Zonder zijn blessures had hij moeiteloos het rijtje wat onder jouw berichten staat gewonnen !quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:26 schreef TheGeneral het volgende:
Gauw een TVP'tje plaatsen, anders houd ik nooit bij wat hij allemaal wint!
Hier lijkt hij verdacht veel op Dennis van der Geest (flinke dosis fantastie vereist )quote:
Wie zijn dit? Volgens mij ken ik ze niet, maar ik volg ook alleen de echte top bij tennis...quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:22 schreef Komakie het volgende:
We gaan er weer voor
[ afbeelding ]
Bedrukte stemming bij winnaars toernooi nadat bekend is geworden dat Verkerk volgend jaar weer mee doet!
Die ene probeert zelfs de teruglopende haarlijn na te doenquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgens mij de knikkervriendjes van Martin vroeger, die nu zijn bekers mogen vasthouden.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Hebben we alweer contact met een toernooibaas?
quote:Op maandag 10 maart 2008 20:52 schreef NY_Giant het volgende:
Omdat we de uitslagen van Montreal waarschijnlijk niet meteen op internet kunnen terugvinden, bij deze het emailadres van toernooidirecteur Alain Beaupré: abeaupre@tenniscanada.com .
Voor andere zeer belangrijke informatie over het toernooi in Montreal, klik hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop