quote:Op zondag 8 juli 2012 18:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Murray komt uit Schotland. Als hij wint, zien de Engelsen hem opeens als een Brit, dus als een van hen. Als hij verliuest, is hij een Schot. Op die site wordt dat bijgehouden, als een soort barometer.
Dat was vroeger al met Rusedski toch?quote:Op zondag 8 juli 2012 18:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Murray komt uit Schotland. Als hij wint, zien de Engelsen hem opeens als een Brit, dus als een van hen. Als hij verliuest, is hij een Schot. Op die site wordt dat bijgehouden, als een soort barometer.
Die moeder van Murray? Mwah...quote:
Sowieso dat Verenigd Koninkrijk door rammen in de sport wereld slaat nergens meer op. Als voetballand niet want daar komen meeste sporters bijvoorbeeld tekort volgens de Engelsen. Op de OS wel omdat ze dan kunnen opscheppen dat ze meer medailles hebben gepaktquote:Op zondag 8 juli 2012 18:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Toch ook wel enige zenuwen denk ik.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:03 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom deed Federer dit. 30-30. Onnodig spannend maakt hij het.
quote:Op zondag 8 juli 2012 19:03 schreef Evertjan het volgende:
Roger is trouwens een sieraad voor de tennissport net zoals Messi is voor het voetbal, altijd beschaafd en vriendelijk
Mijn zoon vertelde dat hij naar zweet stonk (was ballenjongen bij het ABNAMRO), dat verbaasde mij enorm. Ik vind hem er altijd zo netjes en kalm (en beschaafd en vriendelijk) uitzienquote:Op zondag 8 juli 2012 19:03 schreef Evertjan het volgende:
Roger is trouwens een sieraad voor de tennissport net zoals Messi is voor het voetbal, altijd beschaafd en vriendelijk
Die kunnen niet zweten?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:04 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Mijn zoon vertelde dat hij naar zweet stonk (was ballenjongen bij het ABNAMRO), dat verbaasde mij enorm. Ik vind hem er altijd zo netjes en kalm (en beschaafd en vriendelijk) uitzien
Altijd een heer idd.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:03 schreef Evertjan het volgende:
quote:
Ik moet toegeven dat ik zelf ook wel eens zweet bij het sportenquote:Op zondag 8 juli 2012 19:04 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Mijn zoon vertelde dat hij naar zweet stonk (was ballenjongen bij het ABNAMRO), dat verbaasde mij enorm. Ik vind hem er altijd zo netjes en kalm (en beschaafd en vriendelijk) uitzien
Jeetje, tennissers die zweten?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:04 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Uiteraard wel. Had alleen niet verwacht dat hij er naar zou stinken. Het viel mijn zoon bij Federer gewoon opquote:
Ik ook. Nog nooit aan iemand verteld.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:05 schreef XL het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik zelf ook wel eens zweet bij het sporten
En dan afmaken met een acequote:Op zondag 8 juli 2012 19:06 schreef Ambrosius het volgende:
Goed zo Murray, laat 'm er zelf maar voor serveren.
nope...quote:Op zondag 8 juli 2012 19:06 schreef Ambrosius het volgende:
Goed zo Murray, laat 'm er zelf maar voor serveren.
Eerst maar deze game.quote:
Alle reden toe.quote:
Bij zijn moeder is het precies andersom.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:12 schreef alors het volgende:
Is hij nog maar 25? ik had hem ouder geschat...
Dan is z'n moeder 55 geweest toen ze hem kreeg?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:12 schreef alors het volgende:
Is hij nog maar 25? ik had hem ouder geschat...
quote:Op zondag 8 juli 2012 19:12 schreef Niox het volgende:
[..]
Dan is z'n moeder 55 geweest toen ze hem kreeg?
Zat ff niet op te letten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |