Dan zou ik even bellen of mailen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:54 schreef Peter1612 het volgende:
[..]
Altijd gewoon begin- en eindstation, tenzij ik met de eigen auto ben, maar dat komt niet zo vaak voor!
Ow balenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:10 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik heb per 1 januari geen OV-kaart meer, dus ik zal wel moeten. Overigens heb ik vorige maand maar liefst twee dagen gewerkt, deze maand nog niks
Heb de handleiding is nagelezen, maar daar komt het niet echt duidelijk naar voren. Staat wel in dat de begin- en eindtijd van de chauffeur gelijk zijn aan de klant, uitzonderingen daar gelaten. Maar lijkt me niet dat mijn OV-tijd totaal niet vergoed wordt...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:55 schreef Mallet het volgende:
[..]
Daar is wel iets mee met PC's.. Qua wat je maximaal aan OV krijgt. Misschien dat er een het hier kan toelichten of check anders ff die handleiding. Ik kan daar niet meer bij.
Denk inderdaad dat ik ze maar is bel, snap d'r niks meer vanquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:00 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Dan zou ik even bellen of mailen.
Jazeker, ik vind het veel te mooi hier hehequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:06 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Ow balen![]()
Je blijft hier nog wel ff rondhangen?
Gelukkigquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:11 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Jazeker, ik vind het veel te mooi hier hehe
Haha klopt. Weinig gewerkt laatste tijd, druk met andere dingenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:12 schreef Mallet het volgende:
[..]
Jij hebt je ook al lang niet meer laten zien hier!
Hmm raar. Ik heb ook ABN en heb nog niks. Morgen maar even bellen dan. Mijn loonstrookje heb ik wel ontvangen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik (ABN) had het vanmorgen rond half 9.
Ben ook 23, maar ik verdien regelmatig meer als 100 euro per dag. Dagen van 9-10 uur zijn bij ons eigenlijk vrij normaalquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:43 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat ga ik nu ik 23 ben ook doen hopelijk
Bij ons is als je 23 wordt er een salarisstijging van 8.40 oid tot iets van 9.80, dus vandaarquote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:04 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Ben ook 23, maar ik verdien regelmatig meer als 100 euro per dag. Dagen van 9-10 uur zijn bij ons eigenlijk vrij normaal
die Cooper S lijkt me niet verkeerd!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:10 schreef joppie_saus het volgende:
Morgen de eerste twee ritten van de maand, Mini Cooper S en Renault Trafic.
Van de planning krijg ik altijd binnen een dag reactie, van de administratie duurt het meestal wel een paar dagenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:34 schreef Marco001 het volgende:
Is Autoreset trouwens een beetje vlot met het beantwoorden van mail? Maandag namelijk een mailtje gestuurd met de vraag of ze vacatures voor mij hadden. (24 jaar, geen OV, wel 3 jaar werkervaring als taxichauffeur)
wacht dus nog even af.. Ben namelijk weer op zoek naar een bijbaantje, en in het verleden dus taxi gereden, alleen voel ik er weinig voor om al dat gezeik als ik weer eens te laat ben(dankzij de centrale) over me heen te krijgen. Helemaal omdat ik vaak ook nog eens in de oudste busjes moest rijden..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:38 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Van de planning krijg ik altijd binnen een dag reactie, van de administratie duurt het meestal wel een paar dagen
Haha grappig, had je pauze of sprong ze gewoon op een rijdende bus?? ^^quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:21 schreef Dimitri_ het volgende:
Kreeg nog bezoek tijdens het werken gisteren.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |