JA!!quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:09 schreef mitt het volgende:
Tussen al het Olympische geweld start 20 februari een van de grootste Nederlandse sportevenement, het ABN Amro World Tennis Tournament:
::: Marat Safin
::: Sjeng Schalken
Aan mij zal het niet liggen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:48 schreef zjroentje het volgende:
Ben benieuwd hoe het met de publieke belangstelling zal zijn, zo tijdens de OS.
Dat zei mijn 7 jarige zoon ook al.. 'mam bel Richard effe, zeg maar dat ik WEL kan spelen'quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:55 schreef XL het volgende:
Richard, als je mensen nodig hebt kan ik me volgende week nog wel vrijmaken.
Heb een beetje last van mijn linkerknie, maar moet wel gewoon kunnen spelen.
Dan hoop ik dat ik hem lootquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:39 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat zei mijn 7 jarige zoon ook al.. 'mam bel Richard effe, zeg maar dat ik WEL kan spelen'![]()
Dat vroeg ik me ook af?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:12 schreef MarkG het volgende:
Waar is dit allemaal te vinden dan, dat Lopez en Ljubicic niet komen?
Er zijn geen wildcards meer over. Plaatsen door afzeggingen werden gewoon opgevuld door de alternative list (spelers wiens ranking net te laag is om direct tot het toernooi toegelaten te worden), en omdat de qualies nu begonnen zijn zal bij een volgende afzegging een lucky loser uit de qualies die plaats innemen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:05 schreef Cheesecake het volgende:
Stomme Marat...stomme Roger...stomme Ivan....
Het zal wel erg kort dag worden, maar hopelijk lukt het Krajicek om nog een paar spelers van redelijk niveau te strikken...Ik zou het zelf wel leuk vinden als Nando Verdasco naar Rotterdam zou komen. Aangezien hij goed bevriend is met Rafael Nadal en (volgens mijn zus althans) volgende week geen toernooi speelt, kan hij misschien nog Rotterdam komen.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:08 schreef Butra het volgende:
[..]
Er zijn geen wildcards meer over. Plaatsen door afzeggingen werden gewoon opgevuld door de alternative list (spelers wiens ranking net te laag is om direct tot het toernooi toegelaten te worden), en omdat de qualies nu begonnen zijn zal bij een volgende afzegging een lucky loser uit de qualies die plaats innemen.
Al zou ik Verdasco ook graag in Rotterdam zien.
Mijn zoon zat te huilen en geloof me, hij huilt nog niet als z'n hoofd in tweeën ligtquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:17 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Mijn zus was zo teleurgesteld gister, ze moest bijna janken.
Dagelijks samenvatten. De eerste halve finale en de finale live.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:27 schreef Juan Zueco het volgende:
Volgens mij gaat de NOS uitzenden.
J.
Nee het schema word altijd zo rond 7 uur 's avonds bekend gemaakt, voor de volgende dag zeg maar.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:17 schreef H.Flick het volgende:
Sluiter tegen Schalken
Ze hadden beter met warme en koude balletjes kunnen werken. Zijn de speeldata ook al bekend? Ik wil graag weten wat ik maandagavond te zien krijg.
quote:Blessures Schalken en Grosjean
19-2-2006 | 13:36:40
Sluiter maandagavond tegen qualifier
Maandagavond treedt Raemon Sluiter aan tegen een qualifier of ‘lucky loser’ uit het kwalificatietoernooi van het ABN AMRO World Tennis Tournament dat gisteren en vandaag plaatsvond. Aanvankelijk lootte de Rotterdammer tegen Sjeng Schalken, maar die meldde zich zojuist wegens een blessure af na een training. Ook Grosjean meldde zich gisteravond laat af bij de toernooidirecteur Richard Krajicek.
Richard Krajicek: “Dit is voor ons én Sjeng flink balen. Hij was fit en zeer gemotiveerd naar Ahoy’ gekomen en we hadden een spetterende wedstrijd op maandagavond op het programma staan. Aan de andere kant moeten we niet vergeten dat we nog steeds drie toptien spelers in het toernooi hebben: Nadal, Davidenko en Ferrer.”
Later vanmiddag wordt de definitieve seeding bekendgemaakt.
Tel daarbij een nog niet fitte Nadal tegen Srichapan in de eerste ronde bij op, dan is het helemaal niks meerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |