abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110910898
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 20:21 schreef tong80 het volgende:
Gelijk veel fans :)

Erg Leuk.

Nu hopen dat ze zo doorgaat en niet met de coaches in bed duikt.

:P
Lijkt me sterk. Of het zal toch in ieder geval bij één keer blijven dan.

"Natuurlijk is het niet lekker zoals je me pijpt. Het maakt niet uit dat je me niet kan opwinden. Durf een waardeloze minnares te zijn."
  zaterdag 28 april 2012 @ 21:41:26 #252
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_110911368
wauw goed hoor
Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
pi_110911614
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 21:29 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

"Natuurlijk is het niet lekker zoals je me pijpt. Het maakt niet uit dat je me niet kan opwinden. Durf een waardeloze minnares te zijn."
Proest _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_110911635
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 21:29 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

:D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_110912939
Wat een fantastische prestatie zeg. Haar 2e WTA toernooi, qualifier, en dan ook nog eens geen set verliezen in de laatste wedstrijden. Hopelijk kan ze zo doorgaan.

Ze zal nu wel de top 100 binnenkomen, toch?
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_110912974
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 20:21 schreef tong80 het volgende:
Gelijk veel fans :)

Erg Leuk.

Nu hopen dat ze zo doorgaat en niet met de coaches in bed duikt.

:P
Ze heeft al jaren een relatie met Christopher Dekker, die zelf een aardige bal kan slaan. Dus dat zal het probleem zeker niet zijn.
pi_110913069
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:26 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Wat een fantastische prestatie zeg. Haar 2e WTA toernooi, qualifier, en dan ook nog eens geen set verliezen in de laatste wedstrijden. Hopelijk kan ze zo doorgaan.

Ze zal nu wel de top 100 binnenkomen, toch?
Ja
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_110913098
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:30 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ja
Ik had het voorgerekend. Ze zal maandag de top-100 binnenkomen als 92e.
pi_110913255
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:31 schreef TheArt het volgende:

[..]

Ik had het voorgerekend. Ze zal maandag de top-100 binnenkomen als 92e.
Als je het fout hebt, dan volgen er zware straffen!
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_110915202
Net gelukkig een wat langere samenvatting in Studio Sport.

Schitterende prestatie van Kieks
pi_110915282
Nu op naar Roland Garros! :Y
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_110915324
Zie nu pas dat ze in de kwali's respectievely 4-1 en 3-1 achter heeft gestaan in de 3e set :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 29 april 2012 @ 00:08:05 #263
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_110916177
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 23:41 schreef Norrage het volgende:
Nu op naar Roland Garros! :Y
De kwalificaties moeten een eitje worden in deze vorm.
sig verwijderd door FA
pi_110916255
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2012 00:08 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

De kwalificaties moeten een eitje worden in deze vorm.
Goede jinx
pi_110917161
quote:
9s.gif Op zondag 29 april 2012 00:10 schreef Norrage het volgende:

[..]

Goede jinx
Vorm bestaat niet bij tennis. Althans niet op topniveau. Je presteert het hele jaar.
pi_110917241
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 00:36 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Vorm bestaat niet bij tennis. Althans niet op topniveau. Je presteert het hele jaar.
Wat een onzin, maar dat heb ik wel vaker als ik jouw posts lees :D

Natuurlijk kan iemand gewoon in of uit vorm zijn..als je kijkt naar het jaar 2011 van Djokovic, Nadal, Federer en Murray kan je ook precies zien wanneer ze wel en niet in vorm waren. Los van de resultaten is het op de baan ook gewoon goed te zien.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_110917689
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 00:38 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Natuurlijk kan iemand gewoon in of uit vorm zijn..als je kijkt naar het jaar 2011 van Djokovic, Nadal, Federer en Murray kan je ook precies zien wanneer ze wel en niet in vorm waren. Los van de resultaten is het op de baan ook gewoon goed te zien.
Ja dat kan je wel denken. Maar tennis is geen duursport waar je vorm kan plannen. Bij Real kunnen ze toch ook niet pieken in mei en rustig aan doen in september? Zelfde geldt voor een tennisser. Vertel mij eens hoe een speler zorgt dat ie in vorm komt en uit vorm raakt?
pi_110917732
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 00:38 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Tuurlijk kan dat maar als het een ongrijpbaar iets is dan is het nogal onnozel om te praten over zaken als 'vorm doortrekken'.
pi_110917885
Dat is de discussie helemaal niet. Jij zegt dat vorm niet bestaat..dat is weer heel wat anders dan het wel of niet kunnen plannen van die vorm..

Uiteraard kan niemand zijn vorm echt inplannen. Het enige dat je kan doen is zorgen dat de omstandigheden optimaal zijn om op het juiste moment te pieken, maar meer dan goede randvoorwaarden scheppen kan je niet doen. Als men zegt dat iemand een bepaalde vorm moet doortrekken dan is dat ook meer een hoopvolle verwachting dan een gebod, maar dat snap je zelf ook wel.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_110917989
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 00:57 schreef Tim86 het volgende:
Dat is de discussie helemaal niet. Jij zegt dat vorm niet bestaat..dat is weer heel wat anders dan het wel of niet kunnen plannen van die vorm..

Uiteraard kan niemand zijn vorm echt inplannen. Het enige dat je kan doen is zorgen dat de omstandigheden optimaal zijn om op het juiste moment te pieken, maar meer dan goede randvoorwaarden scheppen kan je niet doen. Als men zegt dat iemand een bepaalde vorm moet doortrekken dan is dat ook meer een hoopvolle verwachting dan een gebod, maar dat snap je zelf ook wel.
Oke mee eens. Je zou het vorm kunnen noemen. Je kan het ook omdraaien en zeggen dat iemand op zn niveau speelt en wanneer ie dat niet doet is ie slecht. Ben je constant op niveau, dan ben je een klasbak met af en toe een dip. Ben je zo wisselvallig als het weer dan zou je misschien kunnen spreken van vorm.

Ben het wel met je eens maar 'vorm' is een begrip dat te pas en te onpas wordt gebruikt in balsporten en dat is me te makkelijk omdat het bij duursporten veel duidelijker te verklaren is.
pi_110918488
Wauw Kiki _O_ *O*
pi_110921576
Kijk al die successupporters dan in dit topic :r

Beter had je niet gewonnen Kiki, dan was het tenminste leuk gebleven hier :r
U MAD?
pi_110921604
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 09:13 schreef de_boswachter het volgende:

Ik zie alleen de bekende namen hoor :P
pi_110921615
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 09:13 schreef de_boswachter het volgende:

Het is toch leuk voor dit meisje dat ze er nieuwe fans bij heeft?

Maar we kunnen bij deze noteren dat jij al bij de 'harde kern' hoorde voor ze dit toernooi gewonnen had.
pi_110921633
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 09:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar we kunnen bij deze noteren dat jij al bij de 'harde kern' hoorde voor ze dit toernooi gewonnen had.
Ik was degene die dit topic voor haar opende, toen lag jij nog in de luiers.
Zeker ook fan van Manchester City? Successupporter!!!!!!1122!!!!!
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')