Lijkt me sterk. Of het zal toch in ieder geval bij één keer blijven dan.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:21 schreef tong80 het volgende:
Gelijk veel fans
Erg Leuk.
Nu hopen dat ze zo doorgaat en niet met de coaches in bed duikt.
Proestquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:29 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Of het zal toch in ieder geval bij één keer blijven dan.
"Natuurlijk is het niet lekker zoals je me pijpt. Het maakt niet uit dat je me niet kan opwinden. Durf een waardeloze minnares te zijn."
quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:29 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Of het zal toch in ieder geval bij één keer blijven dan.
"Natuurlijk is het niet lekker zoals je me pijpt. Het maakt niet uit dat je me niet kan opwinden. Durf een waardeloze minnares te zijn."
Ze heeft al jaren een relatie met Christopher Dekker, die zelf een aardige bal kan slaan. Dus dat zal het probleem zeker niet zijn.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:21 schreef tong80 het volgende:
Gelijk veel fans
Erg Leuk.
Nu hopen dat ze zo doorgaat en niet met de coaches in bed duikt.
Jaquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:26 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Wat een fantastische prestatie zeg. Haar 2e WTA toernooi, qualifier, en dan ook nog eens geen set verliezen in de laatste wedstrijden. Hopelijk kan ze zo doorgaan.
Ze zal nu wel de top 100 binnenkomen, toch?
Als je het fout hebt, dan volgen er zware straffen!quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik had het voorgerekend. Ze zal maandag de top-100 binnenkomen als 92e.
Goede jinxquote:Op zondag 29 april 2012 00:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De kwalificaties moeten een eitje worden in deze vorm.
Wat een onzin, maar dat heb ik wel vaker als ik jouw posts leesquote:Op zondag 29 april 2012 00:36 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Vorm bestaat niet bij tennis. Althans niet op topniveau. Je presteert het hele jaar.
Ja dat kan je wel denken. Maar tennis is geen duursport waar je vorm kan plannen. Bij Real kunnen ze toch ook niet pieken in mei en rustig aan doen in september? Zelfde geldt voor een tennisser. Vertel mij eens hoe een speler zorgt dat ie in vorm komt en uit vorm raakt?quote:Op zondag 29 april 2012 00:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat een onzin, maar dat heb ik wel vaker als ik jouw posts lees
Natuurlijk kan iemand gewoon in of uit vorm zijn..als je kijkt naar het jaar 2011 van Djokovic, Nadal, Federer en Murray kan je ook precies zien wanneer ze wel en niet in vorm waren. Los van de resultaten is het op de baan ook gewoon goed te zien.
Tuurlijk kan dat maar als het een ongrijpbaar iets is dan is het nogal onnozel om te praten over zaken als 'vorm doortrekken'.quote:Op zondag 29 april 2012 00:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat een onzin, maar dat heb ik wel vaker als ik jouw posts lees
Natuurlijk kan iemand gewoon in of uit vorm zijn..als je kijkt naar het jaar 2011 van Djokovic, Nadal, Federer en Murray kan je ook precies zien wanneer ze wel en niet in vorm waren. Los van de resultaten is het op de baan ook gewoon goed te zien.
Oke mee eens. Je zou het vorm kunnen noemen. Je kan het ook omdraaien en zeggen dat iemand op zn niveau speelt en wanneer ie dat niet doet is ie slecht. Ben je constant op niveau, dan ben je een klasbak met af en toe een dip. Ben je zo wisselvallig als het weer dan zou je misschien kunnen spreken van vorm.quote:Op zondag 29 april 2012 00:57 schreef Tim86 het volgende:
Dat is de discussie helemaal niet. Jij zegt dat vorm niet bestaat..dat is weer heel wat anders dan het wel of niet kunnen plannen van die vorm..
Uiteraard kan niemand zijn vorm echt inplannen. Het enige dat je kan doen is zorgen dat de omstandigheden optimaal zijn om op het juiste moment te pieken, maar meer dan goede randvoorwaarden scheppen kan je niet doen. Als men zegt dat iemand een bepaalde vorm moet doortrekken dan is dat ook meer een hoopvolle verwachting dan een gebod, maar dat snap je zelf ook wel.
Ik zie alleen de bekende namen hoorquote:Op zondag 29 april 2012 09:13 schreef de_boswachter het volgende:
Kijk al die successupporters dan in dit topic
Beter had je niet gewonnen Kiki, dan was het tenminste leuk gebleven hier
Het is toch leuk voor dit meisje dat ze er nieuwe fans bij heeft?quote:Op zondag 29 april 2012 09:13 schreef de_boswachter het volgende:
Kijk al die successupporters dan in dit topic
Beter had je niet gewonnen Kiki, dan was het tenminste leuk gebleven hier
Ik was degene die dit topic voor haar opende, toen lag jij nog in de luiers.quote:Op zondag 29 april 2012 09:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar we kunnen bij deze noteren dat jij al bij de 'harde kern' hoorde voor ze dit toernooi gewonnen had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |