Bij de vrouwen Petra Kvitovaquote:
"Het is een outdoor-toernooi." Waar het kan willen ze dus buiten spelen.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:39 schreef Caland het volgende:
Misschien een domme vraag, maar waarom wordt dat dak sowieso niet voor de wedstrijd al dichtgedaan als er een kans op regen is? Zo'n pauze lijkt me niet echt wenselijk.
Omdat het een outdoortoernooi blijft en daardoor willen ze toch zoveel mogelijk zonder dak spelen.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:39 schreef Caland het volgende:
Misschien een domme vraag, maar waarom wordt dat dak sowieso niet voor de wedstrijd al dichtgedaan als er een kans op regen is? Zo'n pauze lijkt me niet echt wenselijk.
quote:Op zondag 8 juli 2012 18:39 schreef Rosario het volgende:
[..]
"Het is een outdoor-toernooi." Waar het kan willen ze dus buiten spelen.
Dank.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:39 schreef BobW het volgende:
[..]
Omdat het een outdoortoernooi blijft en daardoor willen ze toch zoveel mogelijk zonder dak spelen.
"Chalk flew up!"quote:Op zondag 8 juli 2012 18:41 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Ja precies, je zag het kalk er gewoon afspringen en dan nog een challenge indienen
Snoeks vertelde tijdens een wedstrijd dat Xavi nog vrijgezel was, denk dat de NOS-commentatoren gewoon een lijstje krijgen vooraf.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:41 schreef marcb1974 het volgende:
Ah nee, Pippa nog steeds vrijgezel. Wat had ik zonder die informatie gemoeten?
ik zat er al op te wachten jaquote:Op zondag 8 juli 2012 18:42 schreef j0rdiiii het volgende:
Die pippa zit hier alsof we een in modeshow zitten. komop zegdoe ff normaal
Wel zoals Murray ze gebruikt, gewoon op punten waar hij met de werkelijkheid niet tevreden is challengen en dan hopen op de paar millimeter afwijking in hawk eyequote:Op zondag 8 juli 2012 18:40 schreef Zelva het volgende:
"Weinig geluk met zijn challenges"
Alsof geluk er iets mee te maken heeft.
Xavi is helemaal geen vrijgezel hoorquote:Op zondag 8 juli 2012 18:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Snoeks vertelde tijdens een wedstrijd dat Xavi nog vrijgezel was, denk dat de NOS-commentatoren gewoon een lijstje krijgen vooraf.
Snoeks lult ook maar watquote:Op zondag 8 juli 2012 18:42 schreef Blistering het volgende:
[..]
Xavi is helemaal geen vrijgezel hoor
Sowieso vrijgezelle voetballers zijn een mythequote:Op zondag 8 juli 2012 18:42 schreef Blistering het volgende:
[..]
Monogame voetballers zijn een mythe. Vrijgezelle bestaan gewoon.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:43 schreef alors het volgende:
[..]
Sowieso vrijgezelle voetballers zijn een mythe
Titanium pigment.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schandalige misleiding van Snoeks!quote:Op zondag 8 juli 2012 18:42 schreef Blistering het volgende:
[..]
Niet na hun 17e, en niet de talentvolle.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:44 schreef Niox het volgende:
[..]
Monogame voetballers zijn een mythe. Vrijgezelle bestaan gewoon.
en zijn rugquote:Op zondag 8 juli 2012 18:49 schreef Komakie het volgende:
Ik heb altijd het idee dat op het moment dat Murray achter staat hij altijd over pijntjes begint te zeuren. Nu begint hij ook weer aan zijn been te voelen
Ja, na zo ongeveer elk punt dat hij verliest grijpt hij naar iets.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:49 schreef Komakie het volgende:
Ik heb altijd het idee dat op het moment dat Murray achter staat hij altijd over pijntjes begint te zeuren. Nu begint hij ook weer aan zijn been te voelen
Op RG was dat zijn tactiekquote:Op zondag 8 juli 2012 18:49 schreef Komakie het volgende:
Gewoon de speech van de finale tegen Roddick kopiëren jaquote:Op zondag 8 juli 2012 18:52 schreef alors het volgende:
Fed zit al met de speech in zijn hoofd... 'I'm sure you'll win a grand slam someday Andy, you really deserve it' ofzo
Hij heeft iig een set in een finale gewonnen.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:52 schreef alors het volgende:
Fed zit al met de speech in zijn hoofd... 'I'm sure you'll win a grand slam someday Andy, you really deserve it' ofzo
'you've made great progress in playing finals'quote:Op zondag 8 juli 2012 18:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij heeft iig een set in een finale gewonnen.
quote:Op zondag 8 juli 2012 18:55 schreef Niox het volgende:
"If Rafa, Novak en me all retire before you do, you're bound to win one someday"
Hierquote:Op zondag 8 juli 2012 18:56 schreef qwerty-nl het volgende:
[..]
Wil je dit even uitleggen? Snap er niets van
Murray komt uit Schotland. Als hij wint, zien de Engelsen hem opeens als een Brit, dus als een van hen. Als hij verliuest, is hij een Schot. Op die site wordt dat bijgehouden, als een soort barometer.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:56 schreef qwerty-nl het volgende:
[..]
Wil je dit even uitleggen? Snap er niets van
90 nog maarquote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 18:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Murray komt uit Schotland. Als hij wint, zien de Engelsen hem opeens als een Brit, dus als een van hen. Als hij verliuest, is hij een Schot. Op die site wordt dat bijgehouden, als een soort barometer.
Break niet gepakt.quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 18:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Murray komt uit Schotland. Als hij wint, zien de Engelsen hem opeens als een Brit, dus als een van hen. Als hij verliuest, is hij een Schot. Op die site wordt dat bijgehouden, als een soort barometer.
Dat was vroeger al met Rusedski toch?quote:Op zondag 8 juli 2012 18:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die moeder van Murray? Mwah...quote:
Sowieso dat Verenigd Koninkrijk door rammen in de sport wereld slaat nergens meer op. Als voetballand niet want daar komen meeste sporters bijvoorbeeld tekort volgens de Engelsen. Op de OS wel omdat ze dan kunnen opscheppen dat ze meer medailles hebben gepaktquote:Op zondag 8 juli 2012 18:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Toch ook wel enige zenuwen denk ik.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:03 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom deed Federer dit. 30-30. Onnodig spannend maakt hij het.
quote:Op zondag 8 juli 2012 19:03 schreef Evertjan het volgende:
Roger is trouwens een sieraad voor de tennissport net zoals Messi is voor het voetbal, altijd beschaafd en vriendelijk
Mijn zoon vertelde dat hij naar zweet stonk (was ballenjongen bij het ABNAMRO), dat verbaasde mij enorm. Ik vind hem er altijd zo netjes en kalm (en beschaafd en vriendelijk) uitzienquote:Op zondag 8 juli 2012 19:03 schreef Evertjan het volgende:
Roger is trouwens een sieraad voor de tennissport net zoals Messi is voor het voetbal, altijd beschaafd en vriendelijk
Die kunnen niet zweten?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:04 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Mijn zoon vertelde dat hij naar zweet stonk (was ballenjongen bij het ABNAMRO), dat verbaasde mij enorm. Ik vind hem er altijd zo netjes en kalm (en beschaafd en vriendelijk) uitzien
Altijd een heer idd.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:03 schreef Evertjan het volgende:
quote:
Ik moet toegeven dat ik zelf ook wel eens zweet bij het sportenquote:Op zondag 8 juli 2012 19:04 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Mijn zoon vertelde dat hij naar zweet stonk (was ballenjongen bij het ABNAMRO), dat verbaasde mij enorm. Ik vind hem er altijd zo netjes en kalm (en beschaafd en vriendelijk) uitzien
Jeetje, tennissers die zweten?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:04 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Uiteraard wel. Had alleen niet verwacht dat hij er naar zou stinken. Het viel mijn zoon bij Federer gewoon opquote:
Ik ook. Nog nooit aan iemand verteld.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:05 schreef XL het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik zelf ook wel eens zweet bij het sporten
En dan afmaken met een acequote:Op zondag 8 juli 2012 19:06 schreef Ambrosius het volgende:
Goed zo Murray, laat 'm er zelf maar voor serveren.
nope...quote:Op zondag 8 juli 2012 19:06 schreef Ambrosius het volgende:
Goed zo Murray, laat 'm er zelf maar voor serveren.
Eerst maar deze game.quote:
Alle reden toe.quote:
Bij zijn moeder is het precies andersom.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:12 schreef alors het volgende:
Is hij nog maar 25? ik had hem ouder geschat...
Dan is z'n moeder 55 geweest toen ze hem kreeg?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:12 schreef alors het volgende:
Is hij nog maar 25? ik had hem ouder geschat...
quote:Op zondag 8 juli 2012 19:12 schreef Niox het volgende:
[..]
Dan is z'n moeder 55 geweest toen ze hem kreeg?
Zat ff niet op te letten.quote:
quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 8 juli 2012 19:14 schreef luckass het volgende:
Hoeveel keer zou Roelfs zijn klaargekomen tijdens deze wedstrijd?
TODAY, ANDY MURRAY IS 76% BRITISHquote:Op zondag 8 juli 2012 19:15 schreef vincerusso het volgende:
ahhahahah nu gaan die flikkers afgeven op de schot
quote:Op zondag 8 juli 2012 19:14 schreef BobW het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]GSMC Roger Federer 4-6 7-5 6-3 6-4. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]7e Wimbledontitel.[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]17e Grandslamtitel.[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Nummer één van de wereld.[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 juli 2012 19:14 schreef BobW het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]GSMC Roger Federer 4-6 7-5 6-3 6-4. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]7e Wimbledontitel.[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]17e Grandslamtitel.[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Nummer één van de wereld.[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 juli 2012 19:15 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Whehe weer geen Britse Schotse winnaar
door die mensen hoop je gewoon dat ie niet wint. kneuzenvolkquote:Op zondag 8 juli 2012 19:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
TODAY, ANDY MURRAY IS 76% BRITISH, 14% naar beneden in 1 minuut.
emotiequote:Op zondag 8 juli 2012 19:16 schreef Sasman het volgende:
Waarom vallen die spelers altijd op de grond als ze winnen?
geen idee ik dacht ook al van hop hij gaat vallen zo.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:16 schreef Sasman het volgende:
Bedankt daarvoor.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:15 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik vind het ook altijd zo gemaakt inderdaad.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:16 schreef Sasman het volgende:
Ik niet. Er valt heel veel druk en lastvan je af en dan kun je je helemaal ontspannen.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:17 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd zo gemaakt inderdaad.
Vooral bij nadalquote:Op zondag 8 juli 2012 19:17 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd zo gemaakt inderdaad.
En dan moet je op de grond vallen?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik niet. Er valt heel veel druk en lastvan je af en dan kun je je helemaal ontspannen.
Klopt, ik wil nog wel eens zien of die bal uit was.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:17 schreef Federer-fan het volgende:
Ben echt blij, ook voor Federer.
Er is nog geen herhaling geweest van het matchpoint toch?
Ja, zeker.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:18 schreef TheGeneral het volgende:
Lang moeten wachten op dit moment![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hmmm, da's waar.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:18 schreef luckass het volgende:
[..]
En dan moet je op de grond vallen?
Ik doe dat toch ook niet als ik de eerste ronde in de HE7 win.
bel ze eens op.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt, ik wil nog wel eens zien of die bal uit was.
Had Murray nog een challenge over?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt, ik wil nog wel eens zien of die bal uit was.
quote:
hij doet net alsof het wat had uitgemaaktquote:Op zondag 8 juli 2012 19:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]![]()
Op dat eerste punt was Feds service in.
Vooral die ene, met zo'n pruilmondje als Federer.quote:
Dit.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:21 schreef Federer-fan het volgende:
Ik ben nog nooit zo blij geweest met een overwinning van Federer als nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |