je herkent toch wel waar hij schaatst aan de omgeving?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:31 schreef fruityloop het volgende:
Leuk, maar een gps-tracker erbij was helemaal top geweest..
Ik vroeg me ook al af hoe laat hij begonnen isquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:31 schreef baggerbaas het volgende:
Enig idee waar hij nu ongeveer is?
Ah dit is Hindeloopen volgens mijquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:32 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook al af hoe laat hij begonnen is
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:34 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Ah dit is Hindeloopen volgens mij
Hij is wel al gevallen, camera ging alle kanten opquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:21 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Wachten totdat hij in een wak schaatst
Dat heb ik dan gemist.. Mijn zoon was thuis voor de lunch en hoopte dat hij 'even moest pissen'quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:51 schreef Maja het volgende:
[..]
Hij is wel al gevallen, camera ging alle kanten op
Je moet ook niet naar waar de horizon uit beeld verdwijnt kijken.. dan kan je best zeeziek wordenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:00 schreef Karina het volgende:
Ik word er een beetje misselijk van als ik er naar kijk
Nou ben ik wel Fries, maar die landerijen lijken nogal op elkaar zo..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:31 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
je herkent toch wel waar hij schaatst aan de omgeving?
Ik heb dat sowieso al heel snel helaas.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar waar de horizon uit beeld verdwijnt kijken.. dan kan je best zeeziek worden
Ben is gewoon een leuke ventquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:26 schreef Remzz het volgende:
Het blijft ook een cult-held die Ben van den Burg
Hij moet nog sowieso 100 kilometer, dat is denk ik echt wel meer dan 4 uur.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:28 schreef Kabolter het volgende:
Interview net van hem. Hij had er weinig vertrouwen meer in. Wou hem wel uitrijden, maar had er een hard hoofd in dat hij voor het donker de finish zou halen.
Klopt. Maar om 12 uur deed alles al pijn. Was erg fijn om te horen, erg nuchter en beetje pessimistische man (op dat moment). Was goede radio. 5 minuutjes na het interview kwamen er zwarte beelden. Dus men was al bang dat hij er mee gestopt was.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:29 schreef Remzz het volgende:
[..]
Hij moet nog sowieso 100 kilometer, dat is denk ik echt wel meer dan 4 uur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |