Zonder zijn blessures had hij moeiteloos het rijtje wat onder jouw berichten staat gewonnen !quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:26 schreef TheGeneral het volgende:
Gauw een TVP'tje plaatsen, anders houd ik nooit bij wat hij allemaal wint!
Hier lijkt hij verdacht veel op Dennis van der Geest (flinke dosis fantastie vereist )quote:
Wie zijn dit? Volgens mij ken ik ze niet, maar ik volg ook alleen de echte top bij tennis...quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:22 schreef Komakie het volgende:
We gaan er weer voor
[ afbeelding ]
Bedrukte stemming bij winnaars toernooi nadat bekend is geworden dat Verkerk volgend jaar weer mee doet!
Die ene probeert zelfs de teruglopende haarlijn na te doenquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgens mij de knikkervriendjes van Martin vroeger, die nu zijn bekers mogen vasthouden.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Hebben we alweer contact met een toernooibaas?
quote:Op maandag 10 maart 2008 20:52 schreef NY_Giant het volgende:
Omdat we de uitslagen van Montreal waarschijnlijk niet meteen op internet kunnen terugvinden, bij deze het emailadres van toernooidirecteur Alain Beaupré: abeaupre@tenniscanada.com .
Voor andere zeer belangrijke informatie over het toernooi in Montreal, klik hier.
Ik heb helaas nog geen contact met hem opgenomen... In Montreal is nu waarschijnlijk al bekend dat Verkerk Nieminen aan de zegekar heeft gebonden.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Ah, wat een gigant ben je ook. Heb je hem al op de hoogte gebracht dat hij snel moet antwoorden voor Martins fanlegioen?
Wow, je bent een held!quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:49 schreef freiss het volgende:
Hi Frisco,
Martin won: 6,3 6,2 today. Later on today I’ll send you the Thursday schedule and the single Draw
Regards
Alain![]()
Hij schrijft dan wel mijn naam fout, maar dat maakt niets uit.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:55 schreef Tim86 het volgende:
wow dat is zelfs een dikke uitslag
Leuke reactie van de Alain
Jij denkt dat Berdych meer vijf games van Verkerk zou wegpakken?quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:06 schreef XL het volgende:
Voor Timo Nieminen is het ook duidelijk nu, hij heeft nog niet het niveau van een top10-speler.
Nokia zal morgen bij het openen van de beursen wel met een winstwaarschuwing komen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:54 schreef Ericr het volgende:![]()
![]()
![]()
Sportman van het jaar 2008 is al bekend bij deze.
Nieminen verslagen op the graveyard van Montreal dat zijn puike prestaties. Scheelt ook weer een Nokia die in de plomp verdwijnt.
freiss (hoe zag je geniale mail eruit?), Alainquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:49 schreef freiss het volgende:
Hi Frisco,
Martin won: 6,3 6,2 today. Later on today I’ll send you the Thursday schedule and the single Draw
Regards
Alain![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
freiss (hoe zag je geniale mail eruit?), Alain![]()
En Martin, hij laat geen spaan heel van die knakker.
Niks bijzonders dusquote:Hi Alain,
I am a big fan of the Dutch player Martin Verkerk, and because I can't find anywhere what the result of his match against Timo Nieminen is, I ask you. Thank you in advance.
Friso
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |