Mijn zoon vertelde dat hij naar zweet stonk (was ballenjongen bij het ABNAMRO), dat verbaasde mij enorm. Ik vind hem er altijd zo netjes en kalm (en beschaafd en vriendelijk) uitzienquote:Op zondag 8 juli 2012 19:03 schreef Evertjan het volgende:
Roger is trouwens een sieraad voor de tennissport net zoals Messi is voor het voetbal, altijd beschaafd en vriendelijk
Die kunnen niet zweten?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:04 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Mijn zoon vertelde dat hij naar zweet stonk (was ballenjongen bij het ABNAMRO), dat verbaasde mij enorm. Ik vind hem er altijd zo netjes en kalm (en beschaafd en vriendelijk) uitzien
Altijd een heer idd.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:03 schreef Evertjan het volgende:
Roger is trouwens een sieraad voor de tennissport net zoals Messi is voor het voetbal, altijd beschaafd en vriendelijk
quote:
Ik moet toegeven dat ik zelf ook wel eens zweet bij het sportenquote:Op zondag 8 juli 2012 19:04 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Mijn zoon vertelde dat hij naar zweet stonk (was ballenjongen bij het ABNAMRO), dat verbaasde mij enorm. Ik vind hem er altijd zo netjes en kalm (en beschaafd en vriendelijk) uitzien
Jeetje, tennissers die zweten?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:04 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Uiteraard wel. Had alleen niet verwacht dat hij er naar zou stinken. Het viel mijn zoon bij Federer gewoon opquote:
Ik ook. Nog nooit aan iemand verteld.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:05 schreef XL het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik zelf ook wel eens zweet bij het sporten
En dan afmaken met een acequote:Op zondag 8 juli 2012 19:06 schreef Ambrosius het volgende:
Goed zo Murray, laat 'm er zelf maar voor serveren.
nope...quote:Op zondag 8 juli 2012 19:06 schreef Ambrosius het volgende:
Goed zo Murray, laat 'm er zelf maar voor serveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |