lijkt me niets een automaat, maarja we zullen zien. Ik ben dol op gewoon een handbak en een koppeling onder m'n linker voetquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:03 schreef maxmin het volgende:
[..]
Bij EW krijg je alleen maar in een automaat rijtest. Normaal gesproken is het een VW passat of BMW 5. Tenzij ze er iets nieuws bij hebben inmiddels.
Er stond in de mail: 5 serie of vw passat (automaat) daaruit concludeerde ik dat alleen passat automaat was maar dat is dus niet zo?quote:
Het was een S-klasse maar misschien hebben ze er nu een Passat bij, zou best kunnen hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:05 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Er stond in de mail: 5 serie of vw passat (automaat) daaruit concludeerde ik dat alleen passat automaat was maar dat is dus niet zo?
maar helemaal geen handbakken aanwezig dus?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:06 schreef Viezze het volgende:
Ik rijd op dit moment dagelijks een automaat en het is geweldig
[..]
Het was een S-klasse maar misschien hebben ze er nu een Passat bij, zou best kunnen hoor.
Nee. Mocht je nog nooit automaat hebben gereden of de neiging hebben de koppeling in te trappen die er niet is, zet dan je linkerbeen achter je rechter. Dan gaat het prima.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
maar helemaal geen handbakken aanwezig dus?
Ah okee! Achja, ik heb al vele kilometers gereden, wat moet zo'n automaat nou voor verschil makenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:08 schreef Viezze het volgende:
[..]
Nee. Mocht je nog nooit automaat hebben gereden of de neiging hebben de koppeling in te trappen die er niet is, zet dan je linkerbeen achter je rechter. Dan gaat het prima.
Nou, hoe meer kilometers en geen automaat, hoe eerder je de koppeling in wilt trappenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:09 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ah okee! Achja, ik heb al vele kilometers gereden, wat moet zo'n automaat nou voor verschil maken
Top! Ze hadden vandaag idd ook een passat. We waren met z'n 4'en.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:30 schreef Mallet het volgende:
[..]
Done. Vanaf het nieuwe topic sta je erin.
Ik snap het wel, het is gewoon een kwestie van geld.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:09 schreef Rubenr3 het volgende:
Er gaat niets boven een automaat, ik snap ook niet waarom je tegenwoordig nog wilt schakelen.
dat lijkt met bullshit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:12 schreef zazzel het volgende:
[..]
Top! Ze hadden vandaag idd ook een passat. We waren met z'n 4'en.
Die intructeur(zelfde als dat inname filmpje) zei dat ze 6 sollicitanten per dag aannamen...
Dus zal nog wel goed gaan met EW
Ik denk dat je je daar nog op verkijkt. Het zou me niks verbazen als het gemiddelde dienstverband op 1 jaar ligt. Het zal veel mensen tegenvallen (veel OV, toch niet zo mooie auto's, uurloon is niet hoog) waardoor ze er heel snel al mee stoppen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
dat lijkt met bullshit.
Op 250 werkdagen x 6 = 1500 op jaar basis.. beetje veel gezien het hele werknemers bestand ook op 1500 man (meer of minder) staat. En zoveel gaan er ook niet elk jaar uit als afgestudeerd/geen reis recht meer
Tegen mij zeiden ze toen iets in de richting van dat er jaarlijks sowieso meer dan 1000 werknemers ontslag nemen. De gemiddelde werkduur lag ook ver onder het jaar volgens mij.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
dat lijkt met bullshit.
Op 250 werkdagen x 6 = 1500 op jaar basis.. beetje veel gezien het hele werknemers bestand ook op 1500 man (meer of minder) staat. En zoveel gaan er ook niet elk jaar uit als afgestudeerd/geen reis recht meer
Inderdaad, heb er nog nooit last van gehad.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:43 schreef maxmin het volgende:
[..]
Tegen mij zeiden ze toen iets in de richting van dat er jaarlijks sowieso meer dan 1000 werknemers ontslag nemen. De gemiddelde werkduur lag ook ver onder het jaar volgens mij.
Ik snap trouwens niet wat iedereen een moeite heeft met het omschakelen tussen automaat en handbak. Ik rij weinig automaat maar ik heb nooit koppel- of schakelneigingen.
Haha dan val ik in die groep:p Al ben ik niet bepaald blij dat ik die traumatische ervaring heb moeten ondergaan:pquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:49 schreef Viezze het volgende:
Als je zo'n verrotte Citroen semiautomaat hebt gereden kan je alles aan qua koppeling of automaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |