Heeft city succes dan? XDquote:Op zondag 29 april 2012 09:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik was degene die dit topic voor haar opende, toen lag jij nog in de luiers.
Zeker ook fan van Manchester City? Successupporter!!!!!!1122!!!!!
Och man, scheer je weg ja!quote:Op zondag 29 april 2012 09:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik claim toch nergens nu wel fan te zijn van haar? Ik vind het leuk voor haar dat ze een toernooi gewonnen heeft, that's all.
Hoe denk je dat sporters überhaupt aan supporters komenquote:Op zondag 29 april 2012 09:13 schreef de_boswachter het volgende:
Kijk al die successupporters dan in dit topic
Beter had je niet gewonnen Kiki, dan was het tenminste leuk gebleven hier
twitter:robin_haase twitterde op zaterdag 28-04-2012 om 20:03:25Kikkkiiii, kikk, kikk, kikk, kikkkkkiiiiiiiiii. #kiki reageer retweet
Hipster.quote:Op zondag 29 april 2012 09:13 schreef de_boswachter het volgende:
Kijk al die successupporters dan in dit topic
Beter had je niet gewonnen Kiki, dan was het tenminste leuk gebleven hier
quote:Op zondag 29 april 2012 11:15 schreef luckass het volgende:
Er is een kleine afterparty geweest?twitter:robin_haase twitterde op zaterdag 28-04-2012 om 20:03:25Kikkkiiii, kikk, kikk, kikk, kikkkkkiiiiiiiiii. #kiki reageer retweet
Robin was Boswachter voorquote:Op zondag 29 april 2012 11:15 schreef luckass het volgende:
Er is een kleine afterparty geweest?twitter:robin_haase twitterde op zaterdag 28-04-2012 om 20:03:25Kikkkiiii, kikk, kikk, kikk, kikkkkkiiiiiiiiii. #kiki reageer retweet
Uit een Misa-topic van vorig jaar, wel jammer dat ik vergat het Kiki Bertenstopic daarna te openen omdat ik druk bezig was met de voorbereidingen op een vakantie.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:39 schreef Ericr het volgende:
Wordt het trouwens niet tijd voor een Kiki Bertens-topic? Zelfde niveau als Krajicek inmiddels.
Oh maar ik doe er niet lacherig om, omdat het voor mijn zoon ook werkt. Het verbaasde me alleen omdat die uitspraak er bij mijn zoon ingepompt is, en aangezien we allemaal vrij dicht bij elkaar leven dacht ik direct aan de sporttherapeut.quote:Op zondag 29 april 2012 13:46 schreef Norrage het volgende:
Iedereen doet erg lacherig over die opmerkingen van die Chistiaan, maar dit zijn precies de dingen die ik zelf fijn vind als ze in een wedstrijd tegen me gezegd worden. En die ik ook tegen mijn team-genootjes altijd zeg...
Ik weet dat jij er anders over denkt, maar de rest van de mensen in dit topicquote:Op zondag 29 april 2012 13:53 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Oh maar ik doe er niet lacherig om, omdat het voor mijn zoon ook werkt. Het verbaasde me alleen omdat die uitspraak er bij mijn zoon ingepompt is, en aangezien we allemaal vrij dicht bij elkaar leven dacht ik direct aan de sporttherapeut.
Is inderdaad gewoon een groot tennis cliché. Bij sommigen werkt het wel, vooral dat wat meer gespannen spelers. Sommigen kijken je ook aan van 'Verliezen? Wtf heb je het overquote:Op zondag 29 april 2012 13:46 schreef Norrage het volgende:
Iedereen doet erg lacherig over die opmerkingen van die Chistiaan, maar dit zijn precies de dingen die ik zelf fijn vind als ze in een wedstrijd tegen me gezegd worden. En die ik ook tegen mijn team-genootjes altijd zeg...
quote:Op zondag 29 april 2012 10:09 schreef de_boswachter het volgende:
Ambrosius, de man die zijn werk serieus neemt. Kutje.
Nou nou, waar ben je Morthil met de complimenten?!?!quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
Als je het fout hebt, dan volgen er zware straffen!
Hebben we het gehad over complimentenquote:Op maandag 30 april 2012 09:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou nou, waar ben je Morthil met de complimenten?!?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |