Jep, was voor deze week alleen vandaag beschikbaar. Heb 11 uur gemaakt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:16 schreef Shefkee het volgende:
Ik wordt echt bizar weinig gebeld de laatste tijd. In Eindhoven en omstreken is er blijkbaar weinig te doen? Hoe zit dat bij jou Enpe, jij nog wat kilometers gemaakt voor EW de afgelopen weken?
Ik ook! Ik wil weer eens een lekkere Giulietta mee!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:31 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Werd vandaag om half 12 nog gebeld of ik een ritje wou doen. Nieuwe Twingo naar Amsterdam gereden
Vrijdag weer hele dag beschikbaar, ben benieuwd of ik wat krijg ! Heb de laatste tijd wel enigszins pech met de auto's (veel Twingo's, Aygo's en als ik geluk heb een superzuinige Fabia). Hoop op betere tijden
Thanksquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:11 schreef Mallet het volgende:
November en december zijn toch van die dooie maanden qua werk. December is helemaal de klap op de vuurpijl (hihi). Een keer in de twee weken zou voor die maanden geen probleem moeten zijn.
3 uur en 10 min later:quote:
Gast.....quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Thanks
Ik wil dit werk erg graag dus ben blij dat ik gevraagd wordt voor sollicitatie maar het is gewoon lastig dat het me nu niet goed uitkomt in precies nov + dec maar het is gek om dat nu al aan te gaan geven voordat je ook maar iets hebt gereden
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:33 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
3 uur en 10 min later:
[..]
Gast.....![]()
Ohyeahh hahahahaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:33 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
3 uur en 10 min later:
[..]
Gast.....![]()
Niet tegen het verkeer in zeilen hèquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:21 schreef joppie_saus het volgende:
Ik ben wel tevreden met de Mini Cooper morgen. Die Trafic daarna word ik dan weer minder warm van.
Ik vinddd die EW-tasjes, althans die dunne, niet echt handig om in te gaan werken. Daar passen net je papiertjes en je pen in, zijn die inmiddels al vernieuwd? Zie daar trouwens nooit EW'ers in lopen, dus ben wss niet de enige die dat denkt..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:14 schreef DrSnuggle het volgende:
Er liep net een chauffeur met volle easyway tas door de intercity naar Zwolle. Toevallig iemand van hier? Hij liep te snel om aan te spreken.
Ik kreeg 2 weken geleden geen tas meer bij m'n sollicitatie, dus denk dat ze er vanaf gestapt zijn...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:09 schreef Shefkee het volgende:
[..]
Ik vinddd die EW-tasjes, althans die dunne, niet echt handig om in te gaan werken. Daar passen net je papiertjes en je pen in, zijn die inmiddels al vernieuwd? Zie daar trouwens nooit EW'ers in lopen, dus ben wss niet de enige die dat denkt..
Jazeker, dat was ik!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:14 schreef DrSnuggle het volgende:
Er liep net een chauffeur met volle easyway tas door de intercity naar Zwolle. Toevallig iemand van hier? Hij liep te snel om aan te spreken.
Ja, ding stond daar in onderhoud maar ze waren vergeten de schuifdeur er in te zetten. Inmiddels ben ik alweer in Almere, mooi half uur wachten op de bus naar Hilversum.quote:
Hoe was de Cooper S dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:32 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ja, ding stond daar in onderhoud maar ze waren vergeten de schuifdeur er in te zetten. Inmiddels ben ik alweer in Almere, mooi half uur wachten op de bus naar Hilversum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |