je herkent toch wel waar hij schaatst aan de omgeving?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:31 schreef fruityloop het volgende:
Leuk, maar een gps-tracker erbij was helemaal top geweest..
Ik vroeg me ook al af hoe laat hij begonnen isquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:31 schreef baggerbaas het volgende:
Enig idee waar hij nu ongeveer is?
Ah dit is Hindeloopen volgens mijquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:32 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook al af hoe laat hij begonnen is
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:34 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Ah dit is Hindeloopen volgens mij
Hij is wel al gevallen, camera ging alle kanten opquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:21 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Wachten totdat hij in een wak schaatst
Dat heb ik dan gemist.. Mijn zoon was thuis voor de lunch en hoopte dat hij 'even moest pissen'quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:51 schreef Maja het volgende:
[..]
Hij is wel al gevallen, camera ging alle kanten op
Je moet ook niet naar waar de horizon uit beeld verdwijnt kijken.. dan kan je best zeeziek wordenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:00 schreef Karina het volgende:
Ik word er een beetje misselijk van als ik er naar kijk
Nou ben ik wel Fries, maar die landerijen lijken nogal op elkaar zo..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:31 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
je herkent toch wel waar hij schaatst aan de omgeving?
Ik heb dat sowieso al heel snel helaas.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar waar de horizon uit beeld verdwijnt kijken.. dan kan je best zeeziek worden
Ben is gewoon een leuke ventquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:26 schreef Remzz het volgende:
Het blijft ook een cult-held die Ben van den Burg
Hij moet nog sowieso 100 kilometer, dat is denk ik echt wel meer dan 4 uur.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:28 schreef Kabolter het volgende:
Interview net van hem. Hij had er weinig vertrouwen meer in. Wou hem wel uitrijden, maar had er een hard hoofd in dat hij voor het donker de finish zou halen.
Klopt. Maar om 12 uur deed alles al pijn. Was erg fijn om te horen, erg nuchter en beetje pessimistische man (op dat moment). Was goede radio. 5 minuutjes na het interview kwamen er zwarte beelden. Dus men was al bang dat hij er mee gestopt was.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:29 schreef Remzz het volgende:
[..]
Hij moet nog sowieso 100 kilometer, dat is denk ik echt wel meer dan 4 uur.
Ik zag wat zwarte beelden toen hij onder een brug zat (aan de kant dus). Zal wel geen al te beste verbinding geweest zijn daar onder dat betonquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:31 schreef Kabolter het volgende:
Klopt. Maar om 12 uur deed alles al pijn. Was erg fijn om te horen, erg nuchter en beetje pessimistische man (op dat moment). Was goede radio. 5 minuutjes na het interview kwamen er zwarte beelden. Dus men was al bang dat hij er mee gestopt was.
Interview staat wel op de sitequote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:31 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Klopt. Maar om 12 uur deed alles al pijn. Was erg fijn om te horen, erg nuchter en beetje pessimistische man (op dat moment). Was goede radio. 5 minuutjes na het interview kwamen er zwarte beelden. Dus men was al bang dat hij er mee gestopt was.
Iedereen zal vast wel een stukje kennen, dus je volgt gewoon de stroom ofzo?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Kennen ze de route of hebben ze een tomtom?
"Over 200 meter rechtsaf"
"U nadert een brug. Bukken!"
Er zijn ook veel aftakkingen enzo, en niet iedereen die daar rijdt, rijdt (een deel van) de Elfstedentocht he. Dus je kan zomaar ver van de route zitten, als je willekeurig mensen gaat volgen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:31 schreef FReNsJ het volgende:
Iedereen zal vast wel een stukje kennen, dus je volgt gewoon de stroom ofzo?
Een kompas en een routekaart. Al ben ik er bijna wel zeker van dat het onderweg wel deels is aangegeven.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er zijn ook veel aftakkingen enzo, en niet iedereen die daar rijdt, rijdt (een deel van) de Elfstedentocht he. Dus je kan zomaar ver van de route zitten, als je willekeurig mensen gaat volgen.
Super mooie beelden idd. Laat het beveiligingswezen hier eens een voorbeeld aan nemen. Scherpe beelden ipv die korrilige rotzooi.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:51 schreef Jovatov het volgende:
Wel heel gaaf dat dit technisch mogelijk is!
Het ken makkelijk voor enkele tientallen/honderden schaatsers. Tienduizenden, met daarbij nog honderdduizenden toeschouwers, dat ken weer net.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:04 schreef Dekatria het volgende:
Wat een baas zeg. Gewoon niet zeiken over 'het ken net', maar gaan met die hap
Nee precies... dat maakt het dan weer zo jammerquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het ken makkelijk voor enkele tientallen/honderden schaatsers. Tienduizenden, met daarbij nog honderdduizenden toeschouwers, dat ken weer net.
quote:17.22 uur: Dokkum gehaald. We draaien terug richting Bartlehiem. Het gaat goed. Het ijs is hier alleen niet zo mooi, wel dik en hard, maar er hebben al veel schaatsers voor ons op gestaan. Het ijs is 'uitgeschaatst'. De tocht is nergens onverantwoord geweest. Het klunen viel ook mee, tot nu toe. En voor wie het wil weten: mijn edele delen zijn warm gebleven!
quote:Volkskrant-verslaggever Tjerk Gualtherie van Weezel schaatste vandaag de Elfstedentocht, samen met zijn vrienden Cas, Bas, Onno en Tobias. We volgden zijn avontuur de hele dag, middels een liveblog. Lees hier alles nog eens terug.
18.46 uur: Ik ben binnen, ik heb het gewoon gehaald! Het is geweldig. Het staat hier vol met auto's. Ik hou van sport, ik hou van schaatsen, en daarbinnen is dit het allerhoogste. Onderweg hebben we wel aan elkaar gevraagd: 'Is dit eigenlijk wel echt leuk.' Het is wel echt lang. Dit doen we nooit meer, hebben we elkaar beloofd, tenzij we worden ingeloot. Maar ik geloof niet dat die belofte stand houdt.
twitter:ikbenechtben twitterde op vrijdag 10-02-2012 om 21:39:18Ik heb te weinig batterijen meegenomen, omdat ik dacht eerder thuis te zijn. Dus niet meer live #benstedentocht reageer retweet
twitter:ikbenechtben twitterde op vrijdag 10-02-2012 om 21:54:29Terug in bartlehiem, nog een stukje #benstedentocht http://t.co/3Vod7F77 reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |