abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117917050
Haha, blijkbaar kan het dus toch!
Maandag kwam ik een 65+'er van AR tegen in Haarlem. Die had me toch een stapel printzooi van 9292 bij zich..
Overigens wel een leuk gesprek gehad!
pi_117917627
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 23:50 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Haha, blijkbaar kan het dus toch!
Maandag kwam ik een 65+'er van AR tegen in Haarlem. Die had me toch een stapel printzooi van 9292 bij zich..
Overigens wel een leuk gesprek gehad!
Kwam pas een 65+er tegen die een rit van Limburg naar Groningen had en een heel A4'tje vol had geschreven met waar hij allemaal vertraging had gehad, inclusief hectometerpaaltjes...

Als t systeem bij mij begint te mekkeren dat het ongewoon lang is en ik heb in de file gestaan, zet ik er gewoon altijd bij File A16 oid.
pi_117918195
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 00:09 schreef RobinhoAjax het volgende:

[..]

Kwam pas een 65+er tegen die een rit van Limburg naar Groningen had en een heel A4'tje vol had geschreven met waar hij allemaal vertraging had gehad, inclusief hectometerpaaltjes...

Als t systeem bij mij begint te mekkeren dat het ongewoon lang is en ik heb in de file gestaan, zet ik er gewoon altijd bij File A16 oid.
Doe ik ook, nooit gezeik mee gehad. Het systeem van AR begint trouwens al snel te zeuren dat je ongewoon lang over een rit doet. Volgens mij gaat dat systeem uit van een gemiddelde snelheid van 75 km/h ofzo, maar dat is vaak echt niet haalbaar met stadsverkeer ertussen..
pi_117922022
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 00:27 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Doe ik ook, nooit gezeik mee gehad. Het systeem van AR begint trouwens al snel te zeuren dat je ongewoon lang over een rit doet. Volgens mij gaat dat systeem uit van een gemiddelde snelheid van 75 km/h ofzo, maar dat is vaak echt niet haalbaar met stadsverkeer ertussen..
Blij dat het EW systeem te dom is om over tijden na te denken. Slaat ook nergens op dat het automatisch gecontroleerd wordt, er gaat zó vaak iets fout in ov of file. En daarbij hou ik ook gewoon pauze als ik zin heb, geen deadline heb en uren nodig heb. Een buschauffeur moet ook om de 2u ofzo verplicht pauze houden ;)
pi_117922125
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 10:52 schreef maxmin het volgende:

[..]

Blij dat het EW systeem te dom is om over tijden na te denken. Slaat ook nergens op dat het automatisch gecontroleerd wordt, er gaat zó vaak iets fout in ov of file. En daarbij hou ik ook gewoon pauze als ik zin heb, geen deadline heb en uren nodig heb. Een buschauffeur moet ook om de 2u ofzo verplicht pauze houden ;)
Joppie_saus vertelde dat EW hem een keer had gebeld dat die ongewoon lang over een rit had gedaan...
Tja, zo krijg je het ook voor elkaar dat ik geen stap harder zet om een trein eerder te kunnen nemen hoor. Wel rennen voor een trein maar vervolgens niet mogen uitrusten zeker :+
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 11:21:40 #81
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_117922588
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 21:50 schreef S-RS het volgende:

[..]

Moet je over oudere werknemers niet minder belasting betalen oid?
Werknemers boven de 65 mogen maar een bepaald aantal weken achter elkaar werken, en een bepaald aantal weken per jaar. Daarna komt hun AOW in het geding en worden ze gekort. Of ze goedkoper zijn weet ik niet, dat is aan het bedrijf zelf dacht ik.
#26 || Luciano da Silva
pi_117922727
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 10:58 schreef S-RS het volgende:

[..]

Joppie_saus vertelde dat EW hem een keer had gebeld dat die ongewoon lang over een rit had gedaan...
Tja, zo krijg je het ook voor elkaar dat ik geen stap harder zet om een trein eerder te kunnen nemen hoor. Wel rennen voor een trein maar vervolgens niet mogen uitrusten zeker :+
Als ik moet rennen voor een trein en ik haal hem, zet ik ook wel eens de tijd neer voor de trein die ik dan daarna zou pakken. EW is daarin ook niet erg scherp vind ik. Ik kan wel eens twee uur extra krijgen als ik ergens tien minuten vertraging heb. Maar volgens mij doen ze daar niet echt moeilijk over. Ik ben ook benieuwd wat ze doen als je een keer moet tanken, bij de Esso staat, betaalt met je pas en dan, bij wijze van spreken, in plaats van 'ja' 'nee' aanvinkt bij 'heb je de Esso pas gebruikt?'. Zouden ze daar ook naar kijken? Ik vraag het me af.
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_117922892
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 11:29 schreef Kevindinhinho het volgende:

[..]

Als ik moet rennen voor een trein en ik haal hem, zet ik ook wel eens de tijd neer voor de trein die ik dan daarna zou pakken. EW is daarin ook niet erg scherp vind ik. Ik kan wel eens twee uur extra krijgen als ik ergens tien minuten vertraging heb. Maar volgens mij doen ze daar niet echt moeilijk over. Ik ben ook benieuwd wat ze doen als je een keer moet tanken, bij de Esso staat, betaalt met je pas en dan, bij wijze van spreken, in plaats van 'ja' 'nee' aanvinkt bij 'heb je de Esso pas gebruikt?'. Zouden ze daar ook naar kijken? Ik vraag het me af.
Ik denk dat EW die esso pas wel heel scherp in de gaten houdt eigenlijk. Maar OV-tijden niet, daar is ook echt geen beginnen aan. Ik ben er altijd wel eerlijk in eigenlijk, maar ik ga inderdaad mezelf niet kapot zitten haasten voor ze. Daarvoor vind ik dat ze domweg te weinig vergoeding en vriendelijkheid geven. Voor uitsloverij of goedheid krijg je toch nooit een schouderklopje.
pi_117924431
Over ov-tijden gesproken... Maandag 2:30 uur ov'en vanuit Den Haag naar de Europoort :')
pi_117924622
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 12:39 schreef RobinhoAjax het volgende:
Over ov-tijden gesproken... Maandag 2:30 uur ov'en vanuit Den Haag naar de Europoort :')
Haha, Europoort en Botlek is wel drama inderdaad :')
Ben daar gelukkig nog maar 2 keer geweest, hoewel in de Botlek echt een enorm terrein zit waar echt enorm veel auto's binnenkomen.
pi_117925637
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 11:35 schreef maxmin het volgende:

[..]

Ik denk dat EW die esso pas wel heel scherp in de gaten houdt eigenlijk. Maar OV-tijden niet, daar is ook echt geen beginnen aan. Ik ben er altijd wel eerlijk in eigenlijk, maar ik ga inderdaad mezelf niet kapot zitten haasten voor ze. Daarvoor vind ik dat ze domweg te weinig vergoeding en vriendelijkheid geven. Voor uitsloverij of goedheid krijg je toch nooit een schouderklopje.
Verkijk je er niet op.. Ze controleren soms wel degelijk je ritbonnen. Ik denk eerlijk gezegd dat het ook te maken heeft met het aantal uren dat je werkt. Ik heb namelijk wel eens een e-mail gehad met hun constatering dat ik vanaf de bushalte in mijn straat schreef i.p.v. het station.. Die mail kwam na 2 jaar ongeveer.. :P. Moet er wel bij zeggen dat ik oprecht dacht dat dat mocht hehe.
pi_117926416
Hoe doen ze dat dan bij jullie als je 30 minuten van het station woont ofzo? Dan zijn dus 2x per dag 30 minuten onbetaald?

Ik heb voor AR hier best wel vaak ritten waarbij ik niet eens op een station kom. Naar veel locaties is vanaf hier de bus gewoon veel sneller dan via het treinstation. Mag je dan bij EW wel vanaf de bushalte in de straat rekenen?
.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 13:56:35 #88
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_117926543
In je eigen woonplaats krijg je bij EW sowieso nooit je reistijd betaald, ook al moet je via station naar ophaaladres.
#26 || Luciano da Silva
pi_117926625
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:52 schreef Pizzabodem het volgende:
Hoe doen ze dat dan bij jullie als je 30 minuten van het station woont ofzo? Dan zijn dus 2x per dag 30 minuten onbetaald?

Ik heb voor AR hier best wel vaak ritten waarbij ik niet eens op een station kom. Naar veel locaties is vanaf hier de bus gewoon veel sneller dan via het treinstation. Mag je dan bij EW wel vanaf de bushalte in de straat rekenen?
Tijdens mijn sollicitatie werd gezegd dat een bushalte waar meer dan één buslijn stopt, door EW wordt gezien als een busstation. Een tijd later bleek dat opeens onaangekondigd te zijn veranderd, net zoals die rare regel dat je de reistijd niet vergoed krijgt wanneer je in je eigen woonplaats moet beginnen. Voor mij is het in sommige gevallen ook sneller om naar een bushalte te fietsen waar een boel streekbussen stoppen, in plaats van 10 minuten naar het centraal station te fietsen. Dan geef ik gewoon op hoe laat ik bij die halte in de bus stap.
pi_117926714
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:59 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Tijdens mijn sollicitatie werd gezegd dat een bushalte waar meer dan één buslijn stopt, door EW wordt gezien als een busstation. Een tijd later bleek dat opeens onaangekondigd te zijn veranderd, net zoals die rare regel dat je de reistijd niet vergoed krijgt wanneer je in je eigen woonplaats moet beginnen. Voor mij is het in sommige gevallen ook sneller om naar een bushalte te fietsen waar een boel streekbussen stoppen, in plaats van 10 minuten naar het centraal station te fietsen. Dan geef ik gewoon op hoe laat ik bij die halte in de bus stap.
Ik weet niet hoe lang jij al in dienst bent, maar volgens mij was het inderdaad eerst allemaal veel vrijblijvender qua tijden. Later is dat inderdaad aangescherpt en stond het opeens ook beter zwart op wit heb ik het idee. Die regel van meer dan één buslijn heb ik inderdaad ook gehoord. Rare regel sowieso. Bij mij loopt er maar één lijn.
pi_117926788
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 14:01 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe lang jij al in dienst bent, maar volgens mij was het inderdaad eerst allemaal veel vrijblijvender qua tijden. Later is dat inderdaad aangescherpt en stond het opeens ook beter zwart op wit heb ik het idee. Die regel van meer dan één buslijn heb ik inderdaad ook gehoord. Rare regel sowieso. Bij mij loopt er maar één lijn.
Ik werk sinds juli 2010 bij EW. Ik hield me destijds trouwens ook niet aan die regel. Voor mijn deur is een halte waar 1 lijn stopt. Op dik 5 minuten lopen is een halte waar 5 of 6 lijnen stoppen. Waarom zou ik dan naar die 2e halte moeten lopen, terwijl ik dan net zoveel tijd kwijt ben? :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2012 14:05:05 ]
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 14:12:52 #92
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_117927003
Ik werk er sinds augustus 2010, en tegen mij is dat ook gezegd. Opeens kreeg ik die uren in de stad zelf niet meer uitbetaald, na heen en weer mailen was die regel opeens doorgedrukt :')
#26 || Luciano da Silva
pi_117927178
Lijkt me flink balen als je in een grote stad woont, dan ben je zo 30 minuten bezig van het station naar huis, of wanneer het station een paar steden/dorpen verderop is. Mij zou die regel gewoon minstens 1,5 uur per werkdag kosten.
.
pi_117927268
Als ik in dienst kom dan heb ik geluk, ik woon precies tegenover station! :)
En als ik vanuit mijn ouderlijke huis ga werken dan betekent het dus dat ik beter naar het station dichter bij kan gaan met de bus en dan vanuit daar met de stoptrein naar het grotere station?
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 14:33:24 #95
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_117927489
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 14:24 schreef Boterbartje het volgende:
Als ik in dienst kom dan heb ik geluk, ik woon precies tegenover station! :)
En als ik vanuit mijn ouderlijke huis ga werken dan betekent het dus dat ik beter naar het station dichter bij kan gaan met de bus en dan vanuit daar met de stoptrein naar het grotere station?
Ja maar dat maakt niet uit, dat accepteren ze toch niet omdat je woonplaats telt die bij hun bekend is.
#26 || Luciano da Silva
pi_117927553
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 14:33 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ja maar dat maakt niet uit, dat accepteren ze toch niet omdat je woonplaats telt die bij hun bekend is.
Nee maar dat kun je toch aangeven dat je evt. die en die dag daar bent? Mijn kamer tegen over het station is in Nijmegen maar m'n ouders wonen in het altijd prachtige Twente
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_117927741
Ik woon ook 20 minuten van het station vandaan, maar ik doe al sinds ik bij EW werk (oktober 2009 alweer) vanaf dat station schrijven omdat er maar 1 buslijn is hier :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_117929073
Mijn 'ritje' voor morgen.. https://maps.google.nl/ma(...)ekxog&t=h&mra=ls&z=8
Toch wel flink wat kilometers!
Nee.
pi_117929122
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 14:20 schreef Pizzabodem het volgende:
Lijkt me flink balen als je in een grote stad woont, dan ben je zo 30 minuten bezig van het station naar huis, of wanneer het station een paar steden/dorpen verderop is. Mij zou die regel gewoon minstens 1,5 uur per werkdag kosten.
Als je in een of ander gek dorp woont waar geen treinstation is, dan krijg je vanaf de bus betaald volgens mij. Of heb ik dat verkeerd?
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_117929286
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 15:30 schreef Dimitri_ het volgende:
Mijn 'ritje' voor morgen.. https://maps.google.nl/ma(...)ekxog&t=h&mra=ls&z=8
Toch wel flink wat kilometers!
Zo he, Dat is een flinke rit. Blijkbaar zijn er dus mensen die op één dag echt overal naartoe moeten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')