quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:54 schreef N.i.c.k het volgende:
prachtig stuk in de AD sportwereld.een enkele passage.
Was het bereiken van de RG finale een hoogtepunt in je leven ?
'Met kleren aan wel, ja'.
Over zijn ontsnapping tegen Horna.
'Ik speelde toen bewust drie punten service volley. Dan ben ik direct aan het net om hem te feliciteren, dacht ik. Ik had toch al een afspraak gemaakt met Raemon. We zouden in het weekeinde wat gaan drinken in Nederland.'
Over het dagelijks frequenteren van de Jappaner op de hoek, tijdens RG.
Die avond drinkt hij met zijn ouders een borreltje ('ik nam twee biertjes per dag, meer niet') op de overwinning. Zijn moeder staart plots naar de ingang van het restaurant. Daar staat Moya die toevallig in dezelfde tent wil gaan eten. 'een paar minuten later stonden twee champagneflessen op onze tafel. Cadeautje van Carlos.'
[...] 'Vorig jaar kreeg ik nog een sms'je van hem, toen hij in Amersfoort speelde. 'Waar kun je leuk uit in Amsterdam?', schreef hij. Ik heb hem met plezier wat tips gegeven'.
De eigenaar van de Jappaner is een tevreden mens. Dankzij de zegetocht van Verkerk, [..], stijgt diens omzet fors. Hij leeft met de tennisser mee en zet af en toe een fles champagne op tafel. Iedereen neemt het ervan. behalve de finalist zelf. Die houdt het, traditiegetrouw, bij twee biertjes.
En quote van McEnroe over V.
'Je bent Rocky met een tennisracket'.
Over de verloren finale, alwaar Karen Mulder op de tribune zat zei hij op de persconferentie:
'ik had verloren en Karen Mulder gemist. Terwijl ik vrijgezel was. Dubbel pech op een dag.'
Over het niet deelnemen aan Dancing with the stars:
'Ik heb het ritme van een zwangere zeekoe'.
Over de toegenome aandacht en zijn sterrenstatus:
'ik moest aan al die aandacht wennen. Ik stond een keer in de winkel van een tankstation en wilde een ijsje pakken. Zegt een vrouw tegen me; 'Jij mag geen ijsje, dat is niet goed voor je'. Zo iemand wil je toch aan haar haren beetpakken en naar buiten gooien.'
Het hele artikel AD.
Vorige Topicsquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:28 schreef sportfreak het volgende:
Mensen, kom allemaal naar FOK!sport voor een prachtig verhaal over jullie held.
http://sport.fok.nl/sport/nieuws/49500
Hij laat natuurlijk 10 oktober als zijn verjaardag doorschemeren zodat Zijn feest 21 dagen duurtquote:Op woensdag 10 oktober 2012 07:00 schreef franklop het volgende:
Op 538 meldden ze vanmorgen dat Hij jarig is vandaag.. de ontwetenden. Voor de leken en tere zieltjes is hij 31 oktober jarig, de volgers van Hem weten dat Hij niet verjaard.
Uiteraard gevraagd om een rectificatie.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-tennisracket.dhtmlquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:53 schreef Salamando het volgende:
De AD link in de OP doet het niet.
aangepastquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-tennisracket.dhtml
Dankquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
ik bedankt Hem iedere dag al op mijn blote knieën.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bedank Hem maar, want zonder Hem was dat hele artikel er niet geweest.
Het blijft een briljant stukquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
ik heb bij de sushi bar voor 17 dagen voedsel naar binnen gewerktquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:08 schreef franklop het volgende:
Hij is jarig vandaag trouwens. Zal hem eren door een vaatje bier te drinken vanavond
quote:Op donderdag 1 november 2012 02:13 schreef wimderon het volgende:
'Nou ja zo veel, dat was wel aardig wat ja'
![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:38 schreef The_Hives het volgende:
'moya, die ken ik ook goed' geweldig understatement!
quote:Op donderdag 1 november 2012 02:13 schreef wimderon het volgende:
'Nou ja zo veel, dat was wel aardig wat ja'
![]()
er is een tijd geweest dat 5 minuten te lang duurde. Van de dokter moest ik wat afkicken, nu heb ik voor de tussentijd en als ik werk familie en vrienden ingeschakeld!quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:59 schreef wimderon het volgende:
http://www.martinverkerk.com/
Ik kijk elke vijf minuten even, jullie?
Ergens wel schrijnend dat er pas na zijn actieve carriere pas de de echte waardering is gekomen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Is voor de mensen die het in Active Topics zien staan. Stukje service. Aan de lurkers: lees de OP ook eens.
Zijn carrière duurt nog steeds voortquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ergens wel schrijnend dat er pas na zijn actieve carriere pas de de echte waardering is gekomen.
De LEGENDE is oneindig!quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:25 schreef Falco het volgende:
[..]
Zijn carrière duurt nog steeds voort
Precies, als Hij zou willen zou Hij ze allemaal van de baan vegenquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:25 schreef Falco het volgende:
[..]
Zijn carrière duurt nog steeds voort
Hij benadrukt alleen nog maar even dat Hij Moya ook kent. Wat voor Moya een hele eer moet zijn.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:38 schreef The_Hives het volgende:
'moya, die ken ik ook goed' geweldig understatement!
Pics.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:16 schreef luckass het volgende:
Mijn foto met Hem is weer uit de archieven opgedoken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Pics.Ik denk niet dat het internet zoveel epischheid op 1 foto aan kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk ga je handtekeningen voor ons farmenquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:26 schreef detennismaster het volgende:
Ik krijg eind januari een 2 uur durende clinic van Martin Verkerk.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hopelijk ga je handtekeningen voor ons farmen![]()
Even mijn Koning Martin shirt tevoorschijn halen hier
Uiteraard. Sowieso ook wat foto's maken. Wat zou hij nou beuren voor zo'n clinic?Het is een project van tennis tegen kanker. Lijkt me niet het type dat zoiets vrijwillig doet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:37 schreef -Vaduz- het volgende:
En dat je wat parels van uitspraken aan ons door mag geven!!
Bereid je ook maar voor op een relaas over de hedendaagse politiek/nieuws etc.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:26 schreef detennismaster het volgende:
Ik krijg eind januari een 2 uur durende clinic van Martin Verkerk.![]()
![]()
![]()
![]()
Zonder gedegen voorbereiding kom je nergens in de ATP-Tour.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:00 schreef Salamando het volgende:
Dat wordt gewoon 2 uur lang aan de pils zitten hoor.
Toen ik een clinic van hem had zat 'ie aan de cola.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:00 schreef Salamando het volgende:
Dat wordt gewoon 2 uur lang aan de pils zitten hoor.
Zeker weten dat het geen baco's waren?quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:05 schreef luckass het volgende:
[..]
Toen ik een clinic van hem had zat 'ie aan de cola.
Sympathiek, want de kantine had wat leveringsproblemen.
Ja gut, dat heeft iedere kantine als hij op audiëntie komt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:05 schreef luckass het volgende:
[..]
Toen ik een clinic van hem had zat 'ie aan de cola.
Sympathiek, want de kantine had wat leveringsproblemen.
Hij zei van niet. Toch sympathiek, altijd het goede voorbeeld willen geven.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:07 schreef freiss het volgende:
[..]
Zeker weten dat het geen baco's waren?
Mag ik je aanrakenquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:47 schreef detennismaster het volgende:
Clinic duurt wel gewoon 2 uur, nu al zin in.![]()
het?quote:Op donderdag 13 december 2012 08:02 schreef XL het volgende:
Ik heb ook wel eens een clinic van het gehad en toen moest ik een bal in het midden aanspelen voor een volley en ik ramde hem uit, ver links van de baan. Hij liet het gewoon toe
quote:
in zijn linkerhand een glas bier, je kan het door de netband helaas net niet goed zienquote:
En dan te bedenken dat er tegenwoordig veel spelers zijn diequote:
ik hoorde dat Nadal in 2013 zijn rentree hoopt te gaan maken, misschien dat Martin hem daarbij kan helpenquote:
quote:Op maandag 24 december 2012 03:14 schreef wimderon het volgende:
'Ik kan iedereen helpen'![]()
Die laatste opmerking over dames
wtf!!! Ik herinner het me nog als de dag van gisteren. Gisteren won hij toch ook nog iets?quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:13 schreef luckass het volgende:
Dit jaar is het alweer 10 jaar geleden
quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
wtf!!! Ik herinner het me nog als de dag van gisteren. Gisteren won hij toch ook nog iets?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:24 schreef detennismaster het volgende:
1 HOUR TO GO!
Ik ga nu op weg naar de clinic.
Ik sta naast hem. Zal ik hem aanspreken? Het is echt een kast trouwens.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:33 schreef TheFastOne het volgende:
[..]Vergeet niet te melden dat Hij nog steeds een grote fanbase op Fok! heeft!
Hij heeft gewoon niet zo veel woorden nodigquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:06 schreef detennismaster het volgende:
Ik hem aangesproken, mijn eigen trainer is Melle van Gemerden (oudprof) dus ik zei daar wat dingen over. En ik vroeg of hij vaker clinics deed. Hij zei: "ja eigenlijk alleen in de zomer". Verder is hij niet heel spraakzaam.
Jij hebt Melle van Gemerden als trainer?????? Jij koning! Dat is ook al zo'n heldquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:06 schreef detennismaster het volgende:
Ik hem aangesproken, mijn eigen trainer is Melle van Gemerden (oudprof) dus ik zei daar wat dingen over. En ik vroeg of hij vaker clinics deed. Hij zei: "ja eigenlijk alleen in de zomer". Verder is hij niet heel spraakzaam.
Echt? Dan zijn woorden toch niet nodigquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jij hebt Melle van Gemerden als trainer?????? Jij koning! Dat is ook al zo'n held
Maar niet vergelijkbaar met Martin natuurlijk. En tsja, spraakzaam zijn met al die groupies op hem afkomen. Met mij wisselde hij ook maar een paar woorden. Maar hij deed wel een box met me dus
Ik zou ook gaan tennissen als Melle mijn trainer zou zijn. En al helemaal als Martin clinics gaat geven.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jij hebt Melle van Gemerden als trainer?????? Jij koning! Dat is ook al zo'n held
Maar niet vergelijkbaar met Martin natuurlijk. En tsja, spraakzaam zijn met al die groupies op hem afkomen. Met mij wisselde hij ook maar een paar woorden. Maar hij deed wel een box met me dus
quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:34 schreef Norrage het volgende:
Martin is koning!! Ik ben nu ingestraald, mijn leven zal nooit meer hetzelfde zijn: http://dstvobvius.nl/site(...)images/clinic315.jpg
Martin mag blij zijn dat ie nog haar heeft!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je hebt zelfs de inhammen van Hem
Echte bazenfoto wel hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Martin mag blij zijn dat ie nog haar heeft!
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:47 schreef detennismaster het volgende:
Ik heb wat quotes opgeschreven. Zal ik vanavond even uitwerken.
Wat? jouw foto?quote:
Wow! Was ie zo erotisch dat ie nooit eerder op de website is gezet?quote:
xxx-ratedquote:Op zondag 27 januari 2013 00:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wow! Was ie zo erotisch dat ie nooit eerder op de website is gezet?
Ik ben te jaloers, weet je dat.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:47 schreef detennismaster het volgende:
Ik heb wat quotes opgeschreven. Zal ik vanavond even uitwerken.
Ik heb nog eens Roland Garros lopen kijken met Melle van Gemerden toen we bij dezelfde club competitie moesten spelen, in het jaar dat hij zelf in de eerste ronde had verlorenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:06 schreef detennismaster het volgende:
dat heeft wel eens eerder hier in deze reeks gestaanquote:Op zondag 27 januari 2013 11:52 schreef de_boswachter het volgende:
Heeft HIJ het met Wickmayer gedaan ?
Wist ik ook nietquote:Op zondag 27 januari 2013 11:52 schreef de_boswachter het volgende:
Heeft HIJ het met Wickmayer gedaan ?
quote:Op zondag 27 januari 2013 12:02 schreef Gorzalka het volgende:
Kwam het net tegen ja!
Blijkt nu dat het uit de duim van Boswachter vandaan komt.
quote:Op een gegeven moment zelfs dezelfde sokken aangedaan, maar daar ben ik snel mee gekapt want dat begon toch een partij te meuren.
Hou ons niet voor de gek, Martinquote:Het is toch onvoorstelbaar dat ik in een week meer dan honderd aces sla?
Als je in principe alles met 6-0 6-0 kan winnen kom je nooit aan de 100 (zeker aangezien hij niet altijd voor de ace zou gaan om de top-20 slagen in stelling te kunnen brengen.)quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:49 schreef luckass het volgende:
[..]
Hou ons niet voor de gek, Martin.
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:51 schreef detennismaster het volgende:
Bij de clinic:
"Ik ken wel spelers die het nog veel erger hadden. Zo'n Deen moest voor de wedstrijd 20 keer zijn horloge aan en uit doen, voordat hij naar de baan kon. Die gozer was echt niet goed"
Hij doet het natuurlijk gratis uit liefdadigheid.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]. Wie zou deze Deen geweest zijn
?
Wat een quotes![]()
Wat vraagt die gast zich eigenlijk voor een clinic normaal gesproken (behalve een fust bier) ?
Het is te hopen dat die clubs een beetje grote tribunes hebben, anders krijg je nog vechtpartijen om de beste plekkenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dat wordt met touringcars vol er achteraan
Het is denk ik wel prettig als iemand de ballen voor je haalt.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:09 schreef Szura het volgende:
Sinds wanneer heeft Martin een dubbelpartner nodig?
Neem aan dat Hij die wedstrijden ook in zijn eentje doet.
Ik ook. Mijn zoon, heet tevens Martin trouwens (en heeft ook weleens zn dubbelpartner naar de kant gestuurd om de wedstrijd vervolgens in zn eentje winnen (dubbelpartner was wel HEEL erg slecht, maar toch, whats in a name, hij is pas 14 jaarquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:06 schreef DeeBee het volgende:
Haha, godver, ik ben in staat gewoon eens even top-20 slagen live te gaan bekijken!
Gelukkig heet je zoon geen Roowbinquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:56 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik ook. Mijn zoon, heet tevens Martin trouwens (en heeft ook weleens zn dubbelpartner naar de kant gestuurd om de wedstrijd vervolgens in zn eentje winnen (dubbelpartner was wel HEEL erg slecht, maar toch, whats in a name, hij is pas 14 jaar, heeft trouwens weleens gehuild om het feit dat hij niet naar Verkerk genoemd is maar naar Luther King
) tennist op zondag maar ik ben rustig in staat om zijn wedstrijden te negeren en om me te mengen in de strijd om die ene mooie plek om Martin
Verkerk
in actie te zien
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:56 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik ook. Mijn zoon, heet tevens Martin trouwens (en heeft ook weleens zn dubbelpartner naar de kant gestuurd om de wedstrijd vervolgens in zn eentje winnen (dubbelpartner was wel HEEL erg slecht, maar toch, whats in a name, hij is pas 14 jaar, heeft trouwens weleens gehuild om het feit dat hij niet naar Verkerk genoemd is maar naar Luther King
) tennist op zondag maar ik ben rustig in staat om zijn wedstrijden te negeren en om me te mengen in de strijd om die ene mooie plek om Martin
Verkerk
in actie te zien
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:38 schreef Miracle_Drug het volgende:
Mijn oudste zoon was 2 weken oud toen een vriend van ons hem onder de kin kietelde en 'oetchiekoetchiekoe' zei. Ik verzocht hem vriendelijk doch dringend normaal te doen tegen mijn zoon. Ik vond en vind dat een abnormale manier van een kind benaderen, hoe jong ook.
inmiddels heeft het zelfde kind twee klassen overgeslagen op de basisschool![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:24 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Helemaal waar. Mijn zoon van 11 verteld me net dat hij de Piratenpartij gestemd heeft omdat hij van z'n broer gehoord heeft dat ze goede ideeën hebben en de rest maakt toch alleen maar ruzie op tv. Overigens stemt zijn moeder morgen op dezelfde partij maar dat heb ik hem net pas verteld
quote:Op maandag 26 april 2010 13:07 schreef Miracle_Drug het volgende:
Mijn zoon heeft een fotografisch geheugen en ik vermoed inderdaad vanaf zijn geboorte. Hij was 2 jaar toen hij alle spelers van Manchester United op kon noemen, gewoon bij het zien van een rugnummer. Lezen leerde hij erg snel, hij onthoud alles wat hij onder ogen krijgt.
Tegewoordig vind hij het niet zo handig meer. Wanneer hij huiswerk leert (Frans bv) kent hij het al snel uit zijn hoofd, maar wanneer je dan dingen door elkaar heen gaat vragen weet hij het niet meer.
quote:Op zondag 29 april 2012 13:42 schreef Miracle_Drug het volgende:
Wat toevallig dat de sporttherapeut van mijn zoon exact hetzelfde advies gaf. Zou me niets verbazen als deze coach of Kiki zelf bij deze man geweest is (zoonlief vroeg of hij bekende tennissers op bezoek gehad had, hij gaf dat aan maar zei uiteraard niet wie).
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:05 schreef Miracle_Drug het volgende:
Hoe klein ben je dan..? Mijn zoon is 11 jaar en draagt al S van adidas![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:39 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat zei mijn 7 jarige zoon ook al.. 'mam bel Richard effe, zeg maar dat ik WEL kan spelen'![]()
quote:Op zondag 8 juli 2012 19:04 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Mijn zoon vertelde dat hij naar zweet stonk (was ballenjongen bij het ABNAMRO), dat verbaasde mij enorm. Ik vind hem er altijd zo netjes en kalm (en beschaafd en vriendelijk) uitzien
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:12 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]![]()
Zo slaat mijn zoon nog altijd het gravel van z'n schoenen, ondanks dat hij alweer een paar maanden binnen tennist
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:13 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]Er zijn 2 Engelstalige nummers die mijn zoon van 8 helemaal mee kan zingen.. 'where the streets' en 'chasing cars'. Met een beetje mazzel hoort hij ze maandag allebei
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:57 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat heb ik dan gemist.. Mijn zoon was thuis voor de lunch en hoopte dat hij 'even moest pissen'
quote:Op maandag 13 februari 2012 15:46 schreef Miracle_Drug het volgende:
![]()
Present op maandag-, dinsdag-, donderdag-, vrijdagavond, woensdag en zondag![]()
Alleen morgenavond heb ik tickets, de rest van de week is zoonlief ballenjongen. Afgelopen zaterdag begonnen, en op woensdag (court 1) en zondag (hij krijgt tickets) na de gehele week Centre Court
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:29 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik hoopte even dat Hewitt gewipt zou worden, ondanks dat m'n zoon dan zou flippen![]()
(vorig jaar gooide hij met z'n bord vol eten toen Safin de finale won)
Jij refereert wel vaak aan je zoon, hè?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:06 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Mijn zoon van 7 jaar dacht dat ook
quote:Op zondag 24 maart 2013 14:11 schreef Gorzalka het volgende:
[knip]
Jij refereert wel vaak aan je zoon, hè?
JIj hebt als ex-werkgever de KGBquote:Op zondag 24 maart 2013 14:11 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]