quote:Op donderdag 1 november 2012 02:13 schreef wimderon het volgende:
'Nou ja zo veel, dat was wel aardig wat ja'
![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:38 schreef The_Hives het volgende:
'moya, die ken ik ook goed' geweldig understatement!
quote:Op donderdag 1 november 2012 02:13 schreef wimderon het volgende:
'Nou ja zo veel, dat was wel aardig wat ja'
![]()
er is een tijd geweest dat 5 minuten te lang duurde. Van de dokter moest ik wat afkicken, nu heb ik voor de tussentijd en als ik werk familie en vrienden ingeschakeld!quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:59 schreef wimderon het volgende:
http://www.martinverkerk.com/
Ik kijk elke vijf minuten even, jullie?
Ergens wel schrijnend dat er pas na zijn actieve carriere pas de de echte waardering is gekomen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Is voor de mensen die het in Active Topics zien staan. Stukje service. Aan de lurkers: lees de OP ook eens.
Zijn carrière duurt nog steeds voortquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ergens wel schrijnend dat er pas na zijn actieve carriere pas de de echte waardering is gekomen.
De LEGENDE is oneindig!quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:25 schreef Falco het volgende:
[..]
Zijn carrière duurt nog steeds voort
Precies, als Hij zou willen zou Hij ze allemaal van de baan vegenquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:25 schreef Falco het volgende:
[..]
Zijn carrière duurt nog steeds voort
Hij benadrukt alleen nog maar even dat Hij Moya ook kent. Wat voor Moya een hele eer moet zijn.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:38 schreef The_Hives het volgende:
'moya, die ken ik ook goed' geweldig understatement!
Pics.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:16 schreef luckass het volgende:
Mijn foto met Hem is weer uit de archieven opgedoken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Pics.Ik denk niet dat het internet zoveel epischheid op 1 foto aan kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |