Ja maar jij zit in het hoge noorden, waarschijnlijk is het bij jou -30, ligt er een pak sneeuw van anderhalve meter en is de zon nog niet opgekomen.quote:
Ik vul daar altijd gewoon de plaatsnaam in, ik weet ook niet waarvoor het is. Goed opletten dat je de eindtijd van de eerste rit ook gebruikt als starttijd van de tweede rit.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:41 schreef Hojdhopper het volgende:
Hee even een vraag mbt de online ritbon. Als je aangeeft dat je nog een vervoltransport hebt, dan moet je invullen wat het 'eindadres rit' is. Vullen jullie daar het hele adres in ofzo?
edit: ik zie nu dat ie wat je daar noteert automatisch noteert bij de volgende ritbon als zijnde 'gestart vanaf station'.
Ah oke, ja hij pakt hem dus automatisch op bij je volgende ritbon geloof ik.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:46 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ik vul daar altijd gewoon de plaatsnaam in, ik weet ook niet waarvoor het is. Goed opletten dat je de eindtijd van de eerste rit ook gebruikt als starttijd van de tweede rit.
Zit een goederentrein voor, dus ook nog langzaam rijden waarschijnlijk. Ik sms Srs wel even.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:07 schreef DrSnuggle het volgende:
Trein vanuit Arnhem? Daar zit ik ook in en we komen nu net aan in ede-wageningen. Duurt nog wel ff.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:17 schreef maxmin het volgende:
Zo, ik ben inmiddels al lang en breed weer thuis
Wat mij betreft was het voor herhaling vatbaar! Dat beeld van dery die daar midden in de plas stond zal me nog wel even bijblijven
Haha volgens mij was ik in de 1ste ronde vierde! Maar de tweede ronde helaas 9de, omdat ik twee keer gruwelijk van de baan vloog. Gelukkig wist ik, in tegenstellling tot dery, wel de plassen nog net te ontwijkenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:29 schreef DrSnuggle het volgende:
Haha, was zeker een geslaagde middag. Ik dacht dat ik supersnel reed, ben ik toch 4e en 6e geworden.gelukkig ben ik niet wezen zwemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |