Eej bedankt man vriendelijke jonge dame!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:32 schreef kleinzusje het volgende:
Gelinkt in de OP van [Martin Verkerk #15] Nu al een collecters item !
Het kan op van alles. Voor 14 euro heb je een gewoon 100% katoenen t-shirt.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:34 schreef Joris33 het volgende:
Ik wil er wel 1 in het rood, is het een t-shirt of een polo?
Yes Womanquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:42 schreef -Jynx- het volgende:
[..]
Eej bedankt man!
[..]
Het kan op van alles. Voor 14 euro heb je een gewoon 100% katoenen t-shirt.
Een lichte kleur in ieder geval. Alle kleuren die ik bovenaan staan zijn ok.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jij weet hoe zoiets er uit gaat zien, welke kleur zou jij aanraden waar de print mooi op uitkomt?
Ik wil namelijk de Martin Print achterop, zoveel is mij duidelijk, en voorop op een borstlogo nog een klein tekstje of een leuke Martin-uitspraak of Martin-weetje. Iemand daar suggesties voor welke goed past?
Martin Verkerk is zo relaxed en intimiderend, zelfs het net is gespannenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jij weet hoe zoiets er uit gaat zien, welke kleur zou jij aanraden waar de print mooi op uitkomt?
Ik wil namelijk de Martin Print achterop, zoveel is mij duidelijk, en voorop op een borstlogo nog een klein tekstje of een leuke Martin-uitspraak of Martin-weetje. Iemand daar suggesties voor welke goed past?
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Martin Verkerk is zou relaxed en intimiderend, zelfs het net is gespannen
cool-t-shirts@flamingpenguin.nlquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ga ik voor lime ... ga zo even in het Martin-topic op zoek naar een buitengewoon leuke tekst voor op de voorkant. Heb je MSN of mail of zo waar ik nog wat vragen kan stellen?
Zet anders je PM even aan, dat gaat makkelijker denk ik. Heb je ook meteen de gegevens van de betreffende user, i.p.v. dat je username aan e-mailadres aan afleveradres moet koppelen.quote:
donequote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Zet anders je PM even aan, dat gaat makkelijker denk ik. Heb je ook meteen de gegevens van de betreffende user, i.p.v. dat je username aan e-mailadres aan afleveradres moet koppelen.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ga ik voor lime ... ga zo even in het Martin-topic op zoek naar een buitengewoon leuke tekst voor op de voorkant. Heb je MSN of mail of zo waar ik nog wat vragen kan stellen?
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:05 schreef thijsdetweede het volgende:
De Big Bang, dat was gewoon Martin's eerste ace.
quote:
De Big Bang, dat was gewoon Martin's eerste ace
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop