Geen idee, moet de kaarten nog krijgen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
ik ga ookwelk vak zit je?
Wordt sowieso genieten voor jou, eens een keer kwaliteit als Schaken en Martins Indi in actie zijn ipv falers als Zeefuik en Hiariej.
En je zit ook nog in een echt stadion.
quote:Nieuwe dienstregeling NS
Vanaf 9 december komt er 50 kilometer meer spoor beschikbaar, waardoor reizigers uit het noordelijk deel van de Randstad sneller en zonder overstap naar Noord-Nederland kunnen.
Dit door de nieuwe spoorlijn tussen Zwolle en Lelystad.
Tevens komen er vijf nieuwe stations bij (Groningen Europapark, Kampen Zuid, Dronten, Almere Poort en Halfweg-Zwanenburg) en er gaan meer treinen rijden tussen Eindhoven en Sittard, Groningen en Zwolle en Hengelo en Deventer.
NS spreekt van de grootste wijziging van het spoorboekje sinds 2007.
Als we van het verhaal van S-RS uitgaan hoop ik voor je dat er iemand met een goede sleepkabel achteraan komtquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:16 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Op de valreep nog gebeld. Stelt niks voor, Wieuwerd-Groningen in een Caddy SDI... Hoop dat er nog wat achteraan komt
Gaat het hier over dezelfde Caddy SDI?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:51 schreef S-RS het volgende:
Tering jonge, zelfde afrit als vorige week waar ik stil kwam te staan. Nu gewoon weer! Het begon al bij het ophalen. Hij moest naar Wieuwerd en dan kun je er al vanuit gaan dat er iets goed mis is. De garage waar ik hem ophaalde zei al dat het lang duurde voor die startte....
Daar was ik ook al bang voor. Gelukkig wel vakkundige lui daar in Wieuwerd. Kenteken heeft de cijfers : 01XXX3quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:28 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Als we van het verhaal van S-RS uitgaan hoop ik voor je dat er iemand met een goede sleepkabel achteraan komt
Na zorgvuldig onderzoek:
[..]
Gaat het hier over dezelfde Caddy SDI?
Dat gaat veel schelen inderdaad. Als je in Almere eindigt is het minder lucratief vanaf december omdat je vanaf Almere Centrum straks rechtstreeks met de trein naar Leeuwarden/Groningen..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:26 schreef maxmin het volgende:
[..]
Haha dat wordt minder uurtjes voor jullie uit het noorden;)
Hahaha ja dat is hem! Nu is die dus wel gemaaktquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:32 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
[..]
Daar was ik ook al bang voor. Gelukkig wel vakkundige lui daar in Wieuwerd. Kenteken heeft de cijfers : 01XXX3
Die gaat pas om 8:00 open, en ik móét om 8:00 daar zijn. Ik ga ze sowieso bellen, als ik verder geen opties heb.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:21 schreef LeTourdeFrance het volgende:
3km? Kun je de klant niet even bellen voor een lift?
Je had eigenlijk even de noodtelefoon moeten bellen maar daar is het nu te laat voor denk ik..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:24 schreef Zuunigerd het volgende:
[..]
Die gaat pas om 8:00 open, en ik móét om 8:00 daar zijn. Ik ga ze sowieso bellen, als ik verder geen opties heb.
Net alsof daar zulke geheimen op staanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:39 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Je kunt de transportformulieren ook downloaden zonder in te loggen. Lekkere beveiliging.
Dan heb je het systeem van AR zeker nog nooit gezien? Dat is gemaakt in het MS-DOS tijdperk volgens mijquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:56 schreef Shefkee het volgende:
Dat hele systeem van EW vind ik sowieso amateuristisch ogen, een beetje hacker moet dat systeem zo kunnen kraken lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |