quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:05 schreef thijsdetweede het volgende:
Rare titel. Alsof God Martin had kunnen creëren.
De Big Bang, dat was gewoon Martin's eerste ace.
Ik dacht dat Martin in trainingskamp was om Amersfoort te gaan winnen?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:12 schreef XL het volgende:
Hebben we alweer een datum en een toernooidirecteur?
Moest je nou zelf lachen toen je dit typte? Een trainingskamp, laat me niet lachen....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:01 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik dacht dat Martin in trainingskamp was om Amersfoort te gaan winnen?
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:05 schreef thijsdetweede het volgende:
Hopelijk loot hij Haasequote:Op zaterdag 17 mei 2008 09:39 schreef TheArt het volgende:
Weten we inmiddels hier al dat Martin de laatste wildcard heeft gekregen voor het ATP-toernooi van Poertschach, dat maandag begint.
Kortom, feest
quote:After lengthy negotiations Tournament Director Ronnie Leitgeb awarded the last remaining wild card for the 15th edition of the Hypo Group Tennis International, presented by bet-at-home.com, this afternoon.
It was handed to 30-year-old Martin Verkerk. The Dutchman had already been No 14 in the world in 2003 before he was thrown back by numerous injuries. He currently ranks No 351 after he had started the year only in place 676. His biggest success so far had come when he reached the final at the French Open in Roland Garros in 2003 where he lost to Juan Carlos Ferrero. The very same year he went up into the semi-finals of St. Pölten but was defeated by Pörtschach-competitor Nikolay Davydenko.
Leitgeb justifies his decision: “He is in very good form this year and could cause one or more surprises in Pörtschach. I prefer such an ambitious player to, for instance, the No 9 in the world, Richard Gasquet, who has completely lost his form at the moment."
Kijk die is wel leuk,quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:05 schreef thijsdetweede het volgende:
Wat een knuppel. Natuurlijk had hij Gasquet willen hebben, maar die neemt complete rust tot of zelfs tot na RG.quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:12 schreef Norrage het volgende:
Ik ben erg benieuwd of hij eindelijk een atp wedstrijdje wil winnen
Wat een onzin Wim. Als jij kon kiezen tussen Martin Willem of Richard, wie zou jij kiezen?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat een knuppel. Natuurlijk had hij Gasquet willen hebben, maar die neemt complete rust tot of zelfs tot na RG.
Wij wel ja, maar zo'n simpele ziel nietquote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat een onzin Wim. Als jij kon kiezen tussen Martin Willem of Richard, wie zou jij kiezen?
Dat dacht ik ook ja
Sja, wat zou jij doen als je Gasquet was en hoorde dat Martin er weer aankwam?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat een knuppel. Natuurlijk had hij Gasquet willen hebben, maar die neemt complete rust tot of zelfs tot na RG.
Iedereen is toch fan van Verkerk?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:20 schreef FP128 het volgende:
is dit alleen voor fans van MvK of ook 'normale' mensen.Wie heeft anders die zogenaamd lollige tt verzonnen? Ik als Christen neem daar aanstoot tegen omdat het God's werk bedoezelt
![]()
Groot gelijk hoor! Als wetenschapper voel ik mij ook erg beledigd door de post van thijsdetweede.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:20 schreef FP128 het volgende:
is dit alleen voor fans van MvK of ook 'normale' mensen.Wie heeft anders die zogenaamd lollige tt verzonnen? Ik als Christen neem daar aanstoot tegen omdat het God's werk bedoezelt
![]()
Alleen supporters van Martin zijn normale mensen, de rest is degeneratie.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:20 schreef FP128 het volgende:
![]()
Correctie: Zal iemand anders zijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Martin is een zondagskind, maar dan op zijn manier.
Martin van Kerk is iemand anders trouwens.
klopt, ik zag laatst een site en daar hadden ze Martin-facts gewoon in Chuck Norris en Jack Bauer facts veranderd. Totaal respectloos wat mij betreftquote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:55 schreef N.i.c.k het volgende:
Maar die facts zijn zo kansloos, de helft is letterlijk gekopieerd en alleen de naam veranderd. verder is het concept helemaal leeg getrokken.
Inderdaad. Daar komen ze wel van terugquote:Op maandag 19 mei 2008 01:05 schreef NY_Giant het volgende:
Morgen de tweede partij op baan 1: http://www.atptennis.com/en/common/TrackIt.asp?file=http://www.atptennis.com/1/posting/2008/306/op.pdf
Waarom toch niet op het center court?
Wat een namen zeg.. en dan niet Martinquote:Op zondag 18 mei 2008 15:00 schreef Forum_Guest het volgende:
Martin zal niet op Roland Garros spelen.
De wildcards voor het hoofdtoernooi en voor het kwalificatie toernooi zijn vergeven.
Nadal heeft de toernooi-organisatie waarschijnlijk omgekocht, zodat hij kans heeft zijn titel te verdedigen.
Wayne Odesnik (USA)
Eric Prodon (FRA)
Olivier Patience (FRA)
Jérémy Chardy (FRA)
Robert Smeets (AUS)
Adrian Mannarino (FRA)
Jonathan Eysseric (FRA)
Gustavo Kuerten (BRA)
http://www.lequipe.fr/Tennis/2008051...cards_Dev.html
en voor de Q:
- Alexandre SIDORENKO (FRA)
- Benjamin BALLERET (MON)