Al gedaan, ook bij een paar andere prive chauffeur bedrijven gesolliciteerd, taxiwerk doe ik liever niet weer(ook om andere redenen..)quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:58 schreef joppie_saus het volgende:
Bij een andere werkgever solliciteren voor de taxi komt niet in je op?
Ik gebruik daarvoor Rain-Xquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:02 schreef joppie_saus het volgende:
Oke, nou ja je zou ABAZ Utrecht nog kunnen proberen voor chauffeurswerk...
Tipje van mij kant voor de mensen met een eigen auto, nu de winter in zicht is en ons de nodige regen (voor zover we dat nog niet gehad hadden), sneeuw en vorst ons te wachten staat.
Smeer dit op je ruiten:
[ afbeelding ]
http://www.carclean.nl/pr(...)r_300ml_T3998_100269
Het werkt als een tierelier. Regen, maar ook vliegjes hechten zich niet meer aan je voorruit. Door het rijden loopt de regen makkelijker van je ruiten af en bovendien: omdat het water zich niet hecht aan je ruit, vriest het er ook niet op.
Gebruiktje je het wel goed dan? Werkt hier echt geweldig!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:09 schreef joppie_saus het volgende:
Ik had ook Rain-X, maar ik vond dat echt baggerspul. Werkte voor geen meter.
Mijn derde baan is zo ongeveer auto's poetsen, dus ik weet wel hoe één en ander werkt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:10 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Gebruiktje je het wel goed dan? Werkt hier echt geweldig!
Ik heb drie weken geleden voor het laatst gewerkt, interesseert ze echt geen moer.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:15 schreef Boterbartje het volgende:
Kun je je werk ook tijdelijk op een laag pitje zetten?
Ah kijk, ik heb dus maandag m'n sollicitatiequote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:17 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik heb drie weken geleden voor het laatst gewerkt, interesseert ze echt geen moer.
Na een tijdje bellen ze wel hoor. Ik ben een keer gebeld toen ik anderhalve maand niet had gewerkt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:17 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik heb drie weken geleden voor het laatst gewerkt, interesseert ze echt geen moer.
Ja zaterdag kan ik dus ook nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:38 schreef joppie_saus het volgende:
Ah joh, één dag per week moet toch wel lukken? Desnoods vul je zaterdag in, kan jou het bommen dat ze dan geen werk hebben.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:47 schreef joppie_saus het volgende:
Als je niet aangenomen wilt worden moet je dat vooral zeggen.
Dus niet zeggen maar gewoon daarna;quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:47 schreef joppie_saus het volgende:
Als je niet aangenomen wilt worden moet je dat vooral zeggen.
ik wordtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:16 schreef Shefkee het volgende:
Ik wordt echt bizar weinig gebeld de laatste tijd. In Eindhoven en omstreken is er blijkbaar weinig te doen? Hoe zit dat bij jou Enpe, jij nog wat kilometers gemaakt voor EW de afgelopen weken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |