abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117816527
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 14:51 schreef S-RS het volgende:
Tering jonge, zelfde afrit als vorige week waar ik stil kwam te staan. Nu gewoon weer! Het begon al bij het ophalen. Hij moest naar Wieuwerd en dan kun je er al vanuit gaan dat er iets goed mis is. De garage waar ik hem ophaalde zei al dat het lang duurde voor die startte....

Een maal onderweg reed op de snelweg met 120km/u en langzaam zakte die steeds verder weg naar 60km/u. Dus ik over de vluchtstrook naar de eerst volgende afrit. Daar viel die ook meteen uit toen ik geen gas meer gaf. Ik stond daar niet zo fijn dus ik wou daar weer weg. Hij wou wel weer starten maar zodra je het gas los niet viel de weer uit. Ik stond 200 meter van een rotonde en daaraan lag een verlaten weg. Toen ik hem de berm in stuurde viel die al weer uit.... Toen heb ik EW gebeld en ik moest hem maar even stallen bij een garage. Gelukkig was die op 700 meter rijden, en dat had echt niet verder moeten zijn. Hij wou alleen nog maar in z'n 1 rijden anders viel die uit.

Toen kwam er nog wat moois, de berm waarin ik stil viel was echt een dikke modder bende. Jawelll, daar kreeg ik dat kreuple kut hok dus niet meer uit. Geen beweging in te krijgen |:( Toen heb ik een auto aangehouden of die wou helpen en dat wou die wel. Maar we hadden beide geen sleepkabel alleen een zielig touwtje. Vlak voordat we het daarmee wouden proberen kwam er een busje langs met een bouwvakker erin die wel even wou helpen en hij had een echte sleepkabel ^O^
Ik heb hem dus uiteindelijk nog 700 meter naar die garage gekregen. Vraag me niet hoe, dat ding ging nog 20km/u en bij gas los viel die meteen weer uit 8)7
Mooi klote :P Had die bouwvakker je niet ff naar die garage kunnen slepen dan? ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')