Bij de vrouwen Petra Kvitovaquote:
"Het is een outdoor-toernooi." Waar het kan willen ze dus buiten spelen.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:39 schreef Caland het volgende:
Misschien een domme vraag, maar waarom wordt dat dak sowieso niet voor de wedstrijd al dichtgedaan als er een kans op regen is? Zo'n pauze lijkt me niet echt wenselijk.
Omdat het een outdoortoernooi blijft en daardoor willen ze toch zoveel mogelijk zonder dak spelen.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:39 schreef Caland het volgende:
Misschien een domme vraag, maar waarom wordt dat dak sowieso niet voor de wedstrijd al dichtgedaan als er een kans op regen is? Zo'n pauze lijkt me niet echt wenselijk.
quote:Op zondag 8 juli 2012 18:39 schreef Rosario het volgende:
[..]
"Het is een outdoor-toernooi." Waar het kan willen ze dus buiten spelen.
Dank.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:39 schreef BobW het volgende:
[..]
Omdat het een outdoortoernooi blijft en daardoor willen ze toch zoveel mogelijk zonder dak spelen.
"Chalk flew up!"quote:Op zondag 8 juli 2012 18:41 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Ja precies, je zag het kalk er gewoon afspringen en dan nog een challenge indienen
Snoeks vertelde tijdens een wedstrijd dat Xavi nog vrijgezel was, denk dat de NOS-commentatoren gewoon een lijstje krijgen vooraf.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:41 schreef marcb1974 het volgende:
Ah nee, Pippa nog steeds vrijgezel. Wat had ik zonder die informatie gemoeten?
ik zat er al op te wachten jaquote:Op zondag 8 juli 2012 18:42 schreef j0rdiiii het volgende:
Die pippa zit hier alsof we een in modeshow zitten. komop zegdoe ff normaal
Wel zoals Murray ze gebruikt, gewoon op punten waar hij met de werkelijkheid niet tevreden is challengen en dan hopen op de paar millimeter afwijking in hawk eyequote:Op zondag 8 juli 2012 18:40 schreef Zelva het volgende:
"Weinig geluk met zijn challenges"
Alsof geluk er iets mee te maken heeft.
Xavi is helemaal geen vrijgezel hoorquote:Op zondag 8 juli 2012 18:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Snoeks vertelde tijdens een wedstrijd dat Xavi nog vrijgezel was, denk dat de NOS-commentatoren gewoon een lijstje krijgen vooraf.
Snoeks lult ook maar watquote:Op zondag 8 juli 2012 18:42 schreef Blistering het volgende:
[..]
Xavi is helemaal geen vrijgezel hoor
Sowieso vrijgezelle voetballers zijn een mythequote:Op zondag 8 juli 2012 18:42 schreef Blistering het volgende:
[..]
Monogame voetballers zijn een mythe. Vrijgezelle bestaan gewoon.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:43 schreef alors het volgende:
[..]
Sowieso vrijgezelle voetballers zijn een mythe
Titanium pigment.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schandalige misleiding van Snoeks!quote:Op zondag 8 juli 2012 18:42 schreef Blistering het volgende:
[..]
Niet na hun 17e, en niet de talentvolle.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:44 schreef Niox het volgende:
[..]
Monogame voetballers zijn een mythe. Vrijgezelle bestaan gewoon.
en zijn rugquote:Op zondag 8 juli 2012 18:49 schreef Komakie het volgende:
Ik heb altijd het idee dat op het moment dat Murray achter staat hij altijd over pijntjes begint te zeuren. Nu begint hij ook weer aan zijn been te voelen
Ja, na zo ongeveer elk punt dat hij verliest grijpt hij naar iets.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:49 schreef Komakie het volgende:
Ik heb altijd het idee dat op het moment dat Murray achter staat hij altijd over pijntjes begint te zeuren. Nu begint hij ook weer aan zijn been te voelen
Op RG was dat zijn tactiekquote:Op zondag 8 juli 2012 18:49 schreef Komakie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |