoilers en skirts en de grootste uitlaat van de parkeerplaats stappen en dan komt het wel goed begrijp ik?
Ik rij, niet jij.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:23 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Weinig, alleen werd er bij de sollicitatie bij AR wel op gewezen dat dat niet onder de noemer 'net' valt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat is er mis met een mooie baard?
Ik zag het ook op de checklist van EW waar ik binnenkort een keer gesprek heb.. maar ik vind een nette getrimde baard juist best wel mooi staanquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:57 schreef DarkNoize het volgende:
[..]
Weinig, alleen werd er bij de sollicitatie bij AR wel op gewezen dat dat niet onder de noemer 'net' valt.
Jou hou ik sowieso achter mequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:24 schreef S-RS het volgende:
Die naam eer aan doen mislukt, ik ben er bij weet je nog?![]()
Na dit gezegd hebbend zou het wel mooi zijn als ik morgen laatste wordt.
Het wordt trouwens wel driften in de regen ben ik bang. Ik weet niet of we een overall aankrijgen ofzo. Maar ik heb twee regen broeken in de auto liggen
Jij vangt veel meer wind! Klein zijn heeft wel voordelen gehehequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:21 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Jou hou ik sowieso achter me![]()
Ik betwijfel of ik regenkleding heb, maar ga zeker ff kijken morgenmiddag. Hoop toch dat we het droog houden, ook om die karts een beetje op de baan te kunnen houden
Haha ja dat is wel zo. Hopen dat ik er in pasquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:29 schreef S-RS het volgende:
[..]
Jij vangt veel meer wind! Klein zijn heeft wel voordelen gehehe
Zou inderdaad gewoon het fijnste zijn als het droog is
Er gaat toch zo'n veer daar geloof ik? Ik ben er ook een paar keer geweest voor een auto, maar beide keren laten brengen door m'n paquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:33 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Wat een gedoe zeg vanmiddag. Moest een spoedritje van Utrecht naar de Maasvlakte rijden met een Mégane. Gelukkig dat ik thuis nog even 9292 had bekeken, want er rijdt blijkbaar helemaal niets qua openbaar vervoer op de Maasvlakte. Raar eigenlijk, het is daar echt druk en er zitten superveel bedrijven. Even overlegd dus met AR en mocht een taxi nemen naar de dichtstbijzijnde bushalte.
Enfin, ik werd afgezet bij een busstation in Brielle en had de bus naar Spijkenisse net gemist. Half uur wachten, half uur met de bus naar Spijkenisse, half uur met de metro naar Rotterdam Centraal... zo kom je wel aan de uurtjes. De Maasvlakte is wel echt een tof gebied moet ik zeggen!
Zoals eerder gezegd ben ik er morgen dus niet bij, viel Spaß voor degenen die wel gaan!
Ik kom om 14:13 aan op DB-Z, vanaf Nijmegen. Ik zal jou mijn nummer even DM-en, zou je me dan jouw nummer terug willen sturen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik wil wel mee, dan zal maxmin ook wel meerijden want wij hebben al nummers uitgewisseld om samen vanaf Utrecht te reizenTrein van 14.08 nemen we daar, 14.16 op DB-Z. DM met m'n nummer is ook onderweg
Dan hebben we waarschijnlijk dezelfde trein, ik stap in arnhem op.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:39 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Ik kom om 14:13 aan op DB-Z, vanaf Nijmegen. Ik zal jou mijn nummer even DM-en, zou je me dan jouw nummer terug willen sturen?
Ja maar jij zit in het hoge noorden, waarschijnlijk is het bij jou -30, ligt er een pak sneeuw van anderhalve meter en is de zon nog niet opgekomen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |