abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117890542
Ik kreeg een sms voor een spoedrit naar hoogerheide. Denk ik er weer 10sec te lang over na en hebben ze precies op dat moment iemand anders aan de lijn en is hij vergeven.... Was goed voor de uurtjes geweest, terug ov-en vanuit zo'n gat
pi_117891260
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 12:47 schreef maxmin het volgende:
Ik kreeg een sms voor een spoedrit naar hoogerheide. Denk ik er weer 10sec te lang over na en hebben ze precies op dat moment iemand anders aan de lijn en is hij vergeven.... Was goed voor de uurtjes geweest, terug ov-en vanuit zo'n gat
De vliegtuigmaker zeker?
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:28:54 #53
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_117891930
Ze stonden ook op m'n voicemail en rit zou worden vastgehouden, bel ik 13min later terug en is de rit vergeven -O-

Geen uurtjes meer voor vandaag helaas.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:47:13 #54
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_117892739
Wachtend om gebeld te worden voor maandag...
pi_117894093
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 13:10 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

De vliegtuigmaker zeker?
Geen idee, ben daar nog nooit geweest. Was een rit vanuit utrecht
pi_117898021
Maandag een Insignia rijden, moet ik nu ook een foto naar EW sturen?
pi_117898079
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 16:05 schreef Rubenr3 het volgende:
Maandag een Insignia rijden, moet ik nu ook een foto naar EW sturen?
_O-
Natuurlijk :P
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:16:18 #58
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_117898430
Maandag eerste rit, den haag - Breda. Zoetermeer - Breda

Edit: 308, en kia c'eed...

[ Bericht 25% gewijzigd door zazzel op 12-10-2012 16:25:29 ]
pi_117898858
Maandag ook drie ritten, ze belde om 1 uur ofzo al. Ik had mazzel, ik had m'n telefoon net in m'n hand en had hem op geluid uit en niet trillen staan. Anders had ik die ook weer gemist :{

Groningen - Amsterdam --> Tiguan
Schiphol - Harderwijk --> Focus
Amersfoort - Oldenzaal --> Prius

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 16:05 schreef Rubenr3 het volgende:
Maandag een Insignia rijden, moet ik nu ook een foto naar EW sturen?
Alleen als die wieldoppen heeft ^O^
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:33:26 #60
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_117899041
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 13:47 schreef zazzel het volgende:
Wachtend om gebeld te worden voor maandag...
Hetzelfde hier. Ik kreeg eerder vandaag wel een belletje. De klant had een klacht ingediend. Ik had gebeld om een lift, omdat ik vandaag geen lange afstanden kon lopen. Ze hielpen me vriendelijk, maar achteraf dienden ze een klacht in. Ik vertrouw niemand meer. :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 16:05 schreef Rubenr3 het volgende:
Maandag een Insignia rijden, moet ik nu ook een foto naar EW sturen?
Hahahaha!
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
pi_117900981
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 16:33 schreef Zuunigerd het volgende:

[..]

Hetzelfde hier. Ik kreeg eerder vandaag wel een belletje. De klant had een klacht ingediend. Ik had gebeld om een lift, omdat ik vandaag geen lange afstanden kon lopen. Ze hielpen me vriendelijk, maar achteraf dienden ze een klacht in. Ik vertrouw niemand meer. :')

[..]

Hahahaha!
Zo, dat is lullig... :{ Wat zeiden ze toen je had uitgelegd waarom je niet ver kon lopen?
pi_117901870
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 16:05 schreef Rubenr3 het volgende:
Maandag een Insignia rijden, moet ik nu ook een foto naar EW sturen?
NEE! :(
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 18:56:38 #63
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_117902931
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 17:38 schreef Jieuwst het volgende:

[..]

Zo, dat is lullig... :{ Wat zeiden ze toen je had uitgelegd waarom je niet ver kon lopen?
Wie, EW of de klant? De klant was begripvol en wilde voor mij wel een uitzondering maken. Gewoonlijk halen ze niemand op, maar mij wel. Puik! ^O^

EW was strontchagrijnig en sprak me belerend toe. Ik had het via EW moeten regelen, in plaats van direct de klant te benaderen. Daar zit wat in, maar ik had geen zin om eventueel mijn rit af te laten blazen. Een taxi laten rijden lijkt me ook niet handig, dus uiteindelijk zou EW toch de klant hebben gevraagd om mij te laten ophalen.

Ik heb gewoon een schakel er tussenuit gehaald, maar dat stelden ze niet op prijs. Soit, ik lig er niet wakker van. Voortaan bel ik de centrale wel. 8)7
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
pi_117903640
Oke, wel stom dat de klant dan alsnog een klacht indient.

En als EW zijnde is het toch alleen maar fijn dat je hen werk bespaard?
Maarja, het zal wel :P
pi_117905422
EW weet ook nooit wat ze willen. Heb ze al meerdere malen gebeld met een probleem over wat dan ook en het eerste dat ze zeggen: ''Heb je het nummer in je ritinfo al gebeld''. En als ze achteraf een klacht indienen is het weer niet goed :+
Laatste belde eentje mij zelfs terug nadat ik had gebeld wat het juiste adres was of ze me even moesten halen. Ja, prima joh :7
pi_117905467
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 19:19 schreef Jieuwst het volgende:
Oke, wel stom dat de klant dan alsnog een klacht indient.

En als EW zijnde is het toch alleen maar fijn dat je hen werk bespaard?
Maarja, het zal wel :P
Daar vind ik Easyway sowieso wat pietepeuterig in. Iedereen weet dat de meest directe verbinding het snelst en duidelijkst, kortom het efficientst is. Altijd dat gedoe om eerst met EW te overleggen. :')

Vandaag een smsje gekregen voor een spoedje Utrecht-Hoogerheide. Ik had eerder deze week mijn beschikbaarheid met verzoek om een Utrecht-Bergen op Zoom ritje gewijzigd in niet-beschikbaar. Dus ik snel bellen, maar was al vergeven. :(

Trouwens hè. Ik vroeg me nog wat af. Stel, met al dat gerommel met de studiebeurs, dat er binnen een paar jaar wordt besloten dat studenten alleen nog maar op een bepaald traject vrij mogen reizen (ouders-studiestad). Dan gaat EW toch over de kop of niet? Bedrijven met 65+ers in dienst zullen dan floreren.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:32:49 #67
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_117906666
Als er in de rit info staat dat 'de grote uit Breda' gefaxt wil worden vanuit het schadebedrijf waar je de auto ophaald. (Indien niet mogelijk gewoon uploaden bij EW)
Vragen jullie dan gewoon of ze kunnen faxen of upload je het transport formulier gewoon bij easyway?
pi_117906935
Faxen moet bij afleveren toch? Ik upload het gewoon als ik het niet bij een vestiging van hunzelf aflever.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:46:25 #69
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_117907499
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:37 schreef Rubenr3 het volgende:
Faxen moet bij afleveren toch? Ik upload het gewoon als ik het niet bij een vestiging van hunzelf aflever.
Ooh ik zie het al, met m'n dyslectische hoofd verkeerd gelezen.. :p
pi_117910360
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:37 schreef Rubenr3 het volgende:
Faxen moet bij afleveren toch? Ik upload het gewoon als ik het niet bij een vestiging van hunzelf aflever.
Ik heb dat 1 keer gedaan, sinds dien vond ik het onzin en nooit wat van gehoord :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 18:56 schreef Zuunigerd het volgende:

[..]

Wie, EW of de klant? De klant was begripvol en wilde voor mij wel een uitzondering maken. Gewoonlijk halen ze niemand op, maar mij wel. Puik! ^O^

EW was strontchagrijnig en sprak me belerend toe. Ik had het via EW moeten regelen, in plaats van direct de klant te benaderen. Daar zit wat in, maar ik had geen zin om eventueel mijn rit af te laten blazen. Een taxi laten rijden lijkt me ook niet handig, dus uiteindelijk zou EW toch de klant hebben gevraagd om mij te laten ophalen.

Ik heb gewoon een schakel er tussenuit gehaald, maar dat stelden ze niet op prijs. Soit, ik lig er niet wakker van. Voortaan bel ik de centrale wel. 8)7
Ik heb een keer gehad dat ik niet met het OV op het adres kon komen. Toen ik dat tegen EW zei wilden ze iemand gaan zoeken met een eigen auto maar daar had ik niet zo'n zin in. Toen mocht ik, uitzondering, de klant bellen met de vraag of hij me wilde op halen. Maar ik moest expliciet aan de klant vermelden dat het geen verplichting was en dat we het probleem niet bij hem neerlegden. Terwijl een particulier er niet zo heel snel moeilijk over doet..

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:07 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Trouwens hè. Ik vroeg me nog wat af. Stel, met al dat gerommel met de studiebeurs, dat er binnen een paar jaar wordt besloten dat studenten alleen nog maar op een bepaald traject vrij mogen reizen (ouders-studiestad). Dan gaat EW toch over de kop of niet? Bedrijven met 65+ers in dienst zullen dan floreren.
65+ers moeten gewoon betalen voor het OV. Studenten vanaf dan ook, nog wel met 40% korting denk ik. Dus dan maakt een student of 65+er niets uit toch?
pi_117911292
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 21:36 schreef Viezze het volgende:

65+ers moeten gewoon betalen voor het OV. Studenten vanaf dan ook, nog wel met 40% korting denk ik. Dus dan maakt een student of 65+er niets uit toch?
Moet je over oudere werknemers niet minder belasting betalen oid?
pi_117911536
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 21:50 schreef S-RS het volgende:

[..]

Moet je over oudere werknemers niet minder belasting betalen oid?
Ik gok zo dat joppie_saus daar meer over weet, maar ik zou niet weten waarom. Allereerst al omdat werkgevers geen belasting betalen (behalve de ZVW premie, maar ik ga er vanuit dat een 65+er die ook gewoon moet betalen) voor werknemers..
pi_117911668
Mmn tja, ik heb er ook geen verstand van. Ik gokte ook maar wat O-)
pi_117911831
Daarnaast denk ik trouwens dat oudjes veel minder efficient met het OV reizen. De meeste chauffeurs plannen tegenwoordig met hun telefoon, dus als je vertraging oploopt kijk je even wat nu de snelste aansluiting is. Dat gaat met die oudjes toch wel anders, hoe vaak die wel niet bij de grote in Almere lopen te zoeken :') En 1 keer heeft eentje me overtuigd om een bepaalde bus te pakken omdat ik de aansluiting wel zou halen, maar mooi niet he :')
pi_117914923
Ik kwam voor de zomer een keer een senior van AR tegen bij de bushalte, die stond op z'n Samsung Galaxy Note of Tab, hoe zo'n ding ook mag heten, was zo'n ding van 5 á 6 inch, z'n OV reis te plannen "Ja, deze heb ik nieuw, groot scherm, dan kan ik het gemakkelijk lezen en bedienen". Het kan dus wel _O_
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')