Haha in dat geval moet het mij ook nog wel lukken om aangenomen te wordenquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:18 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ja, met een mongool die een stoplicht vol door rood meepakte, met de Mercedes met twee wielen in de berm kwam en alsnog werd aangenomen
Mijn "collega" stak op de snelweg van links naar rechts gewoon in één ruk 3 banen over. Ook aangenomen. Oh ja en de instructeur moest steeds z'n hand van de pook wegmeppen omdat hij steeds wilde schakelen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:35 schreef zazzel het volgende:
[..]
Haha in dat geval moet het mij ook nog wel lukken om aangenomen te worden
Ik had de sollicitatie met een meisje dat ook niet erg goed reed. Ze had bijna het lichtmetaal van de 5-serie aan gort gereden omdat ze blijkbaar geen idee had hoe dicht ze op de stoeprand reed op een weg waar wel twee 5-series op pasten. Verder had ze nog nooit in een automaat gereden. Op zich geen probleem maar ik vind het wel raar dat je dat niet ff 1x doet voordat je op sollicitatie komt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:18 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ja, met een mongool die een stoplicht vol door rood meepakte, met de Mercedes met twee wielen in de berm kwam en alsnog werd aangenomen
Anders kunnen ze dit niet op hun website zetten:quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:48 schreef Viezze het volgende:
Volgens mij moet je die auto echt om een boom heen knopen wil je niet aangenomen wordenEcht, waar die rijtest voor hikers toch voor nodig is.
quote:Iedere studentchauffeur die ingezet wordt voor autotransporten krijgt vooraf een rijlesprogramma dat goed aansluit op de werkzaamheden. Easy Way heeft een uitgebreide en professionele instructie voor studentchauffeurs en heeft ervaren rijinstructeurs voor de opleiding en instroom van student chauffeurs.
Mail het idee door naar EWquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:06 schreef Viezze het volgende:
Ja want rijden in een 5-serie sluit zoooo goed aan bij je dagelijkse werkzaamheden
Nee, koop dan een afgeragde bus met 3 ton op de teller en laat toekomstige hiker daarmee door nauwe straatjes rijden en achteruit parkeren. Misschien hebben we er dan wat aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice! Leuke auto's gehad?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:39 schreef Parpika het volgende:
Eerste ritje vandaag gehad. Is me goed bevallen!
Die heb ik ook gehad. Eerst vanuit Arnhem naar Oldenzaal en dan Enschede - Oldenzaal. Echt een boutrit.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:06 schreef joppie_saus het volgende:
Heb ik ook wel eens gehad, Enschede - Oldenzaal. Meest kansloze ooit
Ja. Was ze mooi? Neuh, PRACHTIGquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:20 schreef RobinhoAjax het volgende:
Even nieuwsgierigheid he: iemand van jullie wel eens een vrouwelijke hiker (hikster?) tegengekomen?
Ah gossie, meneer zit in Amerika en krijgt praatjes?quote:Op maandag 8 oktober 2012 03:10 schreef RTS91 het volgende:
Nr. 8 en 9 zien er gelukkig ook nog steeds als een happy koppel uit.
Jawel, maar wel een autistische die liever alleen naar postkantoor wilde lopen vanaf de steenstraat:pquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:20 schreef RobinhoAjax het volgende:
Even nieuwsgierigheid he: iemand van jullie wel eens een vrouwelijke hiker (hikster?) tegengekomen?
Welnee, enigste wat je moet onthouden is dat je nooit met je linkervoet moet remmen in een automaat.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:06 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb over 2 weken ook sollicitatie.. nou heb ik nog nooit in een automaat gereden; is dat handig om te doen? Ik rijd voor m'n werk wel veel caddy/ bakwagen (sprinter met grote bak erop), mercedes B en verder rijd ik veel volvo v70 maar allemaal schakel..
Ik maak me ook niet druk hoor, maar hierboven stond ergens; je had tenminste in een automaat kunnen rijden blabla.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:19 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Welnee, enigste wat je moet onthouden is dat je nooit met je linkervoet moet remmen in een automaat.
Als je nooit in een automaat gereden hebt dan reageert bijna iedereen automatisch zo, maar probeer maar eens in een schakelauto met je linkervoet te remmen, dan zit je met je hoofd tegen de voorruit.
Verder "kruipt" een automaat, wat inhoud dat hij begint te rollen als je de rem loslaat. Rem dus gewoon inhouden bij 't stoplicht.
Mocht je makkelijk iemands auto met een automaat kunnen lenen kan je ff een rondje doen.
Maar maak je er niet te druk over want heel veel hebben van tevoren nog niet in een automaat gereden
Oke oke! Ja ik zei het omdat ik toen ook dacht van gaat dat allemaal goed enzoquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik maak me ook niet druk hoor, maar hierboven stond ergens; je had tenminste in een automaat kunnen rijden blabla.
Het zou leuk zijn als baantje, ik houd van rijden.. maar ik heb werk en wil het ook eigenlijk meer voor de fun en voor als spaarcentje erbij doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |